Kweek WR en SS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Greenland
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 112

    #76
    Re: Kweek WR en SS

    Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
    jaa idd net zoals buizerd zij volgens mij zit jouw plant vol met zaad zoals ik het nu bekijk dan teminste

    hmm beetje weird maar kan er naast zitten
    nee de plant is niet bestoven en er zit geen zaad in de toppen het is juist een echte skunk top.
    Sensi Skunk is een heerlijk kleverige soort die grotere kelken en kortere stampers produceert dan Skunk #1.
    het zijn allemaal opgezwollen zaadhulsjes druipend van de thc zoals een echte skunk top er uit hoort te zien.
    kijk maar naar de superskunk die heeft ook van die ophezwollen zaadhulsen.

    als ie straks goed droog is zal ik er wel een paar goeie plaatjes van schieten.
    ik heb tijdens de oogst ook wat foto's getrokken zal ik later ff posten

    greets Greenland
    If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

    Comment

    • Greenland
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 112

      #77
      Re: Kweek WR en SS

      zo....allebij de planten hangen te drogen.
      je kan ze maar weer gekapt hebben,ik vind de skunk plant wat tegen vallen in gewicht en de rhino meevallen.
      ik weet nog niet wat het weegt droog maar dat beoordeel ik op zicht.dus kan er ook naast zitten

      hier ff wat foto's

      onderaan beginne

      halve rhino

      halve rhino geknipt

      Ik heb het bij mijn pa op zolder opgehangen


      gr Greenland
      If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

      Comment

      • Cannab0y

        #78
        Re: Kweek WR en SS

        Damn greenland, dat ziet er daar wreed, maar dan ook wreed goed uit! Je gaat er sowieso een flinke duit mee besparen als je niet meer naar de shop moet voor een paar maanden.

        Hoe lang heb je eraan geknipt ?

        Knap werk, werkelijk knap werk!

        Greetz

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #79
          Re: Kweek WR en SS

          AMAZING!

          Daar is hij zeker 2 dagen mee bezig geweest?
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • Smokey
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 2488

            #80
            Re: Kweek WR en SS

            Dat ziet er lekker uit, binnekort heb je weer je eigen blowtje .

            Enjoy

            Comment

            • laurens_enzu
              T.H.C. Master
              • May 2008
              • 512

              #81
              Re: Kweek WR en SS

              wouw is echt wel wat ik zou er echt maanden mee toekomen
              mooie vishengels trouwens
              grtz

              Comment

              • ashdra
                Banned
                • Aug 2008
                • 326

                #82
                Re: Kweek WR en SS

                wow. straffe opbrengst hoor! vet!!

                moet zelf nog wachten maandje of 2, maar dit ziet er al heel goe uit..!

                Comment

                • Fridge
                  Retired
                  • Jul 2008
                  • 133

                  #83
                  Re: Kweek WR en SS

                  Holy Smokes!

                  Nice job! Ziet er zeer goed uit! Dat gaat heel wat grammen droog opleveren!
                  Houd ons op de hoogte!

                  Grtz!

                  Comment

                  • Greenland
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 112

                    #84
                    Re: Kweek WR en SS

                    Hai hai jongens wat een leuke reacties allemaal, he he he tof!
                    het hele zooitje hangt te drogen dus kan me nu op maken voor het laatste project van dit jaar.
                    2 X White Rhino (Nirvana) (niet verduisterd) bij mijn pa in de tuin.
                    zijn inmiddels in de bloei geschoten dus je ziet de witte stampers overal komen,op de groei scheuten zie je al een kleine top vorming

                    Ik zal er binnenkort een nieuwe topic voor openen maar hier alvast een voor proefje van de planten
                    Deze foto's zijn in het donker genomen een paar dagen geleden.

                    De ongetopte, 180 hoog en lekker breed betakt staat in een 27 L pot


                    Getopte White Rhino staat in een 17 L pot


                    gr Greenland
                    If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                    Comment

                    • markster
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2151

                      #85
                      Re: Kweek WR en SS

                      ja jij gaat een goede oogst hebben dit jaar ziet er heel mooi uit daar keep it up mzzl

                      Comment

                      • Smokey
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2007
                        • 2488

                        #86
                        Re: Kweek WR en SS

                        Damn, mooie plant .

                        Ben benieuwt

                        Comment

                        • Robba
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 809

                          #87
                          Re: Kweek WR en SS

                          Mooi man respect

                          Comment

                          • Weedy
                            Ultra Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2248

                            #88
                            Re: Kweek WR en SS

                            1 woord: WOW!
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment

                            • leo
                              Retired
                              • May 2008
                              • 659

                              #89
                              Re: Kweek WR en SS

                              ziet er goed uit

                              Comment

                              • Greenland
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2008
                                • 112

                                #90
                                Re: Kweek WR en SS

                                zo de skunk plant is kort geknipt ingepakt in pakpapier (van de chinees) en weggelegt om verder af te rijpen.
                                De opbrengst van de skunk plant was niet zo hoog als ik gehoopt had; 127 gr maar dan istie wel helemaal kort geknipt,hij kan zo het zakje in bij wijze van

                                de rhino ga ik van de week kort knippen ben benieuwd wat daar de opbrengst van is

                                van de buiten kweek verwacht ik niet veel meer we hebben alleen maar regen de laatste tijd.En toen ze zeiden dat het hard zou gaan waaien heb ik bij die grote buiten plant een extra stok geramd en nu word ie steeds geeler DAMN!!

                                zal binnenkort wel weer ff wat foto's plaatsen.

                                PLEACE LET THE SUN SHINE

                                gr Greenland
                                If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                                Comment

                                Bezig...