Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kweek)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kweek)

    Korting op 420shop
    Joooow hier komt mijn 2e kweek verslagje te staan. Ben vrijdag 3 april 2009 van start gegaan. Mijn vorige kweek was niet zo'n succes. Ik kreeg zaadjes van een vriend van me. Een onbekend soortje wat wel lekker groeide. Was helaas erg laat begonnen was veel nadeel bracht. Moest op het einde me planten naar binnen halen vanwege het koude weer en de nacht vorst. Vrijdag scheen het zonnetje erg lekker, dus ik dacht beter dit keer te vroeg dan te laat dus vandaar dat ik nu begin, ik kon het niet laten

    Hierbij mijn opstelling van dit jaar:
    - 2x Power plant
    - 2x Skunk (Op dit moment 1)
    - 1x Double fun


    Mijn foto's maak ik met me mobiel. Dit is een Samsung M8800 Pixon met 8 Megapixel camera. De macromodus staat aan.
    Last edited by Maurice; 11 May 2009, 22:43.

    #2
    Eerste foto's, vrijdag de zaadjes in kleine potjes gedaan met potgrond gemend met turf. Heb de zaadjes niet laten ontkiemen, ik laat deze uitzich zelf ontkiemen en wat groeien. Dan zal ik ze overpotten tot aan de eerste lobblaadjes.

    Ik wacht nog eventjes met mijn 2 skunk, omdat ik deze nog niet binnen heb. De potten hangen nu nog aan een ijzeren frame aan de schutting waar ze het meeste zonlicht krijgen.



    Comment


      #3
      Ok, ik zal hem volgen. Het is nog best vroeg voor een buitenkweekje nu. Ben benieuwd hoe groot, als alles goed gaat, die powerplant is als hij uiteindelijk is uitgebloeid. (Of ga je hem verduisteren?).
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        ziet erg verzorgd uit, maar hoe ga je het doen met de nachtvorst,lage tempraturen en lichturen?
        veel succes met je 2e kweekje!
        SPaCeCaKe

        Comment


          #5
          De nachtvorst is volges mij weg al kijk ik op de site van het knmi en buienradar. Over de lichturen heb ik nog niet nagedacht. Ik laat de plant eerst uit groeien in grote potten. Dan kijk ik verder tegen welke data dat is. Iemand anders nog iedeen over wat ik het beste kan doen? Tips altijd welkom

          Comment


            #6
            ik laat ze binnen ook voorgroien zonder lampo en het werkt prima , maar let op: BINNEN
            SPaCeCaKe

            Comment


              #7
              heb er zojuist folie overheen gespannen met enkele gaatjes erin geprikt, ik denk dat ze binnenkort wel zullen ontkiemen.

              Comment


                #8
                Ontkiemen zelf gaat van 6u tot 10dagen. Maar eer ze boven de grond komen is een andere vraag natuurlijk. Dat kan al na enkele dagen, zou me niet verbazen moesten er morgen of overmorgen al wat hun kopje tonen
                Veel succes!

                Greetzzz

                Jona

                Comment


                  #9
                  Aha risico.......maar het zal vast wel goed komen. Even goed in de gaten houden of het niet gaat vriezen. Ik kan ook al niet wachten om te beginnen maar ik ga met stekken aan de slag dus ik wil zeker van zijn dat het goed gaat ik wacht nog een weekje ofzo
                  NLX outdoor kweek 2011
                  Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                  De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                  Comment


                    #10
                    Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

                    ja met stekken kan je net way zekerder zijn zan anders.
                    SPaCeCaKe

                    Comment


                      #11
                      Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

                      leuk kweekje, die power plants zijn wel tof, maar zetten niet echt uit, vorig jaar een kweek gevolgd(ookbuiten) power plant, was wel bijna 2m maar groeide niet in de breedte. succes ermee ik volg je topic zowiezo grtz
                      Wil je van Bil bel dan naar GIL

                      Comment


                        #12
                        Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

                        bedankt! ik heb vanmorgen mijn potten binnen gezet op de vensterbank, dit in verband met het ontkiemen en het voor laten groeien. ik wil ze over 2 weken weer buiten zetten. ook heb ik me skunk zaden binnen van een vriend van me die ook op dit forum zit, damn nice, thx nog!

                        nieuwe foto's komen als de zaden ontkiemt zijn, duurt wel lang naar mijn mening, heb ze vrijdag middag in de grond gestopt. tot vanmorgen hebben ze buiten gestaan, hoop dat ze nu vaart maken met ontkiemen


                        grtsssss

                        Comment


                          #13
                          Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

                          UPDATE DONDERDAG 9 APRIL 2009

                          De eerste kopjes komen boven! Aangezien het een mooie dag met veel zon was, heb ik ze buiten gezet en de hele dag laten genieten.





                          Comment


                            #14
                            Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

                            UPDATE ZONDAG 12 APRIL 2009

                            Mijn skunk zaden zijn nog niet ontkiemt, dus daar heb ik helaas nog geen foto's van. Ik heb deze op dinsdag avond 7 april tussen watjes gelegd.

                            Plantjes zijn wat gegroeid, ze staan mooi in het zonnetje op me schuur dak. Op deze plek krijgen ze de meeste zon. Ik heb ze er even af gehaald voor wat foto's te maken. Ik heb de foto's wat snel gemaakt, waardoor ze vrij onscherp zijn geworden. Volgende keer zullen ze beter worden.












                            En toen zat er een dikke pad naast je potten!




                            Dan heb ik nog een vraag, ik zou graag willen weten wat een goede voeding is voor mijn planten. Heb veel gehoord over pk 13-14 maar weet niet wat dit doet en of dit echt geschikt/noodzakelijk is. Ben meer opzoek naar een uitbundige bloei en mooie topvorming.

                            Ook zou ik dan willen weten wanneer ik ze voeding moet geven en hoevaak.

                            Ik zal in het vervolg proberen mijn verslag iedere zondag te updaten!
                            Last edited by Maurice; 12 April 2009, 15:47.

                            Comment


                              #15
                              Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

                              uhhm stel je camera is in op macro dan krijg je scherpere foto's van dichtbij
                              SPaCeCaKe

                              Comment

                              Bezig...
                              X