Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslagje 2k16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kweekverslagje 2k16

    nu een AF zaaien en in sept heb je een oogst
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #17
      Re: Kweekverslagje 2k16

      Nieuwe ronde nieuwe kansen, vandaag 2 niet onkiemde zaadjes de grond ingestopt kijken wat ze gaan doen.
      Tentje toch weer redelijk tot leven kunnen krijgen, paar gaten erin, misschien nog wat afwerken met ducttape
      Nu nog even hopen dat de stormen wegblijven, en dat ze in ieder geval boven komen
      DSC_0353.jpgDSC_0354.jpgDSC_0355.jpgDSC_0356.jpg

      Comment


        #18
        Re: Kweekverslagje 2k16

        Bijna een week verder inmiddels, en er waren er zowaar 2 boven gekomen.
        Alleen vond onze kat het leuk om er gelijk maar weer 1 weg te halen.. Dus nu staat er nog 1, sinds vrijdagochtend staat die van de warmte in de tent te genieten
        Hierbij een kleine impressie.
        DSC_0385.jpgDSC_0384.jpg

        Comment


          #19
          Re: Kweekverslagje 2k16

          Zou er nog maar rap een paar bijzetten.
          Ruimte en tijd zat.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Re: Kweekverslagje 2k16

            Ik zat met hetzelfde idee in me hoofd, maar ik ben toch bang voor de kleine dingen die er bij komen kijken.
            Zeker omdat mijn tent op west-zuidwest staat, en als het dus een keer gaat stormen hij volgas op de wind staat. ( ik ben naast hobbykweker ook weerman namelijk )
            Ik heb het nu inmiddels 2x meegemaakt dat ik 's morgens wakker werd en heel me kweekidee 10 meter verderop stond...
            Maar aangezien 1 plant in een kweektent van 3x2x2 inderdaad een beetje zinloos is ga ik het toch proberen denk ik.
            Is het niet te laat nu aangezien je zegt ruimte en tijd zat, maar als het een beetje mee zit staan autoflowers sowieso 2-3 maanden.
            En dat zou in dit geval dus betekenen oogsten in oktober.
            Lijkt me dan dat het wat extreem vochtig in mijn tentje word.
            Graag je mening hierover dan ga ik beslissen wat ik ga doen

            Comment


              #21
              Re: Kweekverslagje 2k16

              Pak je tent bij elkaar en ruim hem op .
              Laat je planten gewoon lekker buiten staan net als alle andere buiten kwekers.
              Beetje regen smelten je planten niet
              God was never on your side..

              Comment


                #22
                Re: Kweekverslagje 2k16

                Ja natuurlijk wordt het vochtig, maar we kweken al jaren wiet buiten in Nederland, en ook in kassen.
                1 zo'n plantje in zo'n mega-kas is gewoon een beetje grappig.
                Als die stiekem wegloopt als 't waait moet je er misschien wat touwtjes overheen gooien, en de ramen open zetten zodat de wind erdoor kan ?
                De nazomer is soms beter dan wat we tot nu toe gehad hebben dus of het weer gunstig voor onze plantjes is, in oktober-november-december, dat is altijd afwachten.

                Natuurlijk ga je wel toprot krijgen, da's bijna een vast gegeven met autoflowers die je echt wil afbloeien.
                Wordt het niks, dan wordt het niks, maar als het nou 3 maanden gunstig blijft heb je spijt.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X