Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

marksters buitenkweek 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: marksters buitenkweek 2009

    bedoel je met aardbei die strawbery haze? wil ook nog eens weken. wil eigenlijk een lekkere indica weet je ders?

    Comment


      Comment


        Re: marksters buitenkweek 2009

        Geen foto's Mark
        God was never on your side..

        Comment


          Re: marksters buitenkweek 2009

          hier alvast wat pics van de geknipte en verpakte oogst
          zoals ik al zei een tegenvallend resultaat,de kleine topjes en blad afval gebruik ik om een blokje hash van te maken.
          Attached Files

          Comment


            Re: marksters buitenkweek 2009

            Ziet er lekker uit in die zakjes Ik vind het toch niet slecht hoor 84 van die Ierdbei en 113 is toch ook netjes. Als ik dat van mijn planten haal ben ik wel tevreden. Wel jammer van de NYCD. Hoop dat je hash goed smaakt!

            Greetzz

            Comment


              Re: marksters buitenkweek 2009

              hey ijsco
              ben ook wel tevreden over de rookwaren die eraf gekomen zijnalleen als ik vergelijk met mijn powerplant van vorig jaar valt dit vies tegentoen had ik van 2planten toch echt een 100 gram meer.deze hadden dan ook geen spint.maar hadden ook geen tent of afzuiging of andere luxedus voor mij volgend jaar gewoon een paar pptjes

              Comment


                Re: marksters buitenkweek 2009

                gefeliciteerd

                Comment


                  Re: marksters buitenkweek 2009

                  nice nice mooie topjes wat ga je nu kweken???
                  pptje??

                  wat vindt jij een makkelijke soort voor mijn volgende kweek??

                  Comment


                    Re: marksters buitenkweek 2009

                    pptje is voor buiten volgend jaar!mn volgende kweekje staat een paar post hoger,ik zal volgende maand ongeveer beginnen ,met weer een verslagje.grtz

                    Comment


                      Re: marksters buitenkweek 2009

                      Hi Mark en medelezers,
                      Door onderlinge afspraak(ruil) in het bezit gekomen van een rooksample van marksters wiet,
                      Ik weet niet welke hij mij gegeven heeft,maar dit zal mark waarschijnlijk wel aanvullen.
                      Hoop dat hij het leuk vindt dat ik het rookverslagje hier neerzet...

                      Heb dit verslagje live gedaan(ja ik weet het is vroeg 9.00 in de ochtend maar rook nu eenmaal de hele dag en zo is mn smaak nog "puur"),dus zal over een paar uurtjes aangevuld worden met eindresultaat en effect.

                      Eerste wat ik ruik als ik het doosje open doe is grapefruit?(ik gok dus eigenlijk nu op die cali-o)Ik kan het bijna op mn tong voelen die bittere prikkel als je een grapefruit eet(hou niet zo van de smaak van grapefruit),maar de geur is wel lekker ,blijf er een behoorlijke tijd met mn neus in hangen hmmm,lekker..

                      Top is redelijk compact en goed droog en doet het perfect in mijn cruncher.

                      Even voorproeven zonder aan te steken levert een verwachtingsvol zoet smaakje in mijn mond op.
                      De smaak tijdens het roken is zacht en mild,en blijft een licht zoetje houden,
                      Het is ook ERG zacht op de keel.
                      Eerste kick is,voor mijn gevoel,een high en werkt mijn hartslag een tikje omhoog....
                      De rest komt later,voor nu een heel lekker wietje.

                      Edit;
                      Na een minuut of 20 komt hij echt binnen,wel heel lekker,maar heb toch meer high gevoel,ook geen invloed op armen of benen,heel helder in mn hoofd,dat klinkt dus weer meer als de rookervaring van markster met de ierdbei,
                      Na een dikke 2 uur merk ik dat het effect snel afneemt,hmmm.. nog maar eentje....
                      Tnx mark

                      Grts
                      Daniella
                      Last edited by misty; 8 September 2009, 11:45.
                      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                      Misty's ABC

                      Comment


                        Re: marksters buitenkweek 2009

                        [ATTENTIE]VERBODEN
                        - De handel in wiet!. Lees aub nog eens goed de regels. Grtz http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ing#faq_regels [/ATTENTIE]

                        heey markster je kwam toch uit sittard he ????
                        dat zou ik ook welleens willen ervaren.
                        wil je eens afspreken dan kan ik eens je wietje testen of
                        kopen een klein zakje.
                        das handig voor dan weet ik of ik dat soortje wel of niet moet kweken
                        als je begrijpt wat ik bedoel groetjes

                        DH
                        Last edited by westport; 8 September 2009, 11:35.

