5x Early Girl Eerste Kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stienos0
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 83

    #1

    5x Early Girl Eerste Kweek

    Korting op 420shop
    Ik begin met m'n eerste kweek (Early Girl), en ik wil tijdens de kweek graag wat foto's laten zien. Commentaar is helemaal welkom .
    Nu heb ik al 1 zaadje in de grond zitten en 3 moeten nog iets verder ontkiemen.
    Ik gebruik 2 spaarlampen in m'n kastje voor het voorgroeien.

    Later zet ik de planten in grotere bakken om ze naar buiten te laten.

    greetz
    Attached Files
    Last edited by stienos0; 12 May 2009, 08:45.
  • DenGiles
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 157

    #2
    doe je dit in 1 pot?
    Wil je van Bil bel dan naar GIL

    Comment

    • stienos0
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 83

      #3
      nee ik heb voor elk zaadje grotere potten maar totdat ze een beetje gegroeid zijn doe ik ze in zulke potten. Elk zaadje heeft z'n eigen pot . Maar omdat de andere zaadjes nog niet waren ontkiemd had ik nog maar 1 zaadje onder de lamp.

      Comment

      • DenGiles
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2009
        • 157

        #4
        ha ok dacht datje ze alledrie in de zelfde pot had gedaan, succes ermee grtz
        Wil je van Bil bel dan naar GIL

        Comment

        • stienos0
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 83

          #5
          dankje! Ik heb nu alle planten in het kastje gezet, maar weet iemand wanneer ik ze ongeveer buiten kan zetten? Ik hoor telkens iets over de ijsheiligen maar het zo'n mooi weer buiten de laatste tijd en ik heb ook een soort kas waar ik ze tijdelijk in kan zetten buiten.

          Comment

          • Flip Hasjkip
            Wicked Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 3595

            #6
            Kas kas kas ! En niet tijdelijk, lekker erin laten staan !!

            Ik heb een folietent, de tomaten, paprika's, wortels, pastinaken, knoflook en uien zijn al gezaaid ! (Ja, ben ook hobby tuinder )

            Succes met je kweek !
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment

            • mathieu
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2009
              • 244

              #7
              ik heb zelf ook nog early girl zaadjes liggen ben beniwued ik doe ze volgende week.
              SPaCeCaKe

              Comment

              • DenGiles
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2009
                • 157

                #8
                Re: 5x Early Girl Eerste Kweek

                Oorspronkelijk geplaatst door stienos0
                dankje! Ik heb nu alle planten in het kastje gezet, maar weet iemand wanneer ik ze ongeveer buiten kan zetten? Ik hoor telkens iets over de ijsheiligen maar het zo'n mooi weer buiten de laatste tijd en ik heb ook een soort kas waar ik ze tijdelijk in kan zetten buiten.
                beste ergens in mei, dat je zeker bent dat de nachtvorst weg is, ijsheiligen is iets van een 12-13-14 mei maar dat is een gezegde van vroeger, klimaat is omzeep , zoals iedereen hier wel weet..moetje gwn uitmaaken voor jezelf grtz
                Wil je van Bil bel dan naar GIL

                Comment

                • stienos0
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 83

                  #9
                  Re: 5x Early Girl Eerste Kweek

                  Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip
                  Kas kas kas ! En niet tijdelijk, lekker erin laten staan !!

                  Ik heb een folietent, de tomaten, paprika's, wortels, pastinaken, knoflook en uien zijn al gezaaid ! (Ja, ben ook hobby tuinder )

                  Succes met je kweek !
                  Ik wil m'n plant er wel in laten staan maar het is maar een kleine kas, ongeveer 50 a 60 cm hoog dus denk niet dat ze er lang in kunnen staan.

                  Comment

                  • DenGiles
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2009
                    • 157

                    #10
                    Re: 5x Early Girl Eerste Kweek

                    ja was bij mij ook zo XD tensloote heb ik nu een kooi in elkaar getimmert met hout bijna 1meter hoog ,een paar latten en tis rap gefixt grtz
                    Wil je van Bil bel dan naar GIL

                    Comment

                    • stienos0
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2009
                      • 83

                      #11
                      5x Early Girl Eerste Kweek

                      Na een paar dagen zijn er nog steeds maar 2 zaadjes van de 5 ontkiemd.
                      1tje moest ik weggooien en de laatste 2 zijn wel open maar er komt nog steeds niks uit. Weet iemand of dit nog kan komen of dat het gewoon slechte zaden waren?
                      De 2 die wel uit zijn gekomen zijn nu boven de grond uit.

                      Comment

                      • mathieu
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 244

                        #12
                        Re: 5x Early Girl Eerste Kweek

                        ze zullen nog wel komen denk ik duurt soms wel 10 dagen
                        SPaCeCaKe

                        Comment

                        • haze'o'lator
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 1273

                          #13
                          Re: 5x Early Girl Eerste Kweek

                          als ze na 2weken nog niet zijn opgekomen dan kan je best andere laten ontkiemen want na 2weken zullen ze niet meer zo veel doen!

                          grtzzz

                          Comment

                          • Skadril
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2009
                            • 181

                            #14
                            Re: 5x Early Girl Eerste Kweek

                            Succes ermee!
                            Zonet zelf ook enkele EG-zaden in de grond gestopt.
                            Dat het weer mag blijven zoals het nu is: veel zon, geen nachtvorst & opwaaiende jurken!

                            Comment

                            • stienos0
                              Expert Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2009
                              • 83

                              #15
                              Re: 5x Early Girl Eerste Kweek

                              Hier nog even een update:

                              2 van de 5 plantjes staan in de grond en doen het heel goed
                              denk dat ze beide zo'n 4 a 5 cm zijn. Ik heb de lamp er wel heel dicht boven hangen, zo'n 2 cm, dus ik hoop dat ze snel in de breedte gaan groeien
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...