Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bedankt voor de tip alleen zijn de lampen niet zo sterk en ik heb de planten nu buiten staan Gelieve de qoute te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub.Grtz
Hallo ik heb nog een vraagje...
Ik zag dat we nog planten voeding in de kast hadden staan alleen weet ik niet of ik deze kan gebruiken tijdens de groei of tijdens de bloei.
Ik heb wel wat gekeken of de NPK, maar ik kom er niet achter.
Dus weet iemand waarvoor deze voeding is??? groei of bloei?
Hier is een foto:
alle bei bevat voedings stoffen voor groei en bnloei dacht ik,
en wat je zei over die lampo dat maakt niet uit er komt zo ie zo een hotspotin ongeaacht hoe sterk de lamp.
en als je grond u9it elkaar heb je de grond niet stevig aangedrukt(wat dus welk moet) , want anders blijft het gewoon in potvorm.
Ok bedankt,
je hebt idd gelijk over die hotspot, want ik werd vanochtend wakker en liep even naar de plantjes: wat bleek.... een van de blaadjes was gedeeltelijk verbrand. Hopen dat de plant gewoon door groeit.... Gelieve de qoute te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub.Grtz
ja hoor die groeit zoiezo door heb aan elk vn men plantjs wel 1 blad dat de lamp eens heeft geaakt ook beetje verbrand, maar ze rotten niet weg fzo hoor:pgroeien gwn lekker door(de plant in het geheel dus) gn zorgen over maken grtzzz
Hier is nog even een kleine update:
Sorry voor de slechte kwaliteit, maar de foto's zijn van m'n mobiel
Je kan de verbrande blaadjes wel een beetje zien.
Zal ik de planten nu constant buiten laten staan of 's middags buiten en s'avonds nog onder de lamp zodat ze 18 uur licht krijgen?
Comment