Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag Hollands Hope, 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Kweekverslag Hollands Hope, 2009

    Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
    zien er mooi uit he! komen ze nu in volle grond? ze mogen nu al buiten blijven staan snachts vriest het toch niet meer dus kunnen ze al de volle grond in. ik zou ze van een 1literpot al in de volle grond gaan zetten. en oppassen met die emmers! normaal moeten er gaatjes in je potten zitten onderaan want als het gaat regenen gaan ze veel te nat staan! ook als je niet veel ervaring hebt en ze teveel water geeft kan het teveel aan water niet wegvloeien....
    Eigenlijk ben ik van plan ze in nog iets grotere potten te zetten dan deze 15 liter emmers.
    snachts heb ik ze altijd gewoon buiten staan onder een afdakje, want ik ben bang dat als het regent dat de plantjes mischien kapot gaan.
    gaatjes heb ik onderin de emmer geboort, dus het water kan gewoon uit de emmers lopen.

    Comment


      #32
      Re: Kweekverslag Hollands Hope, 2009

      15 Juni: hier eindelijk weer eens een update!

      Zoals je kan zien zijn ze aardig gegroeid in deze tijd,
      1 plant is erg in de lengte gegroeid, de andere heeft meer zij takjes enzo gekregen..

      Iemand enig idee hoe dat kan? ze staan allebei in dezelfde grond, en krijgen net zoveel water.
      Attached Files

      Comment


        #33
        Re: Kweekverslag Hollands Hope, 2009

        die met meer zijtakjes zou goed een vrouw kunnen zijn terwijl de gene die de lengte in schiet goed een mannetje zou kunnen zijn.. zeker weten doe ik het niet

        Comment


          #34
          Re: Kweekverslag Hollands Hope, 2009

          Oorspronkelijk geplaatst door iszo View Post
          die met meer zijtakjes zou goed een vrouw kunnen zijn terwijl de gene die de lengte in schiet goed een mannetje zou kunnen zijn.. zeker weten doe ik het niet
          Oke, en moet ik het mannetje nu al weg doen? of kan ik nog wel even wachten, tot ik het echt helemaal goed kan zien

          Comment


            #35
            Re: Kweekverslag Hollands Hope, 2009

            ik zou wachten tot je de "balletjes" of de haartjes kunt zien, is een mannetje dan zul je balletjes zien

            mvg

            Comment


              #36
              Re: Kweekverslag Hollands Hope, 2009

              Oorspronkelijk geplaatst door Freddy View Post
              ik zou wachten tot je de "balletjes" of de haartjes kunt zien, is een mannetje dan zul je balletjes zien

              mvg
              Oke!, en wanneer is dat te zien? pas in de bloeitijd? dus rond augustus?

              Comment


                #37
                Re: Kweekverslag Hollands Hope, 2009

                geen idee

                mvg

                Comment


                  #38
                  Re: Kweekverslag Hollands Hope, 2009

                  idd, pas in augustus.
                  je kan op voorhand nooit weten of het een mannetje of vrouwtje is, dus gewoon afwachten.

                  Comment


                    #39
                    Re: Kweekverslag Hollands Hope, 2009

                    Je kan bij een mannetje al een stuk sneller zien of het een mannetje is. dan zieje kleine balletjes verschijnen. Kan je misschien een aantal detail foto's maken en hier plaatsen? Closeup foto's van de 'oksels' van de planten.

                    ff snel fototje gepikt uit andere post. slechte foto maar je kan de balletjes zien..



                    Ze zien er mooi uit! Mooie incida

                    Je hoeft niet meteen de mannetjes weg te halen. alleen niet te lang mee wachten! op het moment dat je het zeker weet.. niet te lang wachten..

                    Succes!

                    Smoke it!
                    Last edited by D0RDT; 16 June 2009, 15:24. Reden: foto'tje toevoegen

                    Comment


                      #40
                      Re: Kweekverslag Hollands Hope, 2009

                      Hey hoe zit het met je kweek?
                      Last edited by mike1980; 13 September 2009, 16:20.

                      Comment

                      Bezig...
                      X