1ste kweek 1plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • koen
    Retired
    • Aug 2008
    • 23

    #16
    Re: 1ste kweek 1plant

    weeral enkele daagjes verder dus gewoon twee fotookes...
    Ze groeit wel goed vin ik! Da wit draadje uit de oksel is da vroegtijdig vrouwenbekentenis of is da gewoon het nieuwe leven van een takje?
    Verder hoop ik op veel zon! en goede tweede zit resultate...

    Attached Files

    Comment

    • ashdra
      Banned
      • Aug 2008
      • 326

      #17
      Re: 1ste kweek 1plant

      jah! proficiat! uw heeft een dochter

      Comment

      • Smokey
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 2488

        #18
        Re: 1ste kweek 1plant

        Mooi plantje

        Gefeliciteerd met je vrouwtje

        Peace

        Comment

        • Greenland
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 112

          #19
          Re: 1ste kweek 1plant

          duidelijk vrouwlijk heb je die foto vandaag getrokken?
          altijd heerlijk als ze der gelsacht laten zien
          If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

          Comment

          • koen
            Retired
            • Aug 2008
            • 23

            #20
            Re: 1ste kweek 1plant

            jep vandaag genomen die foto! Is da niet wa vroeg?
            Gaat ze nu al bloemen krijgen of is wordt da wit stengeltje een takje?
            Ben blij dak een dame verwacht!

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #21
              Re: 1ste kweek 1plant

              Dat is de voorbloei, je moet nog ff wachten voordat ze toppen begint aan te maken.
              Dat wit draadje is een stamper. Het geslachtskenmerk van een vrouwtje.

              Peace

              Comment

              • koen
                Retired
                • Aug 2008
                • 23

                #22
                Re: 1ste kweek 1plant

                dus ze gaat nog een pak groeien eerst? Want nu is nog relatief klein eigenlijk... in vergelijking met andere " wietbomen" die ik hier tegenkom op het forum...

                Comment

                • laurens_enzu
                  T.H.C. Master
                  • May 2008
                  • 512

                  #23
                  Re: 1ste kweek 1plant

                  ze is inderdaad nog niet zo groot maar komt vooralomdat je niet echt roeg begonnen bent.
                  hoe vroeger hoe groter maar het ziet er wel een gezond plantje uit!
                  grtz

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #24
                    Re: 1ste kweek 1plant

                    Sommige planten groeien sneller als de andere.

                    Hangt er idd ook vanaf wanneer je begonnen bent en in hoeveel liter ze staan.
                    Hoe meer ruimte voor wortels hoe groter je plant kan worden.

                    Peace

                    Comment

                    • ashdra
                      Banned
                      • Aug 2008
                      • 326

                      #25
                      Re: 1ste kweek 1plant

                      kijk dude:

                      dat zijn allemaal stamperts bij elkaar.. hoe meer stamperts je plant maakt, hoe groter je bloem word,. snaps?
                      komt dus geen tak uit, gelukkig
                      en elke bloem (bud) zieter weer anders uit



                      en groter hoeft niet persee lekkerder te zijn

                      Comment

                      • koen
                        Retired
                        • Aug 2008
                        • 23

                        #26
                        Re: 1ste kweek 1plant

                        niemand heeft toevallig een fotootje van een bud van een maroc plant?
                        heb al gezocht ma niets gevonde...

                        thanks dudes!

                        Comment

                        • Cannab0y

                          #27
                          Re: 1ste kweek 1plant

                          Op de site van growshop Alien vind je van elke soort wel een foto'tje als je zoekt.

                          Ik zal je de moeite besparen en de foto posten. De seedbank is Female Seeds en de soort is natuurlijk Maroc.



                          Greetz

                          Comment

                          • koen
                            Retired
                            • Aug 2008
                            • 23

                            #28
                            Re: 1ste kweek 1plant

                            merci! ik had enkel dit forum doorzocht...

                            Comment

                            • Smokey
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2007
                              • 2488

                              #29
                              Re: 1ste kweek 1plant

                              Hier kan je alvast je ervaring en mening over het soortje kwijt nadat je het gekweekt hebt .

                              Succes

                              peace

                              Comment

                              • koen
                                Retired
                                • Aug 2008
                                • 23

                                #30
                                Re: 1ste kweek 1plant

                                vraagje, ik was zo wat aan het lezen over "groei" en "bloei".. Mijn plant begint op verschillende plaatsen nu reeds stampertjes te ontwikkelen. Wil dit zeggen dat mijn plant in " bloei" is? Mag ik dus geen stikstof verhogende voeding meer toevoegen maar laat ik ze beter wat fosfor drinken?
                                Het is al weer een tijdje geleden dat ik op mijn grond een "voedingsrijk mengselke" legde dus ik zat te kijken om nog wat andere voeding te geven. Ik vond hier thuis vloeibare bio plantenvoeding voor groei & bloei... Maar daar zit dus die stikstof in... Zouden jullie dit nog geven of beter niet?
                                én moet ik ook al beginnen verduisteren 12/12?

                                Alvast bedankt!!

                                Comment

                                Bezig...