Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"vensterbankkweek" onbekende soort

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

    pk13-14 mag je beginnen te geven wnr de bloei is begonnen. en blijven geven tot de voorlaatste week. de laatste week bloei enkel water of suikerwater voor een zoetere smaak

    Comment


      #17
      Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

      thx!
      die substral ook nog blijven geven dan? of enkel die pk13-14??

      Comment


        #18
        Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

        substral wat zijn de npk's?
        ik heb gehoord dat je best geen extra stikstof(N) geeft tijdens de bloei dus als dat erin zit zou ik stoppen ermme trouwens die pk13-14 is enorm krachtig spul in het begin 1ml/10liter water zegt wel gng e
        grtz en suc6

        Comment


          #19
          Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

          Ej das echt wel goe gedaan voor achter de vensterbank te kweken hoor!
          Nice!

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

              Klopt wat Fridge zegt, hier is het schema van "Canna" Pk 13-14:

              http://www.canna.nl/producten_terra/voedingsschema.html

              Comment


                #22
                Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

                nochtans staat er op men fles: van de eerste tot de laatste week bloeifase langzaam opbouwe van 10-100ml per 100l
                de mijne is wle van bio nova en niet van canna tera miss is daar het verschil?
                grtz

                Comment


                  #23
                  Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

                  Lijkt me niet dat er verschil in zit, werkzame stoffen zijn hetzelfde (P+K).
                  In volle grond zal het niet heel veel kwaad kunnen als je ze teveel geeft, echter in potten is het eeb ander verhaal.
                  Ik zou er in ieder geval erg mee oppassen i.v.m. overvoeding..

                  Grtz

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

                      Veel plezier op vankantie!

                      En over die PK13-14, ze geven idd beiden een andere dosering aan.

                      Canna:
                      - afhankelijk van de plant en potgrootte 1 tot 3x in week 6-7 toedienen

                      Bio Nova:
                      BN P-K 13+14 Dosering
                      1e week bloei : 25 ml./100 liter 2e week bloei : 75 ml./100 liter 3e week bloei : 100 ml./100 liter 4e week bloei tot oogst maximaal 125 ml./100 liter.

                      Peace

                      Comment


                        #26
                        Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

                        update na enkele weken op vakantie
                        alles lijkt vlot te verlopen, de topkes worden in elk geval dikker en dikker. ze zijn wel echt niet superdik ofzo, ik hoop dat ze nog een heel deel aandikken. Er zitten ook nog niet zo veel thc kristallen op de toppen:s komt dat pas later in de bloei? of is dat gewoon omdat de zon niet genoeg schijnt ofzo? (er zijn wel kristallen hoor! maar gewoon lang niet zo veel als op andere foto's die ik hier zie)
                        Plantje geurt trouwens ook best wel lekker
                        en jah, de fotos dan nu he!







                        plant in zn geheel

                        nog ns plant in zn geheel, maar dan van een iets lager punt getrokken, zodat ge de toppen kunt zien

                        De achterkant, ziet er niet zo goed uit, maarjah, geen zon, geen plant, dus logisch wel, aangezien hij voor een raam staat.


                        Heeft er iemand aandehand van deze foto's enig idee hoe lang de plant nog ongeveer moet staan?
                        gewoon, kwestie van een idee te hebben, een dag waarnaar ik kan uitkijken
                        Niet dat ik hem direct ga oogsten, want hij is zeker nog niet rijp. Ik dacth hem sowieso nog zo'n 2-3weken te laten staan, maar toch eens een opinie horen van iemand met wat meer ervaring als mij (tis mn eerste plant, dus ik weet er eecht nog niks van af:p)

                        Ciao!!

                        Comment


                          #27
                          Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

                          ok, ik weet dat ik niet mag dubble posten, maar kga et toch nog effie doen.
                          ik merk de vooruitgang wel hard, als ik die foto's zo eens terug bekijk... de 1e foto van de vorige post is dezelfde tak als de openingspost, maar dan zo'n 3weekjes later ofzo denk ik. opmerkelijk verschil
                          en het valt me ook wel op dat de toppen er veeeeeeeeeeel beter uitzien op foto als in het echt.
                          niet dat ze er in het echt niet goed uitzien, maar op foto lijken het supervolle toppen, terwijl als je in het echt van dicht bij kijkt je nog veel blaren ziet, en ziet dat ze toch nog lang niet zoo vol zijn...
                          zal er wel aan liggen dat die haartjes volop licht reflecteren ofzo, maarjah.

                          trouwens iemand enig idee op hoeveel gram ik ongeveer zou mogen hopen? (ok, ik weet het, niemand kan door slechts zo'n enkele fotos gezien te hebben, of zelfs door de plant zelf gezien te hebben zeggen hoeveel er vanaf zal komen, maar toch)
                          Mijn hoop is zo'n 25-50gr... is dit teveel of te weinig? of moeten we gewoon rustig afwachten...
                          we zien in elk geval wel.

                          ik kan niet wachten eer het oogsttijd is!!!

                          Comment


                            #28

                            Comment


                              #29
                              Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

                              Amai, dat ziet er goed uit. (En zeker voor achter het raam :o )
                              Mooie toppen al, ik ben jaloers. De meeste hebben nu al lekkere topjes en ik zit nog met die kleine frutsels van int begin.(Voedings probleem, houd bloei tegen blabla)

                              Peace

                              Comment


                                #30
                                Re: "vensterbankkweek" onbekende soort

                                Dat ziet er zeker goed uit man!
                                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                                Comment

                                Bezig...
                                X