Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubble Gum en Power Plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bubble Gum en Power Plant

Korting op 420shop

2x bubble gum en 2x power plant

PowerPlant

BubbleGum

Ik heb helemaal geen digi camera meer dus dat sucks echt heel erg! Dit zijn de enige 3 fotos die ik heb. Net in de grond gezet, (voorgekiemt en laten groeien in potten) voor de zomer. Mei/juni geplant in de volle grond. Deze fotos zijn gemaakt nét na het planten.

Re: Bubble Gum en Power Plant

Ondertussen veel pech met wind en storm gehad.

1 plant is in drieën gespleten, vanaf de top. Maar die heb ik bij elkaar gebonden weer.

2e plant is een beetje omgewaaid, maar die is verstevingd met een stok ondertussen.

3e plant is een hek opgevallen, die heb ik vlak bij de grond moeten afsnoeien (nog enkele takken onderaan zitten, die doen het goed)

En als laatste is de 4e plant ook helemaal uitelkaar gescheurd. Deels gesnoeid, en deels samen gebonden. Ze zijn ondertussen ruim 1.70. m. hoog. En flink bossig, dus ik heb ze gister en vandaag bijgesnoeid, vooral aan de onderzijde. Ze zien er wel goed uit en overleven de aanslagen best goed.

Ondertussen beginnen ze te werken" aan de top vorming nu. Maar het weer is echt wel slecht.. maar niet slechter dan noorden des lands geloof ik. Vandaag en gister redelijk droog, alleen vanacht wat gevallen. En nu heel af en toe een zonnetje.. das wel tof!

Comment

Mooie planten daar op de fotos!
      Van waar komen de zaden?

Spijtig van de aanvallen maar zo zie je maar dat het sterke planten zijn!

Ben benieuwt naar de volgende fotos,

Peace

Comment

Mooie planten!
        Dat zou vast een lekkere oogst worden!
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Heey mooie planten ik heb ook veel last van de harde wind...
          Die Bubble Gum zal vast chille wiet vanaf komen smookte het zelf ook altijd in de shop..

Comment

jah pff, die wind dit jaar.. maar.. mischien moet ik ook beetje minder bemesten haha..

de zaden zijn van het merk "Spliff seeds/Silver" (een uittestertje dit jaar) Weet niet meer hoe duur maar het waren wel goedkope zaden dat wel.. gewoon in een growshop gehaald in eindhoven. Ik wil volgende week of zo ff een andere growshop wat dichter in de buurt gaan bezoeken, ben benieuwd.

Deze Spliff heb ik gekocht bij growshop: http://www.desjop.nl/
            Je moet wel ff opletten die gast houd zijn vooraad slecht bij, omdat ie zowel online als in de shop verkoopt en de online bestellingen worden niet van zijn vooraad afgeschreven meteen.... Dus bellen voor je langsgaat is geen overbodige luxe!!

Comment

Even gezocht, €12,50 per 5 Bubblegum/Powerplant.

Het zijn in ieder geval mooie struiken!
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

ohhh zenkz, ik kon de prijs niet zo snel meer vinden!!

Heb dus nog een stekkie ergens maar die doet het niet geweldig, heb clonex gel geprobeerd dit jaar.. maar volgend jaar maar weer stek poedder gebruiken, veel beter resultaat.

van de 10 zaden die ik had, zijn er 8 ontkiemd, en 3 doodgegaan tijdens de ontkieming, te nat.. (andere methode gebruiken volgend jaar) Dus 5 planten had ik, waarvan 1 mannetje. Dus heb 2 female stekkies gemaakt met clonex, waarvan 1 doodging en die 2e mondjes maat bleef heel lang. Die is nu pas op kniehoogte!!! En heb ik net gister omgebogen. Maar naast die joekels verdwijnd ie zowat. En daar heb ik dan ook geen foto van.

Laatst me mobiel met camera weggegeven aan iemand, en heb ik nu wel spijt van...sjaizekanari. Toen ik dit filmpje zag dacht ik ok, mijn hersenen zijn geen popcorn.. http://nl.youtube.com/watch?v=V94shl...eature=related mja nu heb ik geen digi camera meer..

