Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubble Gum en Power Plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bubble Gum en Power Plant

    Korting op 420shop

    #2

    Comment


      #3
      Re: Bubble Gum en Power Plant

      Mooie planten daar op de fotos!
      Van waar komen de zaden?

      Spijtig van de aanvallen maar zo zie je maar dat het sterke planten zijn!

      Ben benieuwt naar de volgende fotos,

      Peace

      Comment


        #4
        Re: Bubble Gum en Power Plant

        Mooie planten!
        Dat zou vast een lekkere oogst worden!
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: Bubble Gum en Power Plant

          Heey mooie planten ik heb ook veel last van de harde wind...
          Die Bubble Gum zal vast chille wiet vanaf komen smookte het zelf ook altijd in de shop..

          Comment


            #6
            Re: Bubble Gum en Power Plant

            jah pff, die wind dit jaar.. maar.. mischien moet ik ook beetje minder bemesten haha..

            de zaden zijn van het merk "Spliff seeds/Silver" (een uittestertje dit jaar) Weet niet meer hoe duur maar het waren wel goedkope zaden dat wel.. gewoon in een growshop gehaald in eindhoven. Ik wil volgende week of zo ff een andere growshop wat dichter in de buurt gaan bezoeken, ben benieuwd.

            Deze Spliff heb ik gekocht bij growshop: http://www.desjop.nl/
            Je moet wel ff opletten die gast houd zijn vooraad slecht bij, omdat ie zowel online als in de shop verkoopt en de online bestellingen worden niet van zijn vooraad afgeschreven meteen.... Dus bellen voor je langsgaat is geen overbodige luxe!!

            Comment


              #7
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: Bubble Gum en Power Plant

                ohhh zenkz, ik kon de prijs niet zo snel meer vinden!!

                Heb dus nog een stekkie ergens maar die doet het niet geweldig, heb clonex gel geprobeerd dit jaar.. maar volgend jaar maar weer stek poedder gebruiken, veel beter resultaat.

                van de 10 zaden die ik had, zijn er 8 ontkiemd, en 3 doodgegaan tijdens de ontkieming, te nat.. (andere methode gebruiken volgend jaar) Dus 5 planten had ik, waarvan 1 mannetje. Dus heb 2 female stekkies gemaakt met clonex, waarvan 1 doodging en die 2e mondjes maat bleef heel lang. Die is nu pas op kniehoogte!!! En heb ik net gister omgebogen. Maar naast die joekels verdwijnd ie zowat. En daar heb ik dan ook geen foto van.

                Laatst me mobiel met camera weggegeven aan iemand, en heb ik nu wel spijt van...sjaizekanari. Toen ik dit filmpje zag dacht ik ok, mijn hersenen zijn geen popcorn.. http://nl.youtube.com/watch?v=V94shl...eature=related mja nu heb ik geen digi camera meer..

                Comment


                  #9
                  >>> LR2 mini-kweekje<<<

                  Comment


                    #10
                    Re: Bubble Gum en Power Plant

                    ziet er goed uit ashdra

                    en bij mij staat het nog steeds het zelfde :o ik heb geen last van de wind gehad
                    gelukkig

                    ik denk wel dat het nog goed kom met jou meiden
                    tenslotte is het gewoon onkruid maar dan lekkerder

                    Comment


                      #11
                      Re: Bubble Gum en Power Plant

                      zien er wel mooie planten uit!
                      en cannabis planten zijn sterke planten dus komt wel goed
                      grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: Bubble Gum en Power Plant

                        even een schriftelijke reply (naar een camera word uitgezien, maar eerst is mijn budget voor de planties en vervolgens me verbouwing.. een aangezien ik wel een dure camera wil.. kijk ik wel eerst uit voor een goeikope zodra ik geld heb )

                        Aldus, ondertussen, zijn de planten boven neushoogte, tot ver boven mijn hoofd (180 ben ik) en de flink geschadigde (hek er op gedonderd) die is natuurlijk wat korter, had wel een lange scheut, die heb ik omlaag gebonden.

                        Verder: flink aan het snoeien geweest, de onderkant moesten echt takken af. Geen zonlicht en kost energie. Plus blad wat op de grond hing en weinig wind doorlaten, is vragen om schimmels. weg ermee.

                        Ook: Gedieft. Dus kleine takjes hier en daar verwijderd, zodat de energie naar de toppen gaat. Alle beschadigde blad is weg. Planten zijn mooi groen.. en hebben net een flinke donderbui overleefd(geloof ik) Geen beestenplaag, wel meeldauw gevoellig merk ik (de powerplants met name)

                        Plan: zeil regelen (4x6 m.) en een ophangsysteem bedenken om een afdak te gaan creeren. Verder, zorgen voor meststoffen e.d. en de ruimte op gaan ruimen waar ze straks moeten gaan drogen, ook niet geheel onbelangrijk.



