Mijn Holland's Hoop buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #31
    Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

    Dat ziet er goed uit .
    En idd, elke buitenkweker heeft wel last van wat ongedierte .

    Als je nog plantjes in de volle grond gaat zetten mag je ze ingraven tot juist onder de lobbladjes.(De eerste 2 bladjes)

    Peace

    Comment

    • KnetterLeip
      Banned
      • May 2008
      • 75

      #32
      Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

      Oke bedankt voor de tip, ik wist niet zeker of dat bij die van mij ook al kon aangezien de mijne nog klein zijn.

      Comment

      • KnetterLeip
        Banned
        • May 2008
        • 75

        #33
        Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

        Sorry dat ik geen nieuwe foto's heb gemaakt, maar mijn zus heeft me camera nog steeds, ik heb dus nu 2 planten bij de voordeur die het heel slecht doen en opgegeten worden door ongedierte dus die ga ik wegdoen.
        Ik heb ook nog een plant van een ongeveer 2 meter maar dat is een mannetje volgens mij hij heeft allemaal balltjes op ze steel en in zijn oksels, maar het lijkt wel of hij toppen heeft maar die bestaan ook uit balletjes :o beetje raar dus die ga ik dus ook wegdoen.
        En dan heb ik nog een vrouwtje volgens mij maar die is maar 1,50 en niet echt een struik en die moet ik wegdoen van me ouders
        Dat was het dus, wat ik zou willen weten is: Is het normaal dat mannetjes ook een soort van toppen krijgen en zijn die bruikbaar?

        Comment

        • DaTom-p
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 209

          #34
          Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

          Ja dat is normaal hoor...
          Je kan hem gebruike voor stuifmeel maar daar heb je niks aan als je geen vrouwke meer hebt...

          Spijtig van je planten!

          Grtzzzz
          Take a look at my Ice-Cold-Killers!

          Comment

          • laurens_enzu
            T.H.C. Master
            • May 2008
            • 512

            #35
            Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

            misschien is het een hermafrodiet?
            grtz

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #36
              Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

              Damn, dat is dik kut.
              Kan je je ouders niet proberen te overtuigen?

              Een mannetje maakt ook een top aan,



              peace

              Comment

              Bezig...