                        Comment


                          Re: marksters buitenkweek 2009


                          Grtz $iR
                          sigpic

                          Comment


                            Re: marksters buitenkweek 2009

                            Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
                            heey markster je kwam toch uit sittard he ????
                            dat zou ik ook welleens willen ervaren.
                            wil je eens afspreken dan kan ik eens je wietje testen of
                            kopen een klein zakje.
                            das handig voor dan weet ik of ik dat soortje wel of niet moet kweken
                            als je begrijpt wat ik bedoel groetjes

                            DH
                            Hey Devil als ik jou was zou ik Regels van het forum is goed door lezen geen Handel of Verkoop hier
                            God was never on your side..

                            Comment


                              Re: marksters buitenkweek 2009

                              Oorspronkelijk geplaatst door misty71 View Post
                              Hi Mark en medelezers,
                              Door onderlinge afspraak(ruil) in het bezit gekomen van een rooksample van marksters wiet,
                              Ik weet niet welke hij mij gegeven heeft,maar dit zal mark waarschijnlijk wel aanvullen.
                              Hoop dat hij het leuk vindt dat ik het rookverslagje hier neerzet...

                              Heb dit verslagje live gedaan(ja ik weet het is vroeg 9.00 in de ochtend maar rook nu eenmaal de hele dag en zo is mn smaak nog "puur"),dus zal over een paar uurtjes aangevuld worden met eindresultaat en effect.

                              Eerste wat ik ruik als ik het doosje open doe is grapefruit?(ik gok dus eigenlijk nu op die cali-o)Ik kan het bijna op mn tong voelen die bittere prikkel als je een grapefruit eet(hou niet zo van de smaak van grapefruit),maar de geur is wel lekker ,blijf er een behoorlijke tijd met mn neus in hangen hmmm,lekker..

                              Top is redelijk compact en goed droog en doet het perfect in mijn cruncher.

                              Even voorproeven zonder aan te steken levert een verwachtingsvol zoet smaakje in mijn mond op.
                              De smaak tijdens het roken is zacht en mild,en blijft een licht zoetje houden,
                              Het is ook ERG zacht op de keel.
                              Eerste kick is,voor mijn gevoel,een high en werkt mijn hartslag een tikje omhoog....
                              De rest komt later,voor nu een heel lekker wietje.

                              Edit;
                              Na een minuut of 20 komt hij echt binnen,wel heel lekker,maar heb toch meer high gevoel,ook geen invloed op armen of benen,heel helder in mn hoofd,dat klinkt dus weer meer als de rookervaring van markster met de ierdbei,
                              Na een dikke 2 uur merk ik dat het effect snel afneemt,hmmm.. nog maar eentje....
                              Tnx mark

                              Grts
                              Daniella
                              hey misty
                              leuk dat je t rookverslagje hier neerplantik twijfel over wat ik je toegestuurd heb maar volgens mij was dit cali-o
                              je schrijft vervolgens dat je meer high word van t wietje,zou evt wel kunnen omdat ze wel aan de vroege kant geoogst was,al word ik er zelf meer stoned van.nu zal dit wel verschillend zijn van persoon tot persoon.
                              ik hoop dat ie je gesmaakt heeft !grtz

                              Comment


                                Re: marksters buitenkweek 2009

                                sorry sorry sorry ik zal het niet meer doen het floepte er zo uit sorry was niet mijn insteek om dat op dit fora te doen sorry voor het ongemak

                                MVG DH

                                Comment

                                Bezig...
                                X