pp kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #16
    Re: pp kweek

    nog eentje

    EDIT: GELIEVE NIET TE DUBBELPOSTEN -S-

    bladeren lijken dof maar dat zijn ze niet zal vd week nog wel eens een fototje maken als ze buiten staan
    Attached Files

    Comment

    • ThePhenomNL
      Expert Stoner
      Member
      • May 2008
      • 80

      #17
      Re: pp kweek

      Hoever zit je nu in de bloei??

      Greetz

      Comment

      • luckysmoker
        Retired
        • Apr 2008
        • 90

        #18
        Re: pp kweek

        ja man deze zien er echt lekker uit
        jammer dat we noch geen geur pc hebben
        ga zeker blijven volgen

        greet

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #19
          Re: pp kweek

          de plantjes staan ongeveer een week of 4 in de bloei nu dus ik moet nog even .
          ze ruiken wel erg sterk en fruitig volgens mij gaat ie erg lekker smaken.mzzl

          Comment

          • appie78
            Senior Stoner
            • Aug 2008
            • 25

            #20
            Re: pp kweek

            die staan helemaal mooi.......vast lekker wiet als t droog is

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #21
              Re: pp kweek

              laten we t hopen haha

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #22
                Re: pp kweek

                hey mannen kan t dat de haartjes al bruin beginnen te worden na 4 weken bloei?k snap t niet zij zitten net op 4 weken bloei en krijgen genoeg water iemand een idee?keep it green

                Comment

                • Smokey
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2007
                  • 2488

                  #23
                  Re: pp kweek

                  Ja dat kan, de haartjes kunnen ook bruin worden door andere dingen buiten de rijping.
                  Daarom dat ik altijd zeg dat oogsten aan de hand van de haartjes zever is

                  Peace

                  Comment

                  • markster
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2151

                    #24
                    Re: pp kweek

                    ja precies want de kristallen zijn nog helder en oogst rijp zijn ze naar mijn idee nog niet moeten nog flink aandikken

                    Comment

                    • markster
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2151

                      #25
                      Re: pp kweek

                      een weekje verder nog 3 tegaan
                      Attached Files

                      Comment

                      • markster
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2151

                        #26
                        Re: pp kweek

                        en ook nog een foto van de kleine big buds
                        Attached Files

                        Comment

                        • Greenland
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 112

                          #27
                          Re: pp kweek

                          dat de haartjes bruin worden betekend niet dat je moet oogsten.
                          pp is wel een snelle bloeier in 7 a 8 weken is ze meestal wel klaar maar je kan haar ook een weekje of twee laten over bloeien en schiet ze in de tweede bloei en word ze nog vetter

                          zien er lekker uit heerlijk wietje pp enjoy!

                          Greenland
                          If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                          Comment

                          • Smokey
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2007
                            • 2488

                            #28
                            Re: pp kweek

                            Probeer te kijken naar je trichomes/kristallen, wanneer deze Milky(wit laagje) naar amber gaan moet je oogsten.

                            Helder = Nog niet oogsten, nu oogsten zal je opbrengst zwaar verminderen!
                            Milky= Meer high gevoel
                            Miky/Amber= een mix
                            Amber= Meer stoned achtig gevoel (Hangt natuurlijk ook af, Sativa Indica enz)

                            Als je TE lang wacht is je plant over haar toppunt, dan is de kwaliteit van het eindproduct niet wat het geweest heeft kunnen zijn.


                            Milky


                            Amber

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #29
                              Re: pp kweek

                              ik wacht tot ze amber kleurig zijn! nu zijn ze nog doorzichtig denk een week of 2 of 3 dan zullen ze zo ver zijn kan haast niet wachten

                              Comment

                              • markster
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2008
                                • 2151

                                #30
                                Re: pp kweek

                                ey super t zonnetje schijnt en de dames genieten ervan nu hopen dat t zo blijft

                                Comment

                                Bezig...