Comment

heb ook net pecht gehad met die kl*te wind -.-

maarja we zien wel é

ziet er trouwens heel deftig uit!

grtz
                  >>> LR2 mini-kweekje<<<

Comment

ziet er goed uit ashdra

en bij mij staat het nog steeds het zelfde :o ik heb geen last van de wind gehad
                    gelukkig

ik denk wel dat het nog goed kom met jou meiden
                    tenslotte is het gewoon onkruid maar dan lekkerder

Comment

zien er wel mooie planten uit!
                      en cannabis planten zijn sterke planten dus komt wel goed
                      grtz

Comment

even een schriftelijke reply (naar een camera word uitgezien, maar eerst is mijn budget voor de planties en vervolgens me verbouwing.. een aangezien ik wel een dure camera wil.. kijk ik wel eerst uit voor een goeikope zodra ik geld heb )

Aldus, ondertussen, zijn de planten boven neushoogte, tot ver boven mijn hoofd (180 ben ik) en de flink geschadigde (hek er op gedonderd) die is natuurlijk wat korter, had wel een lange scheut, die heb ik omlaag gebonden.

Verder: flink aan het snoeien geweest, de onderkant moesten echt takken af. Geen zonlicht en kost energie. Plus blad wat op de grond hing en weinig wind doorlaten, is vragen om schimmels. weg ermee.

Ook: Gedieft. Dus kleine takjes hier en daar verwijderd, zodat de energie naar de toppen gaat. Alle beschadigde blad is weg. Planten zijn mooi groen.. en hebben net een flinke donderbui overleefd(geloof ik) Geen beestenplaag, wel meeldauw gevoellig merk ik (de powerplants met name)

Plan: zeil regelen (4x6 m.) en een ophangsysteem bedenken om een afdak te gaan creeren. Verder, zorgen voor meststoffen e.d. en de ruimte op gaan ruimen waar ze straks moeten gaan drogen, ook niet geheel onbelangrijk.

Het ukkie ben ik aan het scroggen en leiden, maar ik moet nog even wat extra stokken e.d. regelen.

Comment

Klinkt goed, over 1.80m .

Ben benieuwt naar de fotos,

Mss een goed idee op Hesi Supervit te gebruiken voor de PP's.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          Eens je meeldauw hebt, geraak je er moeilijk vanaf. De besmettings graad is zo hoog dat je bijna steriel moet werken om te kunnen verwijderen, wat onmogelijk is buiten.

Heb hier ergens al eens gepost dat er een middel is die de celwanden verstevigt en zo de plant resistenter maakt.

Staat nergens genoteerd in de beschrijving maar is ervaren door medekwekers.

Hesi Supervit

Superactief concentraat van 25 stimulerende vitale stoffen.

Hesi SuperVit is een geconcentreerde mix van vitaminen en aminozuren, die direct in de stofwisseling van de planten ingrijpt en de conditie zichtbaar verbetert. Dit resulteert in een sterkere groei en een rijkere bloei.

Super Vit is voor alle planten en voor alle toepassingen geschikt.

- Versterkt de bloem- en harsvorming

- Activeert de bloei- en groeihormonen

- Meer lichtopname en versneld transport in de plant, meer stofwisseling, kortom: gezondere planten en

een betere oogst!

HOE KAN DAT?

De 15 vitaminen en 10 aminozuren van Super Vit spelen allemaal een grote rol in de stofwisseling van de planten. Principieel maken de planten alle benodigde stoffen zelf aan vanuit de anorganische voedingszouten. Geeft men de plant deze vitale stoffen in een kant-en-klare vorm kan de plant de aanmaakprocedure overslaan en spaart zo tijd en energie. Deze extra energie gaat de plant gebruiken voor een bijzonder intensieve bloei en een krachtige groei tijdens de gehele periode.

Grtz
                          ¨Peace

Comment

Hey Ashdra,

Lekker hoor! Boven de 1.80! Keep it up!

- Vraagje ; kan ik mijn planten ook snoeien aan de onderkant? Heb bij mij ook t idee dat t alleen maar energie kost. Kan ook zien aan de bladeren dat deze max. 5 vingers hebben, dat is ook al een teken toch? verder worden ze snel geel!
                            heb je nog tips bij het wegnemen van een aantal takken?

- Tip voor het zeil voor het afdekken ; let er op dat je wel lichtdoorlatend zeil neemt!

Thanks!

Grtz!

Oorspronkelijk geplaatst door ashdra
                            even een schriftelijke reply (naar een camera word uitgezien, maar eerst is mijn budget voor de planties en vervolgens me verbouwing.. een aangezien ik wel een dure camera wil.. kijk ik wel eerst uit voor een goeikope zodra ik geld heb )

Aldus, ondertussen, zijn de planten boven neushoogte, tot ver boven mijn hoofd (180 ben ik) en de flink geschadigde (hek er op gedonderd) die is natuurlijk wat korter, had wel een lange scheut, die heb ik omlaag gebonden.

