Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bluelabel
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2016
    • 26

    #31
    Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

    Dank je wel voor je bericht!!

    2 weken geleden waren ze inderdaad ook niet amberkleurig of wit... Heb dit totaal verkeerd bekeken...
    snap er nu niks van... Zie op sommige toppen puur doorzichtige trichs, en op sommige zie ik een 'paar' witte en echt 2 of 3 amberkleurige?..

    ga hem denk ik inderdaad maar omhalen, gezien hij ook al erg lang staat..

    en dat achter glas, tja..... Wist ik inderdaad :-p maar ben vooralsnog erg blij met dit resultaat!!

    Comment

    • Bluelabel
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2016
      • 26

      #32
      Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

      Weekje geleden begonnen met het snoeien :-d was vol in de veronderstelling dat ik al foto's gepost had.

      had ook een mooie kluit by the way opbrengt zal ik even wegen zodra het droog is... Verwacht rond de 12 gram ofzo leuk om gedaan te hebben!

      mijn nieuwe autoflower steekt zijn koppie nu boven, deze foto's post ik binnenkort!

      geoeten b
      Attached Files

      Comment

      • Bobbie
        Senior Stoner
        Member
        • Feb 2016
        • 46

        #33
        Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

        Heb je het licht wel uit tijdens het drogen?

        Comment

        • Bluelabel
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2016
          • 26

          #34
          Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

          Jazeker dit was puur even voor
          de foto. Hangt in een donker plekkie

          Comment

          • ergonaut
            Big Bongmaster
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2016
            • 396

            #35
            Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

            Benieuwd of ze lekker zal zijn, persoonlijk liever 12 goeie dan 50 rommel. Mijn eerste auto gaf 7g steeg gestaag tot de 4e reeds 38. 5 droogt sinds gisteren en ziet er weer ietske meer uit. Komt goed! Gewoon blijven lezen en proberen! Veel succes!
            verslag 1, verslag 2

            Comment

            • Bluelabel
              Senior Stoner
              Member
              • Jun 2016
              • 26

              #36
              Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

              Ik ben benieuwd het hangt nog steeds te drogen. Zal bijna in wreckpotten kunnen.

              Comment

              • Smookie86
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2016
                • 179

                #37
                Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

                Netjes gedaan

                Comment

                • Bluelabel
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jun 2016
                  • 26

                  #38
                  Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

                  Dank je wel de volgende komt goed uit de grond! Strekt uiteraard wel weer, maar doe je niks aan met alleen zon..

                  groeten B
                  Attached Files

                  Comment

                  • Bluelabel
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jun 2016
                    • 26

                    #39
                    Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

                    Hij gaat alweer erg hard of 'zij' moet ik zeggen...
                    wel wat onstabiel door het strekken naar de zon.
                    heb tevens het idee dat deze wortelen minder snel gaan dan mijn vorige plantje, maar het is tenslotte ook een ander soortje.

                    heb haar nu wortelstimulator gegeven, en denk dat ze nu wel toen is aan groeivoeding, wat jullie?

                    groeten B
                    Attached Files

                    Comment

                    Bezig...