                        Het ukkie ben ik aan het scroggen en leiden, maar ik moet nog even wat extra stokken e.d. regelen.

                        Comment


                          #13
                          Re: Bubble Gum en Power Plant

                          Klinkt goed, over 1.80m .

                          Ben benieuwt naar de fotos,

                          Mss een goed idee op Hesi Supervit te gebruiken voor de PP's.

                          Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          Eens je meeldauw hebt, geraak je er moeilijk vanaf. De besmettings graad is zo hoog dat je bijna steriel moet werken om te kunnen verwijderen, wat onmogelijk is buiten.

                          Heb hier ergens al eens gepost dat er een middel is die de celwanden verstevigt en zo de plant resistenter maakt.

                          Staat nergens genoteerd in de beschrijving maar is ervaren door medekwekers.

                          Hesi Supervit

                          Superactief concentraat van 25 stimulerende vitale stoffen.

                          Hesi SuperVit is een geconcentreerde mix van vitaminen en aminozuren, die direct in de stofwisseling van de planten ingrijpt en de conditie zichtbaar verbetert. Dit resulteert in een sterkere groei en een rijkere bloei.

                          Super Vit is voor alle planten en voor alle toepassingen geschikt.

                          - Versterkt de bloem- en harsvorming

                          - Activeert de bloei- en groeihormonen

                          - Meer lichtopname en versneld transport in de plant, meer stofwisseling, kortom: gezondere planten en

                          een betere oogst!

                          HOE KAN DAT?

                          De 15 vitaminen en 10 aminozuren van Super Vit spelen allemaal een grote rol in de stofwisseling van de planten. Principieel maken de planten alle benodigde stoffen zelf aan vanuit de anorganische voedingszouten. Geeft men de plant deze vitale stoffen in een kant-en-klare vorm kan de plant de aanmaakprocedure overslaan en spaart zo tijd en energie. Deze extra energie gaat de plant gebruiken voor een bijzonder intensieve bloei en een krachtige groei tijdens de gehele periode.

                          Grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: Bubble Gum en Power Plant

                            Hey Ashdra,

                            Lekker hoor! Boven de 1.80! Keep it up!

                            - Vraagje ; kan ik mijn planten ook snoeien aan de onderkant? Heb bij mij ook t idee dat t alleen maar energie kost. Kan ook zien aan de bladeren dat deze max. 5 vingers hebben, dat is ook al een teken toch? verder worden ze snel geel!
                            heb je nog tips bij het wegnemen van een aantal takken?

                            - Tip voor het zeil voor het afdekken ; let er op dat je wel lichtdoorlatend zeil neemt!

                            Thanks!

                            Grtz!

                            Oorspronkelijk geplaatst door ashdra
                            even een schriftelijke reply (naar een camera word uitgezien, maar eerst is mijn budget voor de planties en vervolgens me verbouwing.. een aangezien ik wel een dure camera wil.. kijk ik wel eerst uit voor een goeikope zodra ik geld heb )

                            Aldus, ondertussen, zijn de planten boven neushoogte, tot ver boven mijn hoofd (180 ben ik) en de flink geschadigde (hek er op gedonderd) die is natuurlijk wat korter, had wel een lange scheut, die heb ik omlaag gebonden.

                            Verder: flink aan het snoeien geweest, de onderkant moesten echt takken af. Geen zonlicht en kost energie. Plus blad wat op de grond hing en weinig wind doorlaten, is vragen om schimmels. weg ermee.

                            Ook: Gedieft. Dus kleine takjes hier en daar verwijderd, zodat de energie naar de toppen gaat. Alle beschadigde blad is weg. Planten zijn mooi groen.. en hebben net een flinke donderbui overleefd(geloof ik) Geen beestenplaag, wel meeldauw gevoellig merk ik (de powerplants met name)

                            Plan: zeil regelen (4x6 m.) en een ophangsysteem bedenken om een afdak te gaan creeren. Verder, zorgen voor meststoffen e.d. en de ruimte op gaan ruimen waar ze straks moeten gaan drogen, ook niet geheel onbelangrijk.



                            Het ukkie ben ik aan het scroggen en leiden, maar ik moet nog even wat extra stokken e.d. regelen.

                            Comment


                              #15
                              Re: Bubble Gum en Power Plant

                              Smokey! Hesi Supervit Heb ik genoteerd!! zenkz! ik zal eens kijken als ik naar die growshop ga hier in de buurt binnen kort. (http://www.degroenewereld.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X