Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Doubelfun Mediwietje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Doubelfun Mediwietje

    Gaat lekker, ken de soort niet goed genoeg om iets over de bladeren te kunnen zeggen, zien er verder gezond en lekker groen uit..

    Gr,
    NNS

    Comment


      #92
      Re: Doubelfun Mediwietje

      Plantjes zien er goed uit Sandra...

      Kijk maar bij mijn foto's van de lowryder, de blaadjes zijn hetzelfde.
      Ik denk dat ze van mij al beginnen met bloeien, zal morgen foto posten.

      Chris
      "Medicinaal kweker en gebruiker"

      Comment


        #93
        Re: Doubelfun Mediwietje

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        was dan nou Ruderalis genetica?

        je weet waarschijnlijk al dat de cannabis de soorten sativa en indica omvat bella, wel ruderalis is ook een cannabissoort, maar dan een die niet voor ons van nut is

        grtz

        Comment


          #94
          Re: Doubelfun Mediwietje

          En nu wil je dus eigenlijk zeggen dat er wel en kans in zit dat ik niks heb aan mijn plantje?
          God was never on your side..

          Comment


            #95
            Re: Doubelfun Mediwietje

            dat zeg ik niet, je vroeg gewoon wat ruderalis genetica was en dat heb ik gewoon effkes uitgelegd
            Oblivion beweert dat ze ruderalis genetica bevatten, maar daar ben ik niet zo zeker van, vraag het anders ff voor de zekerheid aan smoley

            grtz

            Comment


              #96
              Re: Doubelfun Mediwietje

              als t n mannetje is niet nee.
              maar de lowryder is n kruising tussen santa maria en een ruderalis.de ruderalis is een landras wat groeit in ik dacht rusland enz.deze plantjes bloeien zo snel af omdat daar maar korte zomers zijn.nu is er dus iemand zo slim geweest om deze met elkaar te kruisen.maar een echte ruderalis is ongeveer te vergelijken met hennep(weinig thc)

              Comment


                #97
                Re: Doubelfun Mediwietje

                Zie je wel ik maak me niet druk alles komt goed en Markster weet het aller beste
                Vind ze wel schattig ze blijven miniatuur die blaadjes enz
                God was never on your side..

                Comment


                  #98
                  Re: Doubelfun Mediwietje

                  Ik wil helemaal niets beweren, weedlover. Ik had enkel ergens gelezen dat Lowryder een kruising is tussen Northern Lights en een Ruderalis. Kan ook fout zijn, don't shoot me if I'm wrong!

                  Het is altijd handig om wikipedia ff te raadplegen.

                  Cannabis sativa komt oorspronkelijk uit warme streken en kan onder ideale omstandigheden wel 6 meter hoog worden, heeft lange, dunne bladeren en bevat vooral Tetrahydrocannabinol of THC, dit zorgt al naargelang de soort voor een "high" of een "stoned" gevoel bij gebruik. Het heeft veel licht nodig en heeft een lange bloeiperiode. Deze soort wordt ook gebruikt voor vezelproductie.
                  Cannabis sativa var. indica komt van oorsprong uit het Hindoekoesj-gebergte in Afghanistan en is een stevige plant die goed tegen ziekten en schimmels kan. De plant kan gemakkelijk groeien in koudere streken. Hij bevat naast THC meer CBD, wat zorgt voor een vermoeiender gevoel na gebruik. Deze plant heeft een dikkere bladvinger dan zijn familie.
                  Cannabis ruderalis groeit in het wild in delen van Oost-Europa en Rusland en wordt gekenmerkt door een vroege bloeiperiode, die bij sommige planten onafhankelijk is van de fotoperiode. De plant wordt niet zo groot, tot 1,5 meter, en groeit meer in struikvorm.
                  En Hier heb ik nog een website voor je over de Lowrider: buylowriderseeds

                  After all, Lowryder is a direct descendant of Northern Lights no.2 indica and William’s Wonder. On the other hand, Lowryder has a more exotic and ruderalis-type ancestor, but this is a well-kept secret by this cannabis variety even during its growing and flowering phases. With this, Lowryder has excellent qualities that set it apart from other cannabis varieties in terms of uniqueness, and this makes it a worthy contender amongst the top cannabis varieties of the world
                  Hopelijk heb je er wat aan.
                  Last edited by Oblivion; 26 May 2009, 17:49.

                  Comment


                    #99
                    Re: Doubelfun Mediwietje

                    Oorspronkelijk geplaatst door Oblivion View Post
                    Ik wil helemaal niets beweren, weedlover. Ik had enkel ergens gelezen dat Lowryder een kruising is tussen Northern Lights en een Ruderalis. Kan ook fout zijn, don't shoot me if I'm wrong!

                    Het is altijd handig om wikipedia ff te raadplegen.



                    En Hier heb ik nog een website voor je over de Lowrider: buylowriderseeds



                    Hopelijk heb je er wat aan.

                    maar je hebt wel gelijk de lowryders zijn inmiddels almet meerdere soorten gekruist als met nl is daar wel een voorbeeld van

                    Comment


                      Re: Doubelfun Mediwietje

                      Die Lowryder bladeren zien er altijd zo apart uit. En wat zie ik daar, ondersteuning voor je tweeling? Ik dacht dat je alles aan je plantjes overliet.
                      Ze zien er voor de rest gezond uit.

                      Comment


                        Re: Doubelfun Mediwietje

                        Tis een tweeling he das wel wat anders dan 1 plantje komt uit 1 zaadje das krap en wil zijn beentje niet breken
                        God was never on your side..

                        Comment


                          Re: Doubelfun Mediwietje

                          die bij sommige planten onafhankelijk is van de fotoperiode. De plant wordt niet zo groot, tot 1,5 meter, en groeit meer in struikvorm.

                          Hiermee willen ze zeggen dat de ene plant automatisch gaat bloeien en de ander plant niet, die kenmerk hebben ze dus gebruikt voor de lowryder te maken. hebben ze wel een tijdje aan gekruist voor ervoor te zorgen dat de lowryder 99 % autoflower is.

                          Comment


                            Re: Doubelfun Mediwietje

                            Mooi echt mooi
                            Doublefun letterlijk in dit geval. Wel heel apart zo'n tweeling. Heb ik nog nooit voorgehad, al wel gezien.

                            Komt wel lekker daar

                            Comment


                              Re: Doubelfun Mediwietje

                              Update:

                              Doubelfun tweeling


                              Lowryder van Markster ruil




                              kush kruisingen oa killa kush en bubba kush ook van Marster


                              2 Nieuwe kinderen Lowryder geruild met Gajaman


                              Volgens mij gaat het goed met mn planten . vind de budhakuss een deftig sjiek plantje erg mooi
                              De lowryder is eindelijk in bloei ge geaan ik had er 2 maar heb er 1 af ge ge geven (lief he)
                              De doubelfun heeft beetje last van de mineervlieg maar ik heb er munt plant bij gezet en af gespoten met een aftreksel van de munt plant , hopen dat het goed gaat komen.
                              Dan de 2 nieuwkomers uit een ruil met Ganjaman 2 baby lowryders week oud zeer schattig

                              Hebben jullie tips of zo schiet maar los sta over al voor open zolang het maar natuurlijk is want ik geloof dat alles wat je toevoeg of opde bladeren spuit dat je dat ook weer op rookt en ik wil puur natuur roken
                              Groentjess
                              Last edited by belladonna; 4 June 2009, 12:06.
                              God was never on your side..

                              Comment


                                Re: Doubelfun Mediwietje

                                mooie plantjes
                                leth them grow
                                greetz

                                Comment

                                Bezig...
                                X