marksters buitenkweek 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #61
    Re: marksters buitenkweek 2009

    bedankt voor de replys
    @ijscoman1 die swiis miss heb ik idd geruild met zion tegen ierdbei die hij vervolgens in zn verslag heeft staan.

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #62
      Re: marksters buitenkweek 2009

      Nice ! Zijn al aardige struikjes, gelukkig was het lekker weer de laatste dagen. Hopelijk volop zon de komende tijd !
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment

      • organic
        Psychonaut
        • May 2009
        • 739

        #63
        Re: marksters buitenkweek 2009

        Mah seg, ook al zo'n keurige (hopelijk) dames

        Goed van je om variatie te voorzien, zo heeft mijn oog ook weer wat om op verder te bouwen. Maar vooral gij een assortimentje van smaken en geuren.
        Het zal U maar goed doen zeg ik dan!

        Echt, goed bezig man!

        Comment

        • zion
          Advanced Grower
          • Feb 2008
          • 1056

          #64
          Re: marksters buitenkweek 2009

          Yow Makster,
          Die hebben het daar goed bij jou zo te zien
          Die NYCD ga je wel van ver kunnen ruiken denk ik. Nogal een prijzig soortje in de coffeeshop, dus heb het nooit getest. Ik herinner me wel dat er iemand van men klas een jointje van zijn NYCD wou rollen op de bus. Slecht idee, die geur was in een mum van tijd op een 5tal zitplaatsen verder al te ruiken

          Misschien beetje vroeg om nu al over te beslissen, maar ga je de Swiss Miss toppen?

          Succes en vertroetel ze goed

          Greetz,
          zion

          Comment

          • markster
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2151

            #65
            Re: marksters buitenkweek 2009

            @zion ligt er een beetje aan als ze zo groeit als de nycd wel.als ze zo is als bv de cali-o dan zal ik niet toppen.over de nycd ik heb daar nu zon klein onsje van liggen.van mn binnenkweek.en t stinkt idd als de tering ma smaakt heel lekker.

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #66
              Re: marksters buitenkweek 2009

              hier nog wat foto s voor jullie
              foto 1 van l naar r nycd ierdbei cali-o
              foto 2 swiss missje
              Attached Files

              Comment

              • okke
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 123

                #67
                Re: marksters buitenkweek 2009

                ziet er super uit!! mooie volle planten...
                zou je mss is een foto kunnen posten van de cali-o- van boven aanzicht zodat ik kan vergelijken met mijn plantjes en zo kan zien welke de cali's zijn.

                alvast bedankt!

                grtz okke

                Comment

                • markster
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2151

                  #68
                  Re: marksters buitenkweek 2009

                  update:
                  de plantjes zijn weer lekker gegroeid de laatse dagen
                  ik zal ze vanaf volgende week zondag in de bloei gaan zetten,eerst nog even mn tentje ontsmetten en schoonmaken.de swiss miss laat ik wel nog een week of 4 buiten staan
                  hier wat pics
                  foto 1 groepsfoto
                  foto 2 bovenaanzicht cali-o
                  foto 3 boven aanzicht ierdbei
                  foto 4 getopte nycd
                  foto 5 swiss miss
                  Attached Files

                  Comment

                  • killercore
                    Retired
                    • Apr 2009
                    • 300

                    #69
                    Re: marksters buitenkweek 2009

                    nice job markster ^^ keep it grow xd

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #70
                      Re: marksters buitenkweek 2009

                      Gaat goed met jou marster ik heb mijn lowryder naar jou genoemd
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • markster
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2151

                        #71
                        Re: marksters buitenkweek 2009

                        haha dus jij hebt nu een kleine mark in de tuin staan!

                        Comment

                        • Robba
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 809

                          #72
                          Re: marksters buitenkweek 2009

                          Gaat goed man , de dames hebben het goed naar hun zin bij jou.

                          Grtz

                          Comment

                          • markster
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2151

                            #73
                            Re: marksters buitenkweek 2009

                            thanx ik ben benieuwd naar de bloei.kijken of ze mij ook een beetje willen verwennen.
                            ik heb van de cali o en de ierdbei al twee dames in de bloei staan.en omdat de ierdbei strekt als een gek in de bloei heb ik besloten om volgende week al met verduisteren te beginnen omdat ik anders plaats gebrek krijg.

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #74
                              Re: marksters buitenkweek 2009

                              zo de planten kunnen in de tent.ik heb m geheel ontsmet en de de planten er al in staan ,dus ze gaan nu in de bloei.ben benieuwd hoeveel dames ik heb.foto s volgen morgen omdat ze donker staan nu.

                              Comment

                              • organic
                                Psychonaut
                                • May 2009
                                • 739

                                #75
                                Re: marksters buitenkweek 2009

                                Ola
                                Gij gaat ons al komen pesten met vroegtijdige buds he?
                                Leuk dat je gaat verduisteren... buitenkweek komt op toeren

                                Nice going man! En echt, had het u mss nog niet verteld maar uw planten zijn echt de max! Schone madammekes!

                                Comment

                                Bezig...