Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bluelabel
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2016
    • 26

    #16
    Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

    Bedankt dat stuk had ik gelezen inderdaad ...
    ik ga op safe spelen en lekker door met water geven.

    mij benieuwen wat het wordt vandaag weer een goed zomnetje gehad in ieder geval

    Comment

    • Bluelabel
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2016
      • 26

      #17
      Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

      Updatje van vandaag

      krijg de foto's niet gedraaid via mijn telefoon, excuus..

      groeten B
      Attached Files

      Comment

      • autoflower187
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jun 2015
        • 381

        #18
        Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

        Lkkr hoor [emoji106]

        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

        Comment

        • R32
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Jun 2016
          • 5

          #19
          Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

          Ziet er goed uit maatje!

          Comment

          • Bluelabel
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2016
            • 26

            #20
            Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

            Weinig voortgang met betrekking tot de trichiomen..
            plant staat er nu zo bij
            Attached Files

            Comment

            • Ano5
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2016
              • 82

              #21
              Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

              Ik zou hem buitenzetten in de zon als die autoflower ook voor buiten is
              het raam houd veel licht tegen.

              Comment

              • Bluelabel
                Senior Stoner
                Member
                • Jun 2016
                • 26

                #22
                Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

                Heb hem op de dagen zoals vandaag lekker buiten staan hier scheen althans de
                zon.
                woon vrij hoog, dus ivm de wind zet ik hem alleen buiten zodra ik er zicht op kan houden.

                Comment

                • Bluelabel
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jun 2016
                  • 26

                  #23
                  Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

                  Vandaag nog steeds geen verandering, alleen wat meer gele bladeren
                  alle trichs zijn nog doorzichtig...
                  pk13/14 geen idee?.... Ben bang dat ik inderdaad meer
                  kapot maak dan goed doe..

                  Comment

                  • autoflower187
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2015
                    • 381

                    #24
                    Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

                    Jammie Jammie [emoji41]

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                    Comment

                    • Bluelabel
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jun 2016
                      • 26

                      #25
                      Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

                      Updatje vandaag... Wordt al aardig geel zo!
                      Attached Files

                      Comment

                      • Bluelabel
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jun 2016
                        • 26

                        #26
                        Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

                        Alle trich's nog steeds doorzichtig.... Zal ik de
                        gele bladeren weg knippen of het zijn gang laten gaan?
                        Attached Files

                        Comment

                        • Hypnotized
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2014
                          • 926

                          #27
                          Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

                          Laten zitten

                          Comment

                          • SpaceMountaineer
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2013
                            • 176

                            #28
                            Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

                            Bladeren inderdaad laten zitten. Sowieso geen PK boosters meer geven als je binnen een week moet gaan oosten. Eigenlijk helemaal niks geen voeding meer geven dan. In hoeveel weken bloei zit je trouwens?

                            Wat die sugar royal doet weet ik eigenlijk niet, de naam doet vermoeden dat het de toppen zoeter laat smaken, maar als het ook een voeding is zou ik het niet doen. Daar verpest je de smaak gigantisch mee
                            Terminate the hate and spread the positive

                            Comment

                            • Bluelabel
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Jun 2016
                              • 26

                              #29
                              Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

                              Bedankt voor je reactie!
                              heb het zaadje 5 april gezaaid. Hij zit al weeeeeken langer in bloei dan verwacht... Maar de trichs zijn allemaal nog doorzichtig..

                              Comment

                              • QnQ
                                Godlike Grower
                                Lucky Member
                                • Sep 2010
                                • 26093

                                #30
                                Re: Mijn eerste autoflower, en tevens wat vragen!

                                En twee weken geleden had je witte en amberkleurige ? Da's apart.

                                Anyways, zonder blad staat de fotosynthese stil.
                                De fabriek ligt plat. Er gebeurt niets meer. Het gaat niet meer worden.
                                Zou haar maar omhalen, al het blad op 'n steeltje eraf knippen en de plant aan de waslijn op zolder hangen.

                                Volgende keer groeivoeding blijven geven tot er echt topjes zijn, dan over op bloeivoeding.
                                Tja, en achter glas...maarja dat wist je al

                                Ik denk dat het best meevalt om te roken.
                                Het is geen anderhalve kilo, maar ziet er potent uit van deze afstand.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...