Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

K2 Buitenweed fotoverslag!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

    Trouwens... Vergeet je de echte bloei voeding "Canna Terra Flores" niet? Kijk maar op het schema van Scrapy. Die Flores heb je best veel nodig.

    Succes!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Sammy
      Trouwens... Vergeet je de echte bloei voeding "Canna Terra Flores" niet? Kijk maar op het schema van Scrapy. Die Flores heb je best veel nodig.

      Succes!

      Comment


        #33
        Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

        Als je nog niet betaald hebt, kan je best ff een mailtje sturen of ze die erbij willen plaatsen. Maar als je al betaalt hebt, wordt het inderdaad wat lastiger

        Maar ik dacht ik zeg het ff, maar er zit gelukkig ook een growshop redelijk dichtbij? Waarom heb je niet alles gewoon daar gekocht dan eigenlijk?

        Comment


          #34
          Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

          Er is weer nieuws van deze kant! (blijft je bezig houden die plantjes!)
          De twee planten die weer staan te genieten in de volle grond doen het weer als vanouds! Nu is het even wachten tot ik de groeivoeding binnen heb en dan kan ik ze alle 5 even een extra boost geven!

          Ondanks het slechte weer groeien de planten toch gestaag! Na het weekend voorspellen ze weer zon en droge dagen! Can't wait!
          Ik ga tevens even slakkenkorrels strooien, die motherfockers vreten mn planten op!

          Vanmorgen ook nog even de tijd gevonden om een paar close-up foto's te maken om het geslacht te kunnen bepalen..(die nokia N95 maakt toch heel aardige foto's!)
          Ik denk dat ik goed nieuws heb! Zover ik kan zien zijn het allemaal vrouwen! OMG dat zou vet zijn!
          Check de foto's en laat me weten of jij er net zo over denkt!

          I'll keep you informed!
          Bedankt voor alle goede adviezen, heb er echt wat aan! Dit forum ROCKS! (eindelijk een actief forum!)

          Grtz!
          Attached Files

          Comment


            #35
            Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

            Hier nog even de laatste 2..
            Attached Files

            Comment


              #36
              Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

              Inderdaad als ik nog niet betaald had...
              Waarom daar niet alles gekocht? Ik ben lui... LOL... Nu moet ik wel! DARN!



              Oorspronkelijk geplaatst door Sammy
              Als je nog niet betaald hebt, kan je best ff een mailtje sturen of ze die erbij willen plaatsen. Maar als je al betaalt hebt, wordt het inderdaad wat lastiger

              Maar ik dacht ik zeg het ff, maar er zit gelukkig ook een growshop redelijk dichtbij? Waarom heb je niet alles gewoon daar gekocht dan eigenlijk?

              Comment


                #37
                Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                Hmm, ik zie nog niet direct geslachtskenmerken maar dat kunnen mijn slechte(nog half slapende) ogen zijn .

                En veel plezier met de slakken jacht! (Kut beesten)

                Peace

                Comment


                  #38
                  Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                  Hahaha, wellicht had ik ook nog last van slaap in mijn ogen...
                  Ik dacht dat de bruine haartjes voortekenen van het vrouwelijke geslacht waren...

                  En die slakken..... Waarom bestaan die beesten! Ze zijn nutteloos!
                  In ieder geval bedankt voor het checken smokey!

                  Comment


                    #39
                    Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                    Je bedoelt die aan de stam vast zitten?
                    Nee dat zijn ze niet . Bij mijn plantje binnen zien die langs de zijkant wit, van ver zie je dat dan niet zo goed. Dus elke keer dat ik mijn kastje open deed dacht ik dat ze eindelijk geslacht had laten zien .

                    Peace

                    Comment


                      #40
                      Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                      Die bedoelde ik ja langs de stam... Hmmzzzz... Dat wordt dus nog even wachten! Wat duurt buitenkweek toch lang!

                      Comment


                        #41
                        Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                        snap je nou waarom

                        10ml vega op 2liter water is prima !!
                        We horen wel als je binnen hebt.
                        1 voordeel van buiten is dat ze veel groter worden, maar ja hoe groter hoe meer gezeik
                        van de buurt en kans dat ze gejat worden in ieder geval hier.
                        Die van mij staan nu s'nachts lekker achter slot en grendel.

                        grtz

                        Comment


                          #42
                          Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                          Haha ja snap idd waarom...

                          Ok dan, ga ik met die hoeveelheden starten, hopelijk heb ik morgen het spul binnen..
                          Gezeik hier valt wel mee schat ik in, rustige buurt, weinig criminaliteit.. Je weet t natuurlijk nooit he! Altijd voorzichtig blijven!

                          Spreek je later!

                          Grtz!

                          Oorspronkelijk geplaatst door scrapy
                          snap je nou waarom

                          10ml vega op 2liter water is prima !!
                          We horen wel als je binnen hebt.
                          1 voordeel van buiten is dat ze veel groter worden, maar ja hoe groter hoe meer gezeik
                          van de buurt en kans dat ze gejat worden in ieder geval hier.
                          Die van mij staan nu s'nachts lekker achter slot en grendel.

                          grtz

                          Comment


                            #43
                            Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                            Hier ook niet echt criminaliteit, maar als ie een halve meter boven
                            de schutting uit zou steken zouden ze dat niet echt waarderen denk ik.

                            grtz

                            Comment


                              #44
                              Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                              Hahahaha, denk t ook niet! We zullen zien hoe groot de planten worden! Dan ben iig wel verzkerd van een goede opbrengst! LOL

                              Oorspronkelijk geplaatst door scrapy
                              Hier ook niet echt criminaliteit, maar als ie een halve meter boven
                              de schutting uit zou steken zouden ze dat niet echt waarderen denk ik.

                              grtz

                              Comment


                                #45
                                Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                                komt helemaal goed hier nog een link voor een voedings schema van canna
                                http://www.canna.nl/producten_terra/voedingsschema.html

                                Comment

                                Bezig...
                                X