Purple Tops buiten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sammy
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Mar 2008
    • 417

    #61
    Re: Purple Tops buiten

    Het is volgens mij een mannetje hoor.

    Ik zat al te denken bij je vorige posts "Wat is ie lang en dun, zal wel een mannetje zijn", maar hij begon al toppen te vormen dus ik dacht het zal wel

    Is er dan nog een mannetje in de buurt dat het toch nog zaadjes kunnen zijn?

    Comment

    • Methos
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Apr 2008
      • 322

      #62
      Re: Purple Tops buiten

      oeioei, je vorige fotos waren geen vrouwelijke toppen, ik dacht al dat ze er raar uitzagen.
      Beginselen van het mannelijke geslacht met nieuwe scheuten, en nu heb je duidelijk mannelijke ballen aan je plant.

      als je goed kijkt kan je die ballen al zien op de vorige fotos.
      het is dus een mannetje... het spijt mij maar daar ben je niets mee.

      ben je wel zéker dat ze feminised is??

      heel jammer voor je

      grtz
      >>> LR2 mini-kweekje<<<

      Comment

      • Cobus
        Retired
        • Jul 2008
        • 36

        #63
        Re: Purple Tops buiten

        En toch heeft de plant overal die haartjes.
        Zaadjes zijn als feminized gekocht.

        Comment

        • Methos
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Apr 2008
          • 322

          #64
          Re: Purple Tops buiten

          toon eens wat foto's van die haartjes dan.

          kan natuurlijk ook een hermafrodiet zijn maar dan is die overwegend mannelijk, en ben je ook niet veel mee :/

          mannelijk:


          vrouwelijk:



          herma:





          sorry ik kon het niet laten
          >>> LR2 mini-kweekje<<<

          Comment

          • Cobus
            Retired
            • Jul 2008
            • 36

            #65
            Re: Purple Tops buiten

            g*dverdeg*dver.

            Duidelijk dus een mannetje, klotezooi.
            Morgen maar omhakken dat ding.

            Maat van een collega van me had 5 femenized zaadjes gekocht en die van hem was ook al een mannetje.
            Fijne zaak waar hij de zaadjes gekocht heeft.

            Die haartjes die ik dacht te zien zijn gewoon hele kleine blaadjes.
            Met die laatste foto's van je is het duidelijk.

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #66
              Re: Purple Tops buiten

              Hahaha, mooie foto Methos.

              Ben jij dat? lol grapjurk.


              Peace

              Comment

              • Methos
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Apr 2008
                • 322

                #67
                Re: Purple Tops buiten

                Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                Hahaha, mooie foto Methos.

                Ben jij dat? lol grapjurk.


                Peace
                ah zou je wel willen eh

                maar nee... gelukkig niet
                >>> LR2 mini-kweekje<<<

                Comment

                • scrapy
                  Retired
                  • May 2008
                  • 107

                  #68
                  Re: Purple Tops buiten

                  Zonde man jezus, had je nog meer planten of was dat je enigste?
                  Weet niet of je nog iets met de zaadjes zou kunnen doen voor volgend jaar?

                  grtz

                  Comment

                  • gooner2007
                    Ultra Stoner
                    • Jun 2008
                    • 120

                    #69
                    Re: Purple Tops buiten

                    methos ben jij die knappe blondine op de onderste foto

                    CRAZY



                    Comment

                    • Methos
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2008
                      • 322

                      #70
                      Re: Purple Tops buiten

                      Oorspronkelijk geplaatst door gooner2007
                      methos ben jij die knappe blondine op de onderste foto

                      CRAZY



                      je bent al de tweede die het vraagt

                      NEE! :o

                      >>> LR2 mini-kweekje<<<

                      Comment

                      • Smokey
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2007
                        • 2488

                        #71
                        Re: Purple Tops buiten

                        Je hoeft niet verlegen te zijn hoor Methos.
                        Wij aanvaarden je zoals je bent...

                        hahaha

                        Comment

                        • Cobus
                          Retired
                          • Jul 2008
                          • 36

                          #72
                          Re: Purple Tops buiten

                          Oorspronkelijk geplaatst door scrapy
                          Zonde man jezus, had je nog meer planten of was dat je enigste?
                          Weet niet of je nog iets met de zaadjes zou kunnen doen voor volgend jaar?

                          grtz
                          Was de enigste.
                          Volgend jaar zet ik een paar goede planten.
                          Als ik ergens aan goed feminized zaad kan komen.

                          Comment

                          • Guest's Avatar

                            #73
                            Re: Purple Tops buiten

                            Gewoon laten uitgroeien voor stuifmeel.
                            Niets verloren, enkel meer geduld uitoefenen lol.
                            Geduld is een "schone" deugd zeggen ze toch

                            Geef aub niet op, verzamelen dat stuifmeel en wees dan jezelf dankbaar dat je deze plant hield.
                            Het moet toch leuk zijn een paar topjes handmatig te bestuiven volgend jaar?
                            Zo oogst je lege en volle zaadhoezen, heerlijk toch, dubbel oogsten.

                            Comment

                            Bezig...