Bubble Gum en Power Plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ashdra
    Banned
    • Aug 2008
    • 326

    #16
    Re: Bubble Gum en Power Plant

    wel ruzie met ex dus geen camera lenen.. maar ik ga kijken in de winkel voor iets goeikoops



    heb de planten bespoten met silinal - eco sjit tegen meeldauw. het blijft met wat geluk droog vanacht en over 7 dagen moet ik het herhalen, ben benieuwd!!

    Comment

    • ashdra
      Banned
      • Aug 2008
      • 326

      #17
      Re: Bubble Gum en Power Plant

      Wha, ik heb wat vage fotos maar beter dan nikz.. De kleur is ook wazig, zal eens fotos maken als de zon minder schijnt.


      Stam pp


      PP


      bubblegum, waar hek boven op gepleurt is


      zelfde bubblegum waar hek op gepleurd is.


      andere gescheurde Bubblegum


      PP die in 3en gescheurd is en waar pissenbedden in wonen


      dezelfde PP die in 3en gescheurd is en waar pissenbedden in wonen


      ze staan beetje dicht bij elkaar dus fotos maken is lastig. Dinkietoy camera koste me ook maar 20 €/

      Gister goed gespoten met Silinal, van Ecostyle. Geen tijd tussen spuiten en oogst. Tegen meeldauw. Moest een droog nachtje hebben en das gelukt. Over 7 dagen weer spuiten.

      Comment

      • Cannab0y

        #18
        Re: Bubble Gum en Power Plant

        Dat ziet er daar wreed goed uit hé!

        Hoeveel keer heb je in totaal uitgetopt? Dat lijken me toch ook al wel struiken van formaat te zijn

        Van al die last dat sommige van je plantjes ondervinden is maar weinig te merken op de foto's, sterke planten!

        Greetz

        Comment

        • laurens_enzu
          T.H.C. Master
          • May 2008
          • 512

          #19
          Re: Bubble Gum en Power Plant

          zien er echt enorme struiken uit!
          keep it up

          Comment

          • ashdra
            Banned
            • Aug 2008
            • 326

            #20
            Re: Bubble Gum en Power Plant

            jah echt sterke planten niet te filmen joh..

            ze zijn allemaal getopt, vóór ze de grond in gingen. Dus de allereerste fotos, zijn ze al getopt.

            3 struiken groeien ruim boven me hoofd uit(180 ben ik) dus dat gaat erg goed!!
            kleine voorbloei duss... afwachten maar.

            Comment

            • ashdra
              Banned
              • Aug 2008
              • 326

              #21
              Re: Bubble Gum en Power Plant

              Nog wat fotos, iets duidelijker


              Noordkant






              ukkie


              ukkie


              zuidkant

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #22
                Re: Bubble Gum en Power Plant

                dat zijn hele mooie struiken man jij ziet een flinke oogst tegemoet

                Comment

                • ashdra
                  Banned
                  • Aug 2008
                  • 326

                  #23
                  Re: Bubble Gum en Power Plant

                  (zo ff kapot linkie gefixt, had fotos verplaatst stiekem..)

                  Jah, goeie oogst is wel de bedoeling!!

                  Comment

                  • markster
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2151

                    #24
                    Re: Bubble Gum en Power Plant

                    jaha die bubblegum gaat vast wel smaken die smoke ik zelf ook vaak super relaxed

                    Comment

                    • laurens_enzu
                      T.H.C. Master
                      • May 2008
                      • 512

                      #25
                      Re: Bubble Gum en Power Plant

                      is dit je eerste keer of niet?
                      grtz

                      Comment

                      • ashdra
                        Banned
                        • Aug 2008
                        • 326

                        #26
                        Re: Bubble Gum en Power Plant

                        Nee hoor ik kweek zo af en toe verwilderd sinds '92

                        Comment

                        • laurens_enzu
                          T.H.C. Master
                          • May 2008
                          • 512

                          #27
                          Re: Bubble Gum en Power Plant

                          bena even lang als ik leef
                          is er wel aan te zien hoe je planten erbij staan!
                          grtz

                          Comment

                          • ashdra
                            Banned
                            • Aug 2008
                            • 326

                            #28
                            Re: Bubble Gum en Power Plant

                            zenkzjoe zenkjoe, maar het weer doet ook zó veel hoor..
                            zou wel es binnen willen opzetten iets, mja die criepie..


                            brrr...

                            Comment

                            • Fridge
                              Retired
                              • Jul 2008
                              • 133

                              #29
                              Re: Bubble Gum en Power Plant

                              Holy shit man!

                              Wat een struiken!
                              Damn, kan niet wachten tot iedereen is afgebloeid!!

                              Succes en thanks voor je bijdrage aan mn topic!

                              Grtz!

                              Comment

                              • ashdra
                                Banned
                                • Aug 2008
                                • 326

                                #30
                                Re: Bubble Gum en Power Plant

                                yw dude!!

                                Nog 1 die er wel mee eens is:

                                Comment

                                Bezig...