Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen, ik en Zion zijn van plan nog 5 plantjes toe te voegen aan onze early durban kweek. Maar voor ik begin, is het niet te laat om nog te beginnen zaaien en kweken?
    En ik denk dat dit soortje wel geschikt is voor buitenkweek geurilla:

    Swiss Miss is origineel afkomstig van`Almahdi`breeder uit Zwitserland Een mix van vroege Zwitserse skunk en een sterke soort uit Nepal. Deze Miss kan goed tegen koude vochtige nachten op grote hoogtes. Zij produceerd een lichte high met een prettige skunky buzz.

    Plant type: Best suitable for outdoor growing.
    Plant height: Medium- Indica/Sativa mix
    Stoned or high?: Stoney yet high- Allround Buzz
    THC level: Medium 8-15%
    Flowering Weeks: 8
    Yield (Sea of Green on one m2) : 500
    Harvest Month: 9
    Grow difficulty: Moderate

    Ze worden morgen geplant in zaai- en stekaarde en 1.5 week voorgegroeid in een serre.
    Ze zouden dan ongeveer 10-15 cm moeten zijn, aangezien onze early durbans ook al zo een hoogte haalde na min. 1.5 week. Vervolgens worden ze in het wilt overgeplant in ons lieftallig reservaatje hier in de buurt.
    Voordeel: -geen pesticiden, herbiciden want dat is verboden
    - geen mensen, die zijn ook niet toegelaten
    - natuurbeheer komt 2 keer in de maand max. en die zien ze toch niet staan

    Ze zijn dan ook allemaal verspreid, niet dicht bij elkaar geplant.
    Dus 3 in het reservaat en 2 in Zion's buurt. Voor meer omgeving info daar, ask Zion.

    #2
    Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

    Maar neen, zolang je 3 maand voor de bloei (juli/augustus) begint kunt ge nog zaaien.
    Het enige nadeel/voordeel is dat je planten kleiner zullen worden.

    Want hoe later je zaait, hoe vroeger de bloei.

    Veel zaaien pas in juni voor hun plantjes kleiner te houden.

    Succes ermee!

    Comment


      #3
      Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

      Als er geen mensen zijn toegelaten in dat reservaat, vraag ik me af wat jij dan bent Het eerste dier dat effectief zinnige woorden kan typen, lol

      Let gewoon goed op als je je plantjes daar gaat zetten en verzorgen. Ook die twee maandelijkse bezoekjes zijn riskant. Verberg je plantjes zo goed mogelijk, want als ze er 1 vinden zijn die mannen nogal rap geneigd om de politie erbij te halen die vervolgens het gebied uitkammen .

      Hopelijk komt alles goed daar

      Greetz

      Comment


        #4
        Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

        Aha, eindelijk weer nieuwe fotos van onze flying dutchmen early durbans, nu in volle grond gezet. Plant 1 en 2 doen het goed maar nr 3 is toegetakeld geweest.Hierbij heb ik dringend raad nodig, het is miss een of ander ziekte :o

        Plant 1, weliswaar de beste van de 3 :
        [attachment=2:3qnfych8]FD.jpg[/attachment:3qnfych8]
        [attachment=1:3qnfych8]FDED.jpg[/attachment:3qnfych8]
        [attachment=0:3qnfych8]IMG_3183.JPG[/attachment:3qnfych8]
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

          ok oops,deze moesten inde andere topic van de early durbans ...
          zie andere kweek van zion en ganjarilla

          Comment


            #6
            Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

            heb net bij de andere gepost
            maar toch leuk

            Comment


              #7
              Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

              Ganjaman heeft onze plannen al bekend gemaakt zo te zien.

              Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
              Let gewoon goed op als je je plantjes daar gaat zetten en verzorgen. Ook die twee maandelijkse bezoekjes zijn riskant. Verberg je plantjes zo goed mogelijk, want als ze er 1 vinden zijn die mannen nogal rap geneigd om de politie erbij te halen die vervolgens het gebied uitkammen
              Heel het gebied? Lol, ik denk dat ik dan gewoon eens goed hard zal lachen. Stel u voor dat ze een helikopter inschakelen om het gebied uit te kammen.

