Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

K2 Buitenweed fotoverslag!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

    Dat rood/paars kleuren is normaal voor K2?
    Ik denk dat het haast wel ongedierte moet zijn... Het heeft net ongelofelijk geregend, misschien dat dat de boel even heeft schoongespoeld!
    Kan maandag pas ongedierte spul halen.. Heeft iemand nog een voorkeur voor merk etc.?

    Thanks!

    Comment


      #62
      Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

      Of het normaal is voor de soort K2 dat denk ik niet.
      Sommige planten krijgen paarse/rode stengels, op het forum staat er wel wat uitleg over.

      Ikzelf heb insecticide van het merk Polysect gebruikt, heb zijn werk gedaan maar er zullen er wel betere zijn.

      Peace

      Comment


        #63
        Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

        Het lijkt vandaag wat minder te zijn met de rode stengels.. Gisteravond een enorme bui gehad en ze lijken er weer beter bij te staan.
        Ga sowieso starten met insecticiden, al is het maar preventief! Thanks voor de tip smokey!

        Grtz!

        Comment


          #64
          Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

          No Problemo maatie .

          Peace

          Comment


            #65
            Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

            Hee,

            Die rooie stengels heb ik ook, bobo zei dat dat komt doordat de plant op leeftijd is
            en dat het geen kwaad kan.
            Ongedierte is jammer maar gelukkig hebben we de intratuin.
            Verder ziet er netjes uit hoor !!

            grtz

            Comment


              #66
              Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

              Oorspronkelijk geplaatst door Fridge
              Het lijkt vandaag wat minder te zijn met de rode stengels.. Gisteravond een enorme bui gehad en ze lijken er weer beter bij te staan.
              Ga sowieso starten met insecticiden, al is het maar preventief! Thanks voor de tip smokey!

              Grtz!
              Buiten heb je al die troep nauwelijks nodig, omdat de vijanden van de wietplantje zelf ook buiten genoeg vijanden hebben wordt het bijna noiit een probleem.

              Preventief gif spuiten, ik zou het niet doen..

              Als je plant buiten gezond is, heeft 'onheil van buitenaf' nauwelijks kans...

              Comment


                #67
                Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                Pfieuw! Dacht al! Wat is dit! Thanks voor je geruststellende woorden! LOL
                Ik check elke dag op ongedierte, maar niets te vinden!
                Denk dat ze 's nachts toeslaan de MF! Slakken heb ik geen last meer van sinds ik korrels heb gestrooid!
                Record is meer dan 20 slakken in 2 dagen! Uitroeien die hap!

                Ze gaan goed! Afwisselend regen en zonneschijn doen ze goed, heb ze pas 2 keer bijgevoed op hele droge dagen, verder laat ik de natuur zijn gang gaan! Als ze gaan bloeien ga ik wel met boosters, flores en PK13/14 aan de gang!

                Als het goed is hebben ze nog een week of 3 te gaan voordat ze gaan bloeien, ze kunnen nog wat centimeters omhoog!
                De grootste plant meet nu een meter bij een meter, dus gaat de goede kant op!

                Oorspronkelijk geplaatst door scrapy
                Hee,

                Die rooie stengels heb ik ook, bobo zei dat dat komt doordat de plant op leeftijd is
                en dat het geen kwaad kan.
                Ongedierte is jammer maar gelukkig hebben we de intratuin.
                Verder ziet er netjes uit hoor !!

                grtz
                EDIT:

                Hey Buizerd,

                Thanks voor je reactie! Heb inderdaad nog niets gespoten, laat de natuur toch bij nader inzien zn gang gaan.. Tenzij er hele zwermen insecten, luizen etc. op gaan zitten dan wordt het wat anders!

                Wat je zegt, nature does it's job! Thanks!


                Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd
                Oorspronkelijk geplaatst door Fridge
                Het lijkt vandaag wat minder te zijn met de rode stengels.. Gisteravond een enorme bui gehad en ze lijken er weer beter bij te staan.
                Ga sowieso starten met insecticiden, al is het maar preventief! Thanks voor de tip smokey!

                Grtz!
                Buiten heb je al die troep nauwelijks nodig, omdat de vijanden van de wietplantje zelf ook buiten genoeg vijanden hebben wordt het bijna noiit een probleem.

                Preventief gif spuiten, ik zou het niet doen..

                Als je plant buiten gezond is, heeft 'onheil van buitenaf' nauwelijks kans...

                Comment


                  #68
                  Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                  Ben het niet mee eens, heb bij een maat van me forse meeldauw gezien sterker nog
                  zijn hele plant was wit van de meeldauw en zag er toch echt niet smakelijk uit.
                  Buiten kweek of niet beter voorkomen dan genezen.
                  Bij mijn laatste pp ontdekte ik ook meeldauw in vroeg stadium dus toch maar bespoten met ecostyle ( niet chemisch )
                  en nu verder geen last meer van.

                  grtz

                  Comment


                    #69
                    Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                    Yo Scrapy,

                    Ligt er idd aan hoeveel last je van "iets" hebt.. Zonet ontdekte ik bij mijn beste plant dat 1 blad volledig aan elkaar gekleefd zat.. Vol met een spinneweb achtig goedje... Zeker wel dat ik overmorgen even een goedje tegen spint haal!

                    Met dit mooie weer groeit de plant geweldig maar trekt ook ongelofelijk veel ongedierte aan! BAH!

                    Comment


                      #70
                      Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                      Ziet er goed uit man!
                      Ja, slakkenkorrels werken perfect! Maar ze lossen wel op na een regenbui.
                      Ik heb toch regelmatig moeten bijstrooien.

                      Comment


                        #71
                        Attached Files

                        Comment


                          #72
                          Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                          Rest van de foto's!
                          Attached Files

                          Comment


                            #73
                            Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                            Die zien er goed uit, lekker compacte struikjes .

                            De bloeifase is niet zover meer weg, als je de topjes van je plant goed in de gaten houd dan ga je op een moment merken dat die van structuur veranderen. Dan beginnen er haartjes uit te komen. En dan is de schoeke trein vertrokken

                            Peace

                            Comment


                              #74
                              Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                              Jaja, de meeldraadjes zijn op alle 5 de planten tevoorschijn gekomen!
                              Balen dat het deze week niet zo'n lekker weer wordt, alleen morgen 29 graden, de rest van de week vrij veel regen en rond de 20 graden...

                              Ze gingen net zo lekker met dit weer!
                              Nog een weekje of 2 en dan gaan ze voorbloeien als het goed is. Er is verschil tussen de planten qua strekken van de plant.
                              Degenen die de minste zon krijgen strekken eerder dan degene die de hele dag zon vangt..

                              Zie de foto's hieronder voor de meeldraden!

                              Let's grow some
                              Attached Files

                              Comment


                                #75
                                Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                                Gefeliciteerd met je 5! vrouwtjes.

                                Ze zien er nog altijd goed uit, op naar de bloeifase!

                                peace

                                Comment

                                Bezig...
                                X