Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e kweek 3x blue cheese automatic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2e kweek 3x blue cheese automatic

    Korting op 420shop
    Hallo JD'ers ik ben terug dit jaar met een balkon, kas kweek.

    19 mei (na 2 heerlijke weekjes zon;( ) zaadjes binnen gekregen en direct geplant.

    24 mei zijn ze alle 3 uitgekomen.

    Ze staan nu lekker in het zonnetje op het balkon in een kasje.
    Dit is mijn eerste keer kweken met autoflower, ik heb vorig jaar 5x spliff cheese groot geprobeerd te brengen.

    Dit jaar ben ik dus terug met 3 autoflower blue cheese, ik heb voor het soortje gekozen omdat het de lekkerste was die ik afgelopen 2 jaar heb gerookt

    De meisjes staan nu in 20L potten gevuld met een mix van biobizz light en all-mix, boven op ligt een hele laag lightmix voor het ontkiemen want ik had ergens gelezen dat allmix teveel voeding zou kunnen bevatten.

    Foto's:

    3 meisjes in een kasje









    Plantjes 1 en 2 zien er wel lekker uit maar 3 is nog niet helemaal happy.
    Ze krijgen zon van 11:30 tot 19:30-20:30.

    Ik heb ook nog bloeivoeding maar denk dat ik daar bij een latere kweek pas mee ga beginnen, wat zeggen jullie?


    Ik hoop dat de geur van 3 auto's wel mee zal vallen, de geur van de spliff cheese ging door de hele tuin heen

    Is het slim om de plantjes constant in de kas te laten? Ik ben bang dat ze dan slappe steeltjes krijgen maar zolang ze in een kas zitten waaien ze ook niet echt snel om.

    Ik zal dit jaar proberen wat regelmatiger te posten, ik was vorig jaar vaak en lang niet thuis maar dat zal dit jaar wel beter worden.

    Zal misschien later nog wat extra auto's neerzetten op een andere plek maar we zullen zien!




    Sent from my iPad using Tapatalk

    #2
    Re: 2e kweek 3x blue cheese automatic

    Gefeliciteerd met je kindjes! Ziet er veelbelovend uit!
    Ik heb nog niet zo veel ervaring maar vorig jaar kindjes grootgebracht in grote potten die ik niet helemaal gevuld had zodat er een randje van de pot overbleef ter bescherming bij harde wind. Dat ging prima (sterke steeltjes).
    Dit jaar (te?) vroeg begonnen en de eerste weken binnen moeten houden onder lamp (buiten te koud). Dat veroorzaakte wel slappe steeltjes.
    Toch buiten gezet maar moest ze idd steeds binnen halen vanaf windkracht 4-5. Na ca. 2-3 weken konden ze wel weer tegen een (wind)stootje.

    Bloeivoeding geef ik vanaf de allereerste tekenen van bloei tot 1-2 weken voor oogst.

    Succes!
    Drugs against war...

    >>> Mijn eerste kweekverslag (2016) >>>

    Comment


      #3
      Re: 2e kweek 3x blue cheese automatic

      Nou, die staan prima. Ik zou zeggen hou de tempratuur in de gaten, laat het niet te hoog oplopen, 26graden, 28 max is mooi. Komt verder vast goed. Succes!
      Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

      Comment


        #4
        Re: 2e kweek 3x blue cheese automatic

        Hallo allemaal en bedankt voor de reacties.
        Ik zie net dat mijn vorige post niet verzonden is, ik gebruik tapatalk op de ipad en mijn wifi bereikt het balkon niet. Net ook een heel bericht kwijtgeraakt. Ik drukte op 'sla op als concept' maar is nergens meer terug te vinden-.-
        Zal voortaan mijn posts niet meer (heel) stoned typen;P

        De dames staan er lekker bij, behalve eentje helaas
        Het valt me nu pas op dat ik dr een halve slag gedraaid heb na het ontkiemen en dit probeert ze te herstellen door te draaien(althans, zo lijkt het)
        Heeft iemand een idee of dit kan kloppen?
        Tips zijn altijd welkom!

        Is het nog een idee om dr terug te draaien of slaat dit nergens op?
        Ik denk dat de plantjes vast wel 'nadenken' over welke kant de zon op moet staan maar wil nu niet nog meer stress veroorzaken als het onnodig is.

        Het buitenbeentje:


        De grote dame:


        De uh.. Laatste:


        Alvast bedankt!
        Tot de volgende update


        Sent from my iPad using Tapatalk

        Comment

        Bezig...
        X