Guerilla Kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • funkyjunkie
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2008
    • 31

    #31
    Re: Guerilla Kweek

    zo terug van vakantie Calella ben gister weze kijke de plant is egt chill ongv 1.5 meter ik Wietpiet moet de fotos nog ff update... ik denk dat je ook al kan zien dat t n vrouwtje is.. fotos kome

    Comment

    • wietpiet
      Stoner
      Member
      • May 2008
      • 24

      #32
      Re: Guerilla Kweek

      Plant is enorm gegroeit, ziet er verdomd goed uit Plant is nu ongeveer 1,60.
      Hier kome de foto's.






      Foto's van 2 weken geleden





      We dachten dat het op haartjes begon te lijken, maar zijn gewoon bladeren geworden.


      Sex drugs and rock and roll,
      speed weed and birthcontrol,
      Lifes a bitch and then you die,
      so fuck it all and lets get high.

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #33
        Re: Guerilla Kweek

        Gaat de goede kant op, en de zon is van de partij dus zullen groeien al kool nu. Ideaal is om de twee dagen wat regen en voor de rest zon .

        Grtz

        Comment

        • funkyjunkie
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2008
          • 31

          #34
          Re: Guerilla Kweek

          godver de godver de kanker welke teringlijer heeft onze plant gekaapt.. weg is ie dan

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #35
            Re: Guerilla Kweek

            Gejat? Dat is zeker zuur!

            Gebruik a u b wel andere woorden
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            • Guest's Avatar

              #36
              Re: Guerilla Kweek

              Dat zijn toch echt gore kankersloeries he, die plantenrippers!
              Zelfs ik heb al keiveel zien staan dat mijn interesse wekt, papaver in voortuintjes e.d.
              Maar nooit komt het in me op zoiets te stelen, je moet zoiets zelf grootbrengen met alle liefde!
              Stealing is bad karma!

              Comment

              • laurens_enzu
                T.H.C. Master
                • May 2008
                • 512

                #37
                Re: Guerilla Kweek

                echt wel kut! gwn uit de grond geschept ofwa??

                Comment

                • Methos
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2008
                  • 322

                  #38
                  Re: Guerilla Kweek

                  mja is natuurlijk niet mooi, zo n plant kan je toch moeilijk stelen om ergens anders in te graven?

                  maar dat zijn nu eenmaal de risico's van guerilla é

                  jammer want het waren mooie planten!

                  grtz
                  >>> LR2 mini-kweekje<<<

                  Comment

                  • ashdra
                    Banned
                    • Aug 2008
                    • 326

                    #39
                    Re: Guerilla Kweek

                    wat een hell !!

                    sjah overplanten zou kunnen...

                    bagger man

                    Comment

                    Bezig...