Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"vensterbankkweek" onbekende soort

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    "vensterbankkweek" onbekende soort

    Korting op 420shop

    #2
    Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

    Wat een plant voor achter het raam man
    Die rode bus van substral he?
    Die heb ik hier ook gebruikt omdat het dringend was en ik niets anders kon meenemen.

    Een grotere plant zal altijd wel een paar gele bladeren hebben. Als het echt een tekort is ga je dat na een tijdje zien uitbreiden (de gele bladeren)

    Welke soort is het eigenlijk?
    Wees maar trots op je vrouwtje

    peace

    Comment


      #3
      Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

      soort onbekend... (zie titel)
      er zijn wel enkele mogelijkheden:
      enkele vrienden van me hadden twee jaar geleden wat planten buiten gezet, voornamelijk white widow en K2 (maar misschien ook andere soortjes, weet ik eigelijk niet)
      ik heb daar redelijk wat wiet van meegesmoord, en af en toe iets gekocht van hen (ze hadden denk ik een 5tal kilo van slechts 10 planten, dus ze kregen het met zn tweetjes gewoon niet opgesmoord:p)
      en daar zaten af en toe eens zaadjes in, die heb ik vorig jaar gepland, en in het wild gezet, maar binnen een week hadden de slakken ze helemaal opgevreten (was gewoon te dom om slakkekorrels te strooien, maar swat)
      misschien is dat zaadje nog een van die zaadjes, dan is het wrs white widow of k2
      nuja, ik heb het voorbije jaar ook geregeld elders wiet gekocht, voornamelijk in de coffeeshop, dus het zou eigenlijk om het even welk soortje kunnen zijn...
      als iemand enig idee heeft welk: laat me maar weten, kzou da graag weten.

      ik ga vrijdagnamiddag trouwens naar nederland, me bevoorraden voor op vakantie . Dus ik zou eventueel nog iets anders van meststoffen ofzo kunnen gaan halen in een growshop.
      maar, kvind het stom als ik die substral voeding voor niets (ofjah, voor enkele weekjes dan slechts) zou gekocht hebben. Is er iets dat ik hier samen mee zou kunnen gebruiken dat een opmerkelijke verbetering van het resultaat zou geven?
      ofjah, als er iets is dat gewoon een grote verbetering in kwaliteit & kwantiteit zou geven wil ik dat eventueel ook wel aanschaffen
      Ik las hier al wat over PK13-14 en verschillende boosters enzo...
      maakt het veel uit als je dit gebruikt of niet? en welke zou ik best kunnen gebruiken? (liefst zo goedkoop mogelijk, ben slechts een arme student )

      Comment


        #4
        Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

        zow daar heb je een flinke vensterbank voor nodig !maar ziet er goed uit keep it green

        Comment


          #5
          Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

          Heb je eigenlijk enige verlichting gebruikt? of is die plant gewoon door het zonlicht zo mega geworden op je vensterbank

          dan heb ik maar kleine meisjes......

          Comment


            #6
            Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

            mn plant is gewoon zo mega geworden uit zn eigen!
            ik stond er zelf ook versteld van hoor... en hij blijft maar groeien momenteel vooral in de breedte, met al die zijtakken. hopen op wat goed weer en er kan wel wat wiet vanaf komen hopelijk, en dan nog hopen dat ie lekker is.
            (je hebt trouwens enkel de voorkant gezien he, de kant die naar het raam staat, de achterkant is best kaal hoor )
            en jah, grote vensterbank is niet echt nodig aangezien hij er al naast staat wegens te groot , de plant palmt wel zowat half mijn raam in, maar dat vind ik niet zo erg

            Comment


              #7
              Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

              Heey man, vette plant!
              dat is wel wat anders dan een gerarium op je vensterbank, echt een monster van een wiet plant heb jij.
              euh.. btw. vette poster in je kamer

              Ik hoop dat je niet al te veel last hebt van die gele bladeren, en ik wou je ff succes wensen, ik hoop dat je er goede wiet van die plant krijgt man

              Comment


                #8
                Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

                thx!
                en jah, we all love bob dont we?!!
                he's the

                Comment


                  #9
                  Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

                  Is ut Hennep, heel letterlijk:O?

                  Had vorig jaar ook zn plant lijkt er veel op,,

                  Niet roken maar boter van maken

                  Comment


                    #10
                    Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

                    Huh, ik snap je post niet Daniel...
                    Is toch geen hennep plant,

                    Peace

                    Comment


                      #11
                      Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

                      wel, laat ons hopen dat het geen hennep plant is!!!!!
                      anders zit ik er tijd en kosten voor niks in te steken!
                      het zou natuurlijk nog altijd kunnen, want heb het zaadje gevonden, maar lijkt me sterk hoor...
                      hoe kan je zien of het een hennepplant is of een echte wietplant?
                      of merk je dat pas als je hem gaat roken?

                      Comment


                        #12
                        Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

                        je merkt het pas als je het gaat roken.. je zult niets voelen.
                        grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

                          Het is zeker en vast geen hennep .

                          Een hennep plant is altijd tweeslachtig dus zul je bij de bloei zien of er zaad aangemaakt word. Zou je niet aanraden om deze te roken indien het een hennep plant is. Je moet al een heel veld oproken om iets te voelen en je zal barstende hoofdpijn krijgen. Wat wel lekker is, is een theetje van de hennep plant.

                          Grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

                            oow ik dacht dat je het enkel in de chemise structuur kon zien

                            Comment


                              #15
                              Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

                              fieuw, wat een geruststelling!want ik rook liever dan theetjes te zetten

                              nog ff een vraagje, ik ga morgen naar nederland, dus ga ook ineens een bij een growshop langs gaan, die pk 13-14 gaan kopen (dit lijkt me toch nuttig, indien niet let me know). Zo'n booster erbij lijkt me leuk, maar ik zit helaas krap bij kas momenteel en ik vertrek zaterdag of zondag op vakantie...
                              wanneer moet ik die pk13-14 beginnen te gebruiken? en hoe lang? want soms lees ik dat je die de hele bloei kan meegeven, en elders staat dan weer dat je dat maar max 1weekje mee mag geven, zo rond de 4e week bloei ofzo?
                              dus dat is me niet echt duidelijk... en ook, ik gebruik nu substral bloeivoeding. Als ik die pk13-14 ga halen, kan ik deze dan door elkaar gebruiken? of moet ik dan stoppen met die substral?

                              thx

                              nog effie studeren nu en dan, godzijdank, morgen eindelijk mijn laatste examen en terug vakantie!!!!
                              en natuurlijk terug lekker toeters knallen!

                              Comment

                              Bezig...
                              X