Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x fem white widow '09

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1x fem white widow '09

    Korting op 420shop
    hoi iedereen,

    ik was normaal van plan om een hydro kweekje te doen, maar heb besloten dit nog even te laten wachten ik wil nu 1 plant in een 20l pot op mijn terras te zetten


    het zaadje zit sinds 2 uren in het rootblokje in een mengeling van bio aarde, wat cocos en een buffertablet van sannie
    en onder een 60 watt spaarlamp .
    de bloeivoeding is van b.a.c
    Attached Files

    #2
    ik zou je plant nog wel niet buiten zetten,het is veel te koud nu nog en je plant gaat in de bloei schieten omdat de zon nog niet genoeg lichturen geeft per dag... dus als je ze nu buiten zou zetten schieten ze in de bloei en tegen mei schiet hij terug in de groei omdat de lichturen dan wel lang genoeg zijn en dan heb je kans dat je plant gaat regenereren door de stress en dan heb je kans op herma's

    laat ze binnen nog tot mei voorgroeien en zet ze dan pas buiten!

    en ik zou de buffertablet eruit halen want die is voorzien voor 5liter grond...

    je zaadje moet nog ontkiemen dus de grond mag niet te hard bevoed zijn!

    grtzzz
    Last edited by haze'o'lator; 14 February 2009, 17:58.

    Comment


      #3
      ik kan niet goed volgen , ge zet dat op uw terras ? zeker geen grondvorst
      mei is wat lang voor te wachten maar half april is toch wel het vroegste voor buiten (maakt ze hard)
      die bloeivoeding misschien vervangen door een groeivoeding ?
      in ieder geval succes
      Ganja is my medication , ganja is my cure ;
      smoking marihuana for sure !!!

      Comment


        #4
        ze staat nu in een 5 liter potje onder een 60watt spaarlamp op 18/6 met een temp van 24 graden lamp aan en 19 graden lamp uit
        ik zet haar pas in mei buiten groeivoeding hoeft niet vanwege de buffertab

        even wat foto's
        Attached Files
        Last edited by mr.blueberry; 15 February 2009, 12:10.

        Comment


          #5
          ga je ze tot mei op een spaarlamp van 60 watt laten staan ? dan volg ik je wat ik moet ook zoiets gaan klaarmaken

          grtz Green

          Comment


            #6
            ja er komen daar wel nog eens 2 x 60watt bij, ik heb graag dat het al flinke struikjes zijn voor ze buiten gaan ik ga ze wel toppen.

            Comment


              #7
              even een vraagje tussendoor: waar heb je de 60 watt spaarlamp vandaan? het maximale wat ik kan kopen is 22 W. of bedoel je 12 wat = 60 watt?

              Comment


                #8
                ik heb die spaarlamp in een electro winkel gekocht in mijn buurt, die hebben daar vele soorten zelfs nog zwaarder(wattage), die van 60watt kosten al 53 euro maar leveren toch 4000 lumen
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  hoi iedereen , ik vond het maar eens tijd voor een update het plantje heeft het naar zijn zin, ik heb ondertussen 2 spaarlampen meer hangen in mijn kastje en een ventilator
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    ziet er goed uit he,ik zou wel je lampen dichter bij je planten zetten tot 5 a 10cm want ze lijken mij wel aan de gestrekte kant...

                    grtzzz

                    Comment


                      #11
                      Ik vraag me af of het wel verstandig is om uw plant in mei buiten te zetten, na zo'n Een lange tijd binnen te hebben gestaan. Die verplaatsing zorgt toch voor stress?
                      En gefeminiseerd zaad is stressgevoelig, ze zouden kunnen uitdraaien op herma's.
                      Ik heb het toch juist, niet?

                      grtz

                      Comment


                        #12
                        ik heb de spaarlamp wat dichter gehangen

                        @weedlover: zodra er genoeg lichturen per dag zijn zal ik ze voor het raam zetten, die zit juist aan de zonkantja hopelijk krijg ik geen herma planten

                        ik heb ook nog wat white widow zaden ontkiemt voor een guerilla die zijn al allemaal ontkiemt

                        ik zal vrijdag wat foto's posten

                        Comment


                          #13
                          Vergeet alvast niet als je ze overplant in een grotere pot of buiten in de grond ze tot de eerste blaadjes ( *lob blaadjes) in de nieuwe aarde te planten. Aan het gedeelte dat je onder de grond plant groeien nog extra wortels aan en verstevigt de plant.

                          * lob blaadjes zijn de niet gekartelde eerste bladeren.

                          Grtz

                          Comment


                            #14
                            zal ik niet vergeten bobo

                            ik heb vandaag een mooi afgelegen guerilla spot gevonden voor mijn white widow's ik denk wel dat de aarde wat aan de voedingsarme kant is,het is een bos achtig gebied, maar komt genoeg zon hoor weet iemand hoe ik de aarde wat meer voedingswaarde geef zonder aarde te moeten zeulen?,ik verplaats me met de bromfiets ik zou graag de bloei en groei voeding van b.a.c gebruiken , maar of die op volle grond mag gebruikt worden??

                            om alles eens op een rijtje te zetten

                            2 x white widow(fem) op terras
                            8 x white widow(fem) guerilla
                            en 4 zaden van een nlx die bestoven is geweest door een lowryder (guerilla)

                            greetz mr bleuberry
                            Last edited by mr.blueberry; 24 February 2009, 21:44.

                            Comment


                              #15
                              white widow outdoor 09' update 28/02

                              hoi beste forum leden

                              de plantjes doen het goed, laat het mooie weertje maar komen
                              even wat foto's

                              de plantjes in de bekertjes zijn voor de guerilla, omdat daar veel tijd in kruipt gaan de helt van de plantjes naar een kennis van mij, zoveel wiet heb ik tenslotte niet nodig, ik rook alles op wat ik kweek en niemand weet af van mijn kweekje juist ik
                              Attached Files
                              Last edited by mr.blueberry; 28 February 2009, 20:05.

                              Comment

                              Bezig...
                              X