Dit is mijn binnenkweekje.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #1

    Dit is mijn binnenkweekje.

    Korting op 420shop
    Deze heb ik gelijk gekregen met die andere 2 die ik buiten laat groeien , bij wijze van experiment laat ik deze op me zolder groeien voor het raam.
    Last edited by Robba; 28 November 2008, 19:14.
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: Dit is mijn binnenkweekje.

    Welk soortje is het ? Staan er mooi bij, die gozer die je ze gebracht heeft mag bij mij ook eens komen .

    Grtz

    Comment

    • Robba
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 809

      #3
      Re: Dit is mijn binnenkweekje.

      Hahahaha ik weet het echt niet welke soort het is maar het valt me op dat deze het beter doet dan die 2 buiten.
      En het schijnt toch echt voor buitenteelt te zijn .


      Grtz.

      Comment

      • Robba
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 809

        #4
        Re: Dit is mijn binnenkweekje.

        ff een update
        Last edited by Robba; 28 November 2008, 19:14.

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #5
          Re: Dit is mijn binnenkweekje.

          Mooi zo, ben je van plan om ze nog toppen ?

          Grtz

          Comment

          • Robba
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 809

            #6
            Re: Dit is mijn binnenkweekje.

            Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            Mooi zo, ben je van plan om ze nog toppen ?

            Grtz
            Ik wou het eerst zo lekker laten groeien , zou het beter zijn om te toppen?

            Ik zou het zelf echt niet weten ben maar een begginertje hé

            Grtz.

            Comment

            • bobo
              Cronic Grower
              • Oct 2007
              • 3103

              #7
              Re: Dit is mijn binnenkweekje.

              Als je topt zet de plant zich in de breedte uit en krijg je meer zijvertakingen, top je niet word je plant tamelijk hoog. Best dat je voor jezelf ff uitmaakt wat het beste gaat lukken. Brede planten of hoge planten.

              Grtz

              Comment

              • Robba
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 809

                #8
                Re: Dit is mijn binnenkweekje.

                Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                Als je topt zet de plant zich in de breedte uit en krijg je meer zijvertakingen, top je niet word je plant tamelijk hoog. Best dat je voor jezelf ff uitmaakt wat het beste gaat lukken. Brede planten of hoge planten.

                Grtz
                Ik heb er nog 2 buiten staan dan top ik er daar 1 van en dan zie ik vanzelf wat het beste werkt

                En nog even een vraagje , vanwaar moet ik hem gaan toppen?

                Grtz.

                Comment

                • okiwiet
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2008
                  • 435

                  #9
                  Re: Dit is mijn binnenkweekje.

                  [attachment=0:12viemax]toppen.JPG[/attachment:12viemax]

                  die rode lijn boven aan is waar je topt, die groene lijntjes duiden bovenaan uw internode's aan.

                  grtz
                  Attached Files
                  a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                  Comment

                  • Robba
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 809

                    #10
                    Re: Dit is mijn binnenkweekje.

                    Bedankt , ik ga het bij een van me buitenplantjes proberen.

                    Grtz.

                    Comment

                    • topsy
                      Ultra Stoner
                      • May 2008
                      • 123

                      #11
                      Re: Dit is mijn binnenkweekje.

                      Mooie sativa(dominant).
                      Zou ik ook wel toppen want dat word wss wel vrij grote plant.
                      succes!!!
                      peace

                      Comment

                      • Robba
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2008
                        • 809

                        #12
                        Re: Dit is mijn binnenkweekje.

                        Ik heb me meissie getopt , ben benieuwd.

                        Grtz

                        Comment

                        • Skytje
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 171

                          #13
                          Re: Dit is mijn binnenkweekje.

                          Kun je ne foto'ke posten over je meissie
                          Ben benieuwd.

                          succes he grtz sky
                          Keep it Green

                          Comment

                          • Robba
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 809

                            #14
                            Re: Dit is mijn binnenkweekje.

                            Heb gisteren nog foto's geplaatst die staan een paar posts hierboven.

                            Volgende week weer een update


                            Grtz.

                            Comment

                            • Robba
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2008
                              • 809

                              #15
                              Re: Dit is mijn binnenkweekje.

                              Binnen meid ook maar grotere slof gegeven.
                              Last edited by Robba; 28 November 2008, 19:14.

                              Comment

                              Bezig...