Verder: flink aan het snoeien geweest, de onderkant moesten echt takken af. Geen zonlicht en kost energie. Plus blad wat op de grond hing en weinig wind doorlaten, is vragen om schimmels. weg ermee.

Ook: Gedieft. Dus kleine takjes hier en daar verwijderd, zodat de energie naar de toppen gaat. Alle beschadigde blad is weg. Planten zijn mooi groen.. en hebben net een flinke donderbui overleefd(geloof ik) Geen beestenplaag, wel meeldauw gevoellig merk ik (de powerplants met name)

Plan: zeil regelen (4x6 m.) en een ophangsysteem bedenken om een afdak te gaan creeren. Verder, zorgen voor meststoffen e.d. en de ruimte op gaan ruimen waar ze straks moeten gaan drogen, ook niet geheel onbelangrijk.

Het ukkie ben ik aan het scroggen en leiden, maar ik moet nog even wat extra stokken e.d. regelen.

Comment

Smokey! Hesi Supervit Heb ik genoteerd!! zenkz! ik zal eens kijken als ik naar die growshop ga hier in de buurt binnen kort. (http://www.degroenewereld.nl - site werkt niet... bestaan ze nog wel? zal wel bellen voor ik langsfiets) Wil ook ff kijken naar die Canna Boost en Canna Flower. Lijkt me geen verkeerd spul.. En ik wil wat extra Mearl kalk gaan halen, dus heb nog al een lijstje af te werken.

Ja lichtdoorlatend was ik ook over na aan het denken haha.. merci voor de tip Fridge!!

Je kunt best takken van onder weg halen als je vermoed dat ze niet echt wat gaan doen. geel blad aan de onderkant en dicht bij de stam kan best komen door dat je plant gewoon nieuw blad boven heeft, die het beter doet, meer licht vangt en dan de oude bladeren weg doet langzaam. Gewoon verwijderen als ze geel zijn. Je kan de planties echt wel extreem snoeien hoor, daar kunnen ze goed tegen. Wel even wat extra aandacht aan de voedding geven als je snoeid. De plant heeft dan ook wat extra energie nodig om weer verder te groeien en de wondjes te dichten hé. Dus niet gaan snoeien als je plant vol op bloeid, das zonde van de energie. Best is dus, voor de grote bloei de plant tot rust te hebben. Dan kan die zich concentreren op de bloemmies maken. Tak verwijderen met een scherpe schone schaar of snoeischaar. Bladeren duw ik met mijn handen los, dan breken ze precies af op de plek waar de plant het bedoeld heeft maar knippen kan ook prima. Als je veel snoeid of heftig snoeid dan moet je dat het liefst niet té laat op de dag doen, dan heeft de plant tijd om de wonden te sealen, voor ze de nacht in gaat. Snachts is ze gevoelliger voor de slechte extrene omstandigheden.. schimmels enzo.

Oh, in 1 van me planten die in de top in 3en was gescheurd, woont een famillie pissenbedden, want er zit een gat in het midden. Ik laat ze maar zitten aangezien het laat in het zeiszoen is. Pissenbedden uitwerpselen kunnne je plant aantasten, maar heb het eerder gehad en het was niet echt een probleem. Dus ik wacht af.

Mijn bedoelling was de planten een beetje laag en compact te houden. Vorig jaar had ik een boom van 3 meter, die moest ik omlaag trekken met touw, want die groeide zo me heg over.

Even wat anders, paar deuren verder woont een junki vrouw, en die heeft een junki vriend, dus ik hoop echt dat ze met hun takken van me planten af houden want ik breek hun nek als ze het uit me tuin jatten. Ze blowen allebei niet geloof ik, maar ze kunne wel de sjit doorverkopen natuurlijk.. grrr.. ik heb een extra waak-kat nodig denk ik.

Aanvulling:
                              Ik heb nog es nagedacht, en ik denk dat ik maar spuit spul ga halen tegen meeldauw. Dat gaat echt niks worden zó. Heb in de andere power plant namelijk eerder ook al wat verdacht blad verwijderd. Dus het "hangt" gewoon in de planten en in de lucht, want met die vochtigheid en de lagere temperatuur... Was net in de boerenbond voor kattevreten en die hebben eco spul tegen meeldauw. En der zit geen tussen tijd in gebruik en oogst, stond op de verpakking. Dus dat lijkt me wel ideaal. Bij andere middelen mot je altijd een periode in acht nemen dat je wacht met pluk/consumtie. Dan kan ik beter vroegtijdig in de kiem smoren, dan dat ik straks een inmense uitbraak krijg. Dus meer hierover later.. ajuus paraplus.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                              Bezig...
                              X