Swiss cheese. Buitenkweek 2009!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thelos
    Bong Master
    Lucky Member
    • Jun 2008
    • 306

    #61
    Re: Alaskan ice. Buitenkweek 2009!

    Ik verschiet ervan, want ik hoor van veel mensen dat alaskan ice een plant is waar mensen veel miserie mee hebben tijdens het groeien, maar de jouwe zien er echt mooi uit

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #62
      Re: Alaskan ice. Buitenkweek 2009!

      Dat gaat goed komen men dunkt .

      Grtz

      Comment

      • MR GROEN
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 251

        #63
        Re: Alaskan ice. Buitenkweek 2009!

        mooie plant westport ik ga je volgen het soortje boeit me wel

        Grtz Green

        Comment

        • westport
          Wicked Grower
          420 MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 3847

          #64
          Re: Alaskan ice. Buitenkweek 2009!

          Mercie voor de replys. Binnen enkele dagen zal ik het geslacht weten, heb vorige week een stek genomen, die laten wortelen, en staat nu enkele dagen op 12/12 .

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

          Comment

          • snaaps
            Retired
            • Jun 2009
            • 181

            #65
            Re: Alaskan ice. Buitenkweek 2009!

            Mooi weer is weer op komst, dus dat (hopelijk) zij leuk vinden.

            Comment

            • westport
              Wicked Grower
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 3847

              #66
              Re: Alaskan ice. Buitenkweek 2009!

              Met veel spijt in het hart zal ik de plant vanavond omhakken, Op deze foto's van het stekje zie je duidelijk het mannelijk geslacht. Krijg van een goede kennis een Swiss cheese om deze plant te vervangen. De swiss cheese is alvast een vrouwtje.










              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

              Comment

              • MR GROEN
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 251

                #67
                Re: Alaskan ice. Buitenkweek 2009!

                spijtig wans tans mooie plant

                veel geluk met de swiss cheese dat het een kanjer moge worde

                Grtz Green

                Comment

                • weedeveryday
                  Retired
                  • Feb 2009
                  • 458

                  #68
                  Re: Alaskan ice. Buitenkweek 2009!

                  hey wesport hoe staat het nu met u alaskan ice? daar ik lees dat het van ww en haze is interseert het me wel en wil es zien hoe het ermee is. Ik heb trouwens ook haze diesel met ww gekruist dit is het resultaat die 2 dat je ziet de ene met flits getrokken andere zonder. ze zijn wel seriues getrokken g.

                  good luck
                  grtz een wietroker is geen onruststoker

                  Comment

                  • westport
                    Wicked Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 3847

                    #69
                    Re: Alaskan ice. Buitenkweek 2009!

                    hey wesport hoe staat het nu met u alaskan ice?
                    3 post omhoog lol

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                    Comment

                    • Robba
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 809

                      #70
                      Re: Alaskan ice. Buitenkweek 2009!

                      Klote voor je westport ,ik heb er ook 1 moeten vermoorden ik weet dus hoe klote het is.
                      Grtz.

                      Comment

                      • weedeveryday
                        Retired
                        • Feb 2009
                        • 458

                        #71
                        Re: Alaskan ice. Buitenkweek 2009!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Robba
                        Klote voor je westport ,ik heb er ook 1 moeten vermoorden ik weet dus hoe klote het is.
                        Grtz.
                        idem dito en da doet pijn g.Een opgegeten door konijn dan een manneke nu nog mn prachtig snowwhite

                        Comment

                        • organic
                          Psychonaut
                          • May 2009
                          • 739

                          #72
                          Re: Alaskan ice. Buitenkweek 2009!

                          Jammer
                          Maar een Cheese hybride in ruil is zeker geen slechte zaak he!
                          Succes met de Swiss Cheese

                          Comment

                          • ijscoman1
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2008
                            • 1768

                            #73
                            Re: Alaskan ice. Buitenkweek 2009!

                            Dikke pech West, ik vind het ook zeer jammer voor je. Hopen dat je nieuwe plant het goed gaat maken Veel succes alvast

                            Greetzz

                            Comment

                            • Xilvero
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 208

                              #74
                              Re: Swiss cheese. Buitenkweek 2009!

                              Leuk topic, krijgen we binnenkort nog een update? Succes ermee!

                              Comment

                              • westport
                                Wicked Grower
                                420 MemberLucky Member
                                • Aug 2008
                                • 3847

                                #75
                                Re: Swiss cheese. Buitenkweek 2009!

                                Thx xilvero.

                                Het zwitsers kaasje heeft het naar haar zin in volle grond, Krijgt wekelijk 2x cropspray van plagron mee en 1x vismix. Heb enkel de zijtakken(groeischeut) getopt. Ga deze niet volledig uit toppen maar wil een dikke BOAS deze keer.









                                En eentje van de appel boom.




                                Grtz
                                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                                Comment

                                Bezig...