Kweek WR en SS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cannab0y

    #106
    Re: Kweek WR en SS

    Omdat hij ze daar waarschijnlijk geupload heeft en ze nu via die link hier zet

    Mooie budshots trouwens! Is het een doorzichtige parasol die je gaat plaatsen of hebt geplaatst? Je plantjes hebben de zon of toch op z'n minst rechtstreeks daglicht nodig om hun toppen te laten uitzwellen tijdens deze laatste weken.

    Ik snap wel waarom hoor, met al die regen die ze voorspeld hebben...

    Greetz

    Comment

    • Greenland
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 112

      #107
      Re: Kweek WR en SS

      @ "weedy " ik post mijn foto's op dat forum ik heb daar ook foto's van vorig jaar en vind het makkelijker dan mijn album.nl
      ha ha ha dacht je dat ik met iemand anders zijn foto's een grow journal maak?! .....

      Mooie budshots trouwens! Is het een doorzichtige parasol die je gaat plaatsen of hebt geplaatst? Je plantjes hebben de zon of toch op z'n minst rechtstreeks daglicht nodig om hun toppen te laten uitzwellen tijdens deze laatste weken.
      thnx..nou volgens het weer op rtl4 hebben we morgen 0 uur zon en alleen maar regen en de dagen erna zijn ook triest maar die grote plant is al aardig hoog dus de parasol staat echt hoog over de schutting dus in de middag als de zon wat laag gaat hangen krijgt ie wel licht maar zodra het een beetje opknapt haal ik hem weer snel weg natuurlijk.

      maar liever ff klote met een parasol dan doorregende toppen met budrot

      gr Greenalnd
      If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

      Comment

      • Weedy
        Ultra Grower
        420 MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2248

        #108
        Re: Kweek WR en SS

        Tja, ik wist het niet. Misschien was je wel 'n admin daar ofzo, en was dat om reclame te maken
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        • Greenland
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 112

          #109
          Re: Kweek WR en SS

          Wat een weer zeg die wind stoten liegen er ook nie om zeg
          het giet al twee dagen maar mijn planten zijn nog steeds voor 90% droog dankzij de parasol.

          maar het gaat nu wel heel hard waaien hoop maar dat alles goed gaat met ieder zijn planten



          gr Greenland
          If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

          Comment

          • markster
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2151

            #110
            Re: Kweek WR en SS

            dat zijn echt mooie plantjes ik hoop voor jou dat alles heel blijft ,succes

            Comment

            • Cannab0y

              #111
              Re: Kweek WR en SS

              Ze staan daar vrij ingesloten en beschermd tegen de wind lijkt me, dus daar ga je weinig last van ondervinden.

              Ziet er goed uit daar!

              Greetz

              Comment

              • Greenland
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 112

                #112
                zo de storm is weer gaan liggen.Ik heb de parasol goed vast moeten zetten tegen de wind maar alles is goed gegaan.
                En vandaag hebben we al weer ZON!!! gehad
                Er komen nog een paar hele lekkere dagen aan dus dat gaat helemaal goed komen.

                Groetjes..
                If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                Comment

                • markster
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2151

                  #113
                  die goede dagen zijn je gegund

                  Comment

                  • Greenland
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 112

                    #114
                    *Update*

                    je kunt aan de toppen zien dat het einde naderd ze beginnen lekker op te zwellen.
                    de komende dagen ziet het weer er goed uit veel zon en zomers warm dat zal ze goed doen.

                    ff een paar shots:
                    Attached Files
                    If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                    Comment

                    • Greenland
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 112

                      #115
                      nog een paar foto's...
                      Attached Files
                      If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                      Comment

                      • beernd
                        Retired
                        • Jul 2008
                        • 135

                        #116
                        wow ziet er gruwelijk gaaf uit succes man wanneer ga je oogsten

                        Comment

                        • bobo
                          Cronic Grower
                          • Oct 2007
                          • 3103

                          #117
                          Mooie kweek, zal je vast en zeker smaken.

                          Grtz

                          Comment

                          • Greenland
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 112

                            #118
                            ik heb vandaag gezien dat van de grootste plant de meeste thricomes milky zijn dus verwacht dat ze einde van deze week mischien donderdag al klaar zijn om geoogst te worden.
                            de getopte (kleinere) plant loopt iets achter terwijl ze even oud zijn dus die moet nog een weekie extra denk ik.

                            Attached Files
                            Last edited by Greenland; 12 October 2008, 20:49.
                            If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                            Comment

                            • leo
                              Retired
                              • May 2008
                              • 659

                              #119
                              dat word een leuke oogst zo te zien. kijk al uit naar de foto's en het eind gewicht. suc6 met knippen

                              Comment

                              • Greenland
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2008
                                • 112

                                #120
                                Zo voor mij zit het kweek seizoen erop voor 2008.
                                ik heb van de week en vanmiddag alles weg geknipt en ik moet zeggen het valt me zeker niet tegen.
                                ik vind de white rhino van nirvana zeker een aanrader,weinig last van toprot en geeft grote dikke toppen bedekt met trihomes.
                                Ik zal zeker nog melden wat het droog gewicht is later.

                                ff een paar foto's








                                gr Greenland
                                Last edited by Greenland; 18 October 2008, 21:02.
                                If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                                Comment

                                Bezig...