Doubelfun Mediwietje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #271
    Re: Doubelfun Mediwietje

    Stiekem







    Sttt ze slapen en ik heb ze laten schrikken
    God was never on your side..

    Comment

    • SirSmokeAllot
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 1968

      #272
      Re: Doubelfun Mediwietje

      mwehehehe...ik wist het wel dat je het niet over je hart zou krijgen... Ziet er goed uit bell, nice job! Hoop dat je nog wat plek hebt naar boven toe, gekke knakker
      Grtz $iR
      sigpic

      Comment

      • markster
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2151

        #273
        Re: Doubelfun Mediwietje

        huh,ik dacht je was gestopt met je binnenkweek.maar ze zien er wel nog lekker gezond uit.zijn dit trouwens dezelfde als je mij gestuurd hebt?
        grtz

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #274
          Re: Doubelfun Mediwietje

          Ja ha we hebben dezelfde nou ik had ze eigenlijk al op gegeven maar vermoorden kon ik niet de tempratuur is wel heel laag daar 17 graden maar ze blijven leven ik ben geen moordenaar sorry
          God was never on your side..

          Comment

          • olivier
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2009
            • 800

            #275
            Re: Doubelfun Mediwietje

            hahah bella ziet er goed uit ^^

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #276
              Re: Doubelfun Mediwietje

              Word er hier nog geupdate¿

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #277
                Re: Doubelfun Mediwietje

                Ja ja ja ja
                God was never on your side..

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #278
                  Re: Doubelfun Mediwietje

                  Hallo Updateje van mn schuurtje

                  Inmiddels heb ik 1 spaarlamp vervangen voor een gloei lamp van 6o watt voor de warmte
                  aangezien ik geen warmte in mijn kast heb.
                  De temperatuur daalt tot 4 graden en overdag niet hoger dan 10 misschien nog wel kouder ik ga maar 1 keer perdag kijken kan zelf niet zo goed tegen de kou.
                  Mijn plant drinkt nog flink goed en de boiei gaat wel stukken langzamer ik vind het er nog netjes uit zien ik had verwacht dat ze deze kou nooit nooit zouden over leven.
                  Wat vinden jullie er van?





                  Ja ja ik weet het mijn lampen hangen verkeerd
                  Last edited by belladonna; 20 December 2009, 19:40.
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #279
                    Re: Doubelfun Mediwietje

                    Goed door de ergste kou gekomen bellah. Zal idd wat stilstand opleveren mar die overleven wel. mooizo

                    Grtz Monty

                    Comment

                    • olivier
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2009
                      • 800

                      #280
                      Re: Doubelfun Mediwietje

                      Ten eerste je lampen .. nene grapje ^^ Ziet er goed uit hoor. Zal wel in orde komen.

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #281
                        Re: Doubelfun Mediwietje

                        Leuk dankje voor al de reacties

                        Dankje wel Monty voor jou reacktie
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • markster
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2151

                          #282
                          Re: Doubelfun Mediwietje

                          zou je die lampen niet horizontaal hangen?vind ze er nog mooi uit zien,lijker er niet veel last van te hebben.
                          grtz

                          Comment

                          • Time2GrowNow
                            Banned
                            • Nov 2009
                            • 140

                            #283
                            Re: Doubelfun Mediwietje

                            zozo heb je nog foto's?

                            Grtzzzz

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #284
                              Re: Doubelfun Mediwietje







                              Zo ze doen het eigenlijk nog steeds heel goed
                              de trichomen zijn milky en nog even en dan amber en dan gaan ze er aan.
                              Ik schat nog een weekje max 2
                              Hoe vinden jullie ze?
                              Groetjes
                              God was never on your side..

                              Comment

                              • Meneer van der Buis
                                Ultra Stoner
                                • Aug 2009
                                • 108

                                #285
                                Re: Doubelfun Mediwietje

                                Mooi!

                                Da's geen DoubleFun, maar ijspret.

                                Wil je een kacheltje voor je planten Bella?

                                Comment

                                Bezig...