Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 2009 *emiel_S

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

    ok zoals beloofd hier mijn fotos van planten ik heb 1 plant ontdekt met meeldauw ik heb ze al ingespoten met 10% melk en 90 % water hopelijk gaat het dan goed lukken de fotos zijn niet al te scherp slechte camera
    Attached Files
    Schutto In tha house

    Comment


      #47
      Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

      Gaat je goed af je buitenkweek, mooie blad.
      Leth them bloom

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #48
        Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

        mooie plant
        best haal je voor meeldauw silinal van ecostyle.meeldauw gaat niet meer weg,je kunt t enkel onder controlle houden.en check ook even voor spint vind dat je een aantal rare stipjes hebt op t blad van de 2e foto,al ben ik er niet zeker van,maar beter voorkomen dan genezen.grtz

        Comment


          #49
          Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

          die stipjes zijn van water en zon die branden er dan doorheen en ik heb ook last gehad van een paar rupjes die beten me bladeren kapot
          Schutto In tha house

          Comment


            #50
            Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

            nou alweer lange tijd niks meer van me laten horen ik heb me planten geoogst en die hangen te drogen ik heb 1 tak gehad waar toprot op zit voor de rest valt het wel mee paar kleine topjes zijn aangetast niks ernstigs ik ga jullie op de hoogte houden met smoke report hopelijk is het te doen
            Schutto In tha house

            Comment


              #51
              Re: Buitenkweek 2009 *emiel_S

              Hey Emiel, ik dacht al waar blijven die updates Jammer van je toprot maar hoop dat ie je dubbel zo lekker smaakt. Ik ben benieuwd naar je report

              Comment

              Bezig...
              X