              Over de bezoekjes van de beheerders maak ik me niet al te veel zorgen. Ik neem wel een boekje mee over vogeltjes en een verrekijker.

              Het is ook zo dat we 5 zaadjes te kiemen hebben gelegd, maar het is nog niet zeker dat ze alle 5 komen piepen. Hopelijk zijn het er op zen minst toch een 2-tal.

              @Ganjarilla: Je kan je bericht vewijderen door rechtonder je bericht op het kruisje te klikken.


              Greetz,
              zion

              Comment


                #8
                Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

                goed nieuws beste kwekers

                de 5X Swiss Miss zijn allemaal uitgekomen en doen het goed, buite de eerste, die ziet wat bruin aan de steel:

                [attachment=2:2kj32gxu]IMG_3201.JPG[/attachment:2kj32gxu]
                [attachment=1:2kj32gxu]IMG_3202.JPG[/attachment:2kj32gxu]
                [attachment=0:2kj32gxu]IMG_3203.JPG[/attachment:2kj32gxu]
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

                  [attachment=1:ditlyyee]IMG_3204.JPG[/attachment:ditlyyee]
                  [attachment=0:ditlyyee]IMG_3205.JPG[/attachment:ditlyyee]

                  De zaden werden simpelweg in zaai aarde gestoken en dan in de serre geplaatst. Na 5 dagen waren ze allemaal uitgekomen.
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

                    hehe het is al even geleden dat zion en ganjarilla hun kweekverslagjes hadden ge-update. Wel nog even geduld voor de fotos' aangezien mijn vriendin nog een weekje aan zee blijft en zij het fototoestel heeft

                    Een kort cc-report: 3 van de 5 doen het heel goed, de 2 andere zijn helaas kapot gegaan. Dit komt omdat we er 4 in een moerassig gedeelte hadden geplant, en ja die 2 weken volle regen in juli deden hen niet goed, waardoor zo 2 zijn overleden. De andere 2 leven nog maar door te veel aan water is hun groei vertraagt.
                    Verbazingwekkend is dat de 5de,die was misvormd en daarom niet in het moeras werd geplant, het het beste doet van allemaal. Hij staat op de hoek van een veld en is al 30 cm groot. Ik denk dat eind juni wel een beetje laat was om nog te zaaien maar we zien wel.

                    Foto's volgen deze week of de volgende

                    Comment


                      #11
                      Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

                      het geen je hebd heb je dus zeker niet te laat begonnen
                      wel spijtig van de 2 die dood zijn.
                      wacht met spanning op de foto's!
                      grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

                        Beter te laat dan niet .

                        Lees ik nu dat hij al 30 cm groot is?

                        Comment


                          #13
                          Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

                          ja 30 cm, dat is toch niet veel op een maand, zeker de eerste maand.
                          Normaal groeit een plant de eerste maand toch 40-50 cm groot?

                          Comment


                            #14
                            Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

                            Dat zal bij sommige soortjes wel zo zijn. Maar er spelen veel dingen een rol naast de ras die je hebt., zoals heeft de wortelpin voldoende ruimte gekregen (van af het begin). Slaat de grond die je gebruikt niet dood, geen zuurstof dus. Is er voldoende licht en wind. Te hoge temperaturen zorgen net als te lage temperaturen voor een geremde groeid. Krijgen ze de juiste voedding binnen? Teveel water zorgd ook voor een slechte groei.

                            Ik heb ook zo een ukkie, door slechte clonex gel. Kloontje dus, die zijn altijd al wat kleiner dan een zaailing.

                            Comment


                              #15
                              Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

                              Hangt idd van veel af.

                              Is het nu een mannetje of een vrouwtje?
                              (Daarom dat er Hij stond)

                              Peace

                              Comment

                              Bezig...
                              X