Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 2009 *emiel_S

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

    Persoonlijk zou ik er gewoon biologische insecticide op doen,weet niet wat het juist is maar het lijkt op de beestjes die ik had.Je kan ook proberen netelsap te gebruiken, werkt redelijk goed, ofwel was het toeval ofwel werkt het echt maar de beesten waren alleszins verdwenen.

    Polysect werkt redelijk goed als je niet met netelsap wilt werken, deze kan je overal kopen in de meeste tuincentra. Maar ik weet niet hoe de andere kwekers hierover denken...Iemand andere methode?

    Comment


      #32
      Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

      Update 5 juli tijdje niks meer van me laten horen nou ik ben er weer met fotos de grootste plant White widdow 88!! CM dat gaat erg goed het ongedierte probleem nog niet weg ik spuit ze iedere dag in met insecte spray van brimex en af en toe wat andere dingen ik gebruik ook een compressor om alle dode beestjes eraf te blazen en levende t werkt erg goed vind ik en de grootste white widdow heeft erg veel last van bruine bladranden ik denk door de warme dagen+ zon
      Attached Files
      Schutto In tha house

      Comment


        #33
        Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

        Planten groeien lekker emiel.
        Die brand plekken is raar, denk niet dat jij ze tijdens volle zon bewaterd.
        Komt wel goed, worden lekkere rokers.

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #34
          Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

          Maakt het iets uit als je de planten water geeft in volle zon?
          Grtz

          Comment


            #35
            Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

            Oorspronkelijk geplaatst door Belgian-Haze View Post
            Maakt het iets uit als je de planten water geeft in volle zon?
            Grtz

            Ozich is het beter/net zo makkelijk om de planten smorgens of savonds water te geven als je je planten smiddags tijdens volle zon water geeft pas dan op dat je de plant zelf niet raakt met het water, als er namelijk water op de bladeren zit en de plant staat in de volle zon, verbranden je bladeren.

            Comment


              #36
              Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

              Aah dat legt al een heleboel uit
              Hartelijk bedankt

              Comment


                #37
                Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

                zo beste mensen na een lange tijd niet thuis geweest (vakanties) ben ik weer terug met me plantjes gaat het best goed heb alleen 1 mannetje dit was de big bud ik had ook niks anders verw8 die heb ik meteen in een vuilniszak en in de grijze bak gegooid heb ik niks aan ik heb nu dus nog 4 planten over het ongedierte probleem is gelukkig weg maar ik begin wel te twijfelen over me andere planten er zitten veel zeischeuten aan wel goed natuurlijk maar ik zie nog weinig teken van bloei ik zal een paar fotos posten en ik houd natuurlijk jullie op de hoogte PEACE, b(owja en 1 plant heeft een soort van gat bij de hoofdtop dit is gekomen door de wind maar hij groeit nog wel leukdoor 4e foto moeilijk te zien
                Attached Files
                Schutto In tha house

                Comment


                  #38
                  Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

                  Aha beestjes weg en stevig gegroeid, dat gaat weer prima dus Apart dat gat Jammer van je Big Bud maar ja dat hoort er soms bij. Hoop dat die andere plant nog goed gaat bloeien maar dat zal vast wel.

                  Peace

                  Comment


                    #39
                    Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

                    ok update 21 augustus ik heb ze gister vandaag in bloei gezet oftewel verduisteren ze beginnen al best erg te stinke dus dat moet lukken begin ze nu ook al kleine hoeveelheden voeding te geven dus hopelijk word het dit x een goeie kweek ik hou jullie op de hoogte
                    Schutto In tha house

                    Comment


                      #40
                      Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

                      foto s emiel!
                      verduisteren zul je niet lang meer hoeven doen aangezien t aantal lichturen per dag al flink is terug gelopen.grtz

                      Comment


                        #41
                        Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S


                        Emiel vindt dat wiet stinkt

                        Comment


                          #42
                          Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

                          ahhaha robba nee valt wel mee mare ja heb weer is een update lange tijd niks meer van me laten horen om te beginne er is alweer 1 plant weg omdat die ook een mannetje werd verrekte greenhouse seeds met fenniminized zaadjes mwa ik heb nu dus 3 planten over er beginnen redelijke topjes aan te komen ik zal over een tijdje ff fotos maken eerst die camera maar is opzoeke er komt ook al thc vrij op de bladeren hopelijk kom ik uit met de kou enz enz ik laat jullie het horen peace
                          Schutto In tha house

                          Comment


                            #43
                            Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

                            die van mij komt ook een pakje van 5 van greenhouse seeds company en deze zijn allemaal vrouwelijk

                            Comment


                              #44
                              Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

                              Hoi Emiel

                              Het valt me op dat ik jou nooit op de chat zie terwijl je wle heel veel op het forum ben lijk me leuk als je daar ook is keer komt
                              Groetjes
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #45
                                Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

                                hahaah komt goed ik zal ff nu wat fotos gaan maken van me plant moest ik ook maar is doen
                                Schutto In tha house

                                Comment

                                Bezig...
                                X