Doubelfun Mediwietje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #241
    Re: Doubelfun Mediwietje

    Das een mooi plaatje en maak er is een mooi stukje van dit is deftige en goede info
    God was never on your side..

    Comment

    • Tosti
      Retired
      • Jun 2009
      • 306

      #242
      Re: Doubelfun Mediwietje

      Dat is goed Bij deze claim ik een uitgebreid topic over stekmogelijkheden

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #243
        Re: Doubelfun Mediwietje

        Hye Tostie je ben benieuwd naar je stukje over de stek mogelijk heden van een tweeling
        God was never on your side..

        Comment

        • SirSmokeAllot
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 1968

          #244
          Re: Doubelfun Mediwietje

          Jup, dit heet afleggen.
          ik had me reeds afgevraagd of dat mogelijk was eventueel door middel van een klein wondje te maken en wat stekpoeder. Organic schijnt het voor te hebben gehad met zijn amnesia (maar die stekt blijkbaar als onkruid).
          Volgend jaar test ik het wel eens buiten in volle grond om zo mayb een betere manier van stekken te vinden voor buiten zonder enige hulp van propagator ofzow.

          Grtz $iR
          sigpic

          Comment

          • swingers
            Retired
            • Aug 2009
            • 141

            #245
            Re: Doubelfun Mediwietje

            Hey die bella

            Ziet er goed uit hoor !!
            en ja er zijn soorten bij die gewoon lang op zich laten wachten eer ze in bloei komen
            zo komen mijn Wahalla planten ook nog niet uit de kast , en de Jackberry is al dikke toppen aan het kweken, de El Monstre heeft deze week pas wat laten zien , dus vrees niet , komt wel goed !!!

            hou ze groen !!

            Comment

            • Somewhere
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2009
              • 135

              #246
              Re: Doubelfun Mediwietje

              Hier ook zo, de Moham is al druk bezig met toppen maken zo zwaar dat ik ze moet ondersteunen, de Big Bang heeft nog bijna niets....

              Greeds Chris
              "Medicinaal kweker en gebruiker"

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #247
                Re: Doubelfun Mediwietje

                Update

                God was never on your side..

                Comment

                • markster
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2151

                  #248
                  Re: Doubelfun Mediwietje

                  kijk dat gaat de goede kant op
                  mooie plant ,deze gaat je zeker wat lekkers brengen
                  grtz

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #249
                    Re: Doubelfun Mediwietje






                    Traag maar mooi plantje geen meeldauw geen ziektes geen voeding niks puur natuur alla Belladonna
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #250
                      Re: Doubelfun Mediwietje

                      Zeer Mooi bella. . je kunt wel zien dat je groene vingers hebt,

                      en je foto's zijn ook super. Ga zoor door.

                      Grtz

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #251
                        Re: Doubelfun Mediwietje

                        God was never on your side..

                        Comment

                        • robindebobin
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 57

                          #252
                          Re: Doubelfun Mediwietje

                          mooi. alleen de laatste foto maak ik me zorgen. je ziet dat de toppen nog niet heel dik zijn, en weinig trichomes te spotten... maar de stampers zijn al wel bruin. heb je een betere close-up? want dat bruine kan ook rot zijn.
                          ik wil geen paniek zaaien, want ik zie het niet goed genoeg.. maar je kan er maar beter snel bij zijn.

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #253
                            Re: Doubelfun Mediwietje

                            Tis geen rot hoor en deze plant is nog niet zo lang in bloei dus die heb nog effe tijd nodig.
                            betere close up ? kan je wel een bril geven als je wil hoor
                            Wat je ziet is dat de pistels langzaam aan bruin gaan worden
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • SirSmokeAllot
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2008
                              • 1968

                              #254
                              Re: Doubelfun Mediwietje

                              hehe mooie pics en vooral mooie dame bel. Show me those pistolero's!!!
                              Tis roby the bobby die een rare pistel is mwahahah

                              Grtz $iR
                              sigpic

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #255
                                Re: Doubelfun Mediwietje

                                Sirrr waar was je al die tijd je werd vermist hoor ik maakte me mega zorgen om jou
                                Eigenlijk iedereen hier op de chat alleen ik het meeste hoor!!
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...