Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Doubelfun Mediwietje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Doubelfun Mediwietje

    Zo dat gaat mooi zonder voeding daar
    Uw lowryder ziet er ook al goed gevorderd uit...
    En de kers op de taart, uw buddha
    Mooi verslagje belladonna

    Comment


      Re: Doubelfun Mediwietje

      Update:

      Dolubelfun twins

      Lowryder markster


      Zou ik de doubelfun tweeling kunne laten staan in deze pot tot het einde .
      mn man wil niet meer zo mag plant in de tuin hebben hijs behoorlijk geschrokken van vorig jaar toen waren het perongeluk struiken geworden

      Mijn eigen ramen dus in gegooid

      Mijn speciale plantje Kleintje
      Dit plantje is al 2 maanden oud en wil maar niet echt groeien of groter worden , het is een autoflower
      Kush kruisingen : Killa kush en Bubba kush
      Last edited by belladonna; 22 June 2009, 14:37.
      God was never on your side..

      Comment


        Re: Doubelfun Mediwietje

        Maak je geen zorgen. je buddha gaat nog wel. zo te zien moet deze haar groeispurt nog krijgen.. komt goed! kan geen kwaad je budha wat extra voeding te geven hoor.

        Kijk naar de natuur... niet iedere appelboom groeit even snel (of zoeits, verzin t maar gheh) maar de natuur een handje helpen kan geen kwaad!

        succes

        Smoke it!

        Comment


          Re: Doubelfun Mediwietje

          ziet er allemaal goed uit belladonna
          die planten van vorig jaar zijn echt mega wel flinke oogst van gehad zeker
          veel succes met je kweek


          groetjezzz tiezzz

          Comment


            Re: Doubelfun Mediwietje

            eh dat plantje is geen autoflower he dat je t ff weet.is gewoon n regulier zaadje hoor.
            plantjes zien dr wel goed uit en zal nog wel een groeispurt krijgen

            Comment


              Re: Doubelfun Mediwietje

              Whaha Marskser dan vind ik er nu nog liever haha heb nog nooit zo klein plantje gezien
              Dan word het nu mn mini wiet plant Lilliputter Marster... Leuke naam he ?
              Heb er in een wat diepere pot gezet vandaag en dat heb ze goed overleeft nu kijken wat ze gaat doen.
              God was never on your side..

              Comment


                Re: Doubelfun Mediwietje

                Wacht maar.. over een weekje of 2 ga je foto's maken voor in update in deze thread.. en dan denkje... hoooooooooooooooooooooly f*ck!! waar is mijn lieve kleine luliputter master gebleven!!

                Succes

                Smoke it!

                Comment


                  Re: Doubelfun Mediwietje

                  Heb mijn lowryder vanmiddag ook in een andere pot gezet naar aanleiding van jou advies. ben benieuwd of dat hij het nog gaat doen. Nooit nagedacht over een doorzichtige pot.

                  Chris
                  "Medicinaal kweker en gebruiker"

                  Comment


                    Re: Doubelfun Mediwietje

                    Upadate ik vond een man tussen mn nieuwe lowryder (twijfel of het wel loryderis)
                    Maar aj man dus vuilbak in gedaan en weg der mee.
                    Jammer hoor

                    God was never on your side..

                    Comment


                      Re: Doubelfun Mediwietje

                      Oei oei een ventje;..
                      mijn deelnemingen!
                      Hopelijk is de andere female

                      Comment


                        Re: Doubelfun Mediwietje

                        mannenhaatster...
                        Spijtig voor je, suc6 met de rest
                        Grtz $iR
                        sigpic

                        Comment


                          Re: Doubelfun Mediwietje

                          Lowryder Mark

                          Onderste topjes





                          Boven in zitten behoorlijk veel bruine haartjes onder in niet.
                          Normaal gezien zo deze plant over 2 dagen klaar moeten zijn
                          Ik heb geen vergrootglas verloren maar trichomen lijken milky
                          Van de bovenste top , ik wil zoie zo eerst de bovenst top verwijderen zo dat die onder meer energie ke krijgen en nog wat kunnen groeien.
                          Maar hoe zie ik of een lowryder klaar is hij ruik wel heerlijk
                          God was never on your side..

                          Comment


                            Re: Doubelfun Mediwietje

                            Hm bella,
                            Mooi plantje, super he eigenlijk dat die zo klein blijven. Denk dat monty ook zon peutertje heeft.
                            Zelf heb ik nog nooit LR gekweekt, maar zie alleszinds dat ze mooie trichomes heeft gemaakt. Op het eerste zicht zou ik zeggen dat die nog wat langer kan, maar ja. Trichomes zonder vergrootglas is onbegonnen werk, en dan zal het al een zeer sterke moeten zijn naar mijn mening. Meestal als je kijkt met het blote oog ziet het er milky uit.
                            Ik denk dat je misschien best eens ten rade gaat bij je leverancier meid! Kben overlaatst ook tot de conclusie gekomen dat onze plantjes niet op de kalender kijken.
                            Grtz $iR
                            sigpic

                            Comment


                              Re: Doubelfun Mediwietje




                              Het is vaak nog niet duidelijk wanneer je nou het beste kan oogsten. Veel kwekers gaan voor de 'bruine haren' techniek, de bruine haren zeggen echter niets. Het gaat juist net om de trichomes, die je kan zien met een vergrootglas (30x vergroot).
                              Trichomes zijn sprietjes met aan het eind een bolletje, enigzins vergelijkbaar met paddestoelen. In deze trichs worden alle cannabinoids aangemaakt, THC, CBD, THCV, CBN enz. Je kan ze herkennen aan de kleur van de trichs.


                              Hier zijn alle trichs nog in de beginfase, doorzichtig. Als er THC wordt geproduceerd verkleuren de trichs, verschillend per soort. Meestal worden de trichs eerst een beetje lichtbruin/goud, waarna ze vaag wit worden zodra de THC op zn top is en begint af te breken. De afgebroken THC bestaat uit andere cannabinoids zoals CBN.



                              Lichbruin/Goud = THC
                              Last edited by belladonna; 26 June 2009, 12:45.
                              God was never on your side..

                              Comment


                                Re: Doubelfun Mediwietje

                                das mooi ik wou dat ik ook zo'n fotos kon trekken.
                                grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X