Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ganja Time in South Africa

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ganja Time in South Africa

    Korting op 420shop
    Ganja Time in South Africa Hoeveel planten kun je kweken zonder problemen in Afrika en hoe is de wet in jouw regio?

    Geen enkel. Het wordt nog steeds gezien als illegaal, de politie valt echt niemand lastig. Omdat de ganja kweek een bijverdienste is voor locale boeren wordt het moeilijk voor de politie om ook blanke kwekers aan te pakken. Dat zou een dubbele standaard zijn die ze dan zouden hanteren en daar heeft de regering geen baat bij.De wet in mijn regio,het is nog steeds illegaal maar wordt momenteel besproken door de regering om de status ervan te veranderen. Eindelijk begint het land zich het belang van hemp en cannabis te realiseren en niet alleen realiseren ze dat het een verspilling van geld is om iets te controleren dat niet kan gecontroleerd worden wanneer ze dat geld veel beter aan echte misdaad zoals verkrachting en moord of Hiv kunnen spenderen.

    Wat is je eigen mening erover?

    Ik denk dat onze wetten verouderd zijn en een verspilling van tijd. Ik ben een dreadlocked Rasta en heb altijd geloofd in het roken van ganja voor mijn overtuiging en religie. Ik ben geen religieus persoon maar geloof in een ander mans vrijheid van keuze en religie. Als die keuze de vrijheid is om cannabis te roken als een heilig kruid dan is dat maar zo.

    Je planten reflecteren je eigen liefde en als je ze geeft wat ze nodig hebben dan geven ze je de liefde terug in veelvoud. Wees niet bang om je planten te vertellen dat je van hen houdt en dat ze er sexy uitzien vandaag. Ik doe het de hele tijd. Wees ook niet bang om hard te zijn voor je dames, een beetje sm kan geen kwaad. Ik ben van mening dat vastbinden, breken van de stam en het buigen van de stam positieve effecten heeft op de plant die monsterplanten kunnen veroorzaken met grote opbrengsten.

    Ik denk dat moet gezegd worden wees niet bang om te kweken, je kijkt nooit meer achterom na die eerste plant. Om het in de woorden te zeggen van onze geweldige profeet Bob Marley:

    Get up, stand up, stand up for your right

    Fight on Ganja Soldiers

    Grtz

    #2
    Re: Ganja Time in South Africa

    Zozo Bobo, ik wist niet dat jij in Zuid-Afrika actief bent geweest ?

    Greetz

    Comment


      #3
      Re: Ganja Time in South Africa

      Was ik daar maar, neen is een verhaal van bart uit growshop alien.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Ganja Time in South Africa

        Moet een leuke ervaring geweest zijn. Zo growen heel het jaar door :o

        Comment


          #5
          Re: Ganja Time in South Africa

          Ja, dat ze het hele jaar door growen is wel

          Comment

          Bezig...
          X