Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Double fun buiten planten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Double fun buiten planten

    Leeftie nog ?? krijgen we een foto update?
    God was never on your side..

    Comment


      #47
      Re: Double fun buiten planten

      Hij leeft nog wel maar de toppen hangen op zolder. In bijna elke top zal wel 1 of meer "minitop" die eruit moest vanwege de rot. Gelukkig heb ik geoogst want als ik ze nog een paar dagen had laten hangen was het waarschijnlijk een stuk erger geweest. Geen van de trichomen was amber kleurig dus ze hadden nog een tijdje moeten staan maar dat was gewoon niet meer mogelijk.

      Hoeveel eraf gekomen is weet ik niet en een schatting kan ik ook niet geven omdat ik geen idee heb hoeveel een gram wiet ongeveer is. Veel van de subtopjes heb ik weggegooid omdat het me gewoon teveel werk was dat te knippen. Dat heeft kwa grammen de oogst wel aanzienlijk verlaagt.

      Later vandaag zal ik nog wat foto's posten.

      Comment


        #48
        Re: Double fun buiten planten

        Leuk laat ze lekker drogen en dan de tijd geven voor de smaak en dan heb je er nog een lekker wietje van hoor.
        Suc6 ben benieuwd straks naar je foto
        God was never on your side..

        Comment


          #49
          Re: Double fun buiten planten

          Drie foto's voor jullie.

          1 Wat er nog over is van de plant.
          2 De losse kleine flut topjes in mini droogrek
          3 De hoofd toppen op een touwtje
          Attached Files

          Comment


            #50
            Re: Double fun buiten planten

            Hee, die moet ik ook hebben, zo'n rekje. Hendig!

            Ziet er verder zuper uit. Echt grote knoesten van toppen. Hoe moet je toppen eigenlijk knippen, want daar heb ik geen idee van?
            Smoke 'm if you got 'm

            Comment


              #51
              Re: Double fun buiten planten

              Oorspronkelijk geplaatst door Flash View Post
              Drie foto's voor jullie.

              1 Wat er nog over is van de plant.
              2 De losse kleine flut topjes in mini droogrek
              3 De hoofd toppen op een touwtje
              Ziet er mooi uit! Daar ga je wel een wintertje mee doorkomen, denk ik zo

              Oorspronkelijk geplaatst door jsqs View Post
              Hee, die moet ik ook hebben, zo'n rekje. Hendig!

              Ziet er verder zuper uit. Echt grote knoesten van toppen. Hoe moet je toppen eigenlijk knippen, want daar heb ik geen idee van?
              Eerst de grotere bladeren verwijderen, daarna knip je de puntjes van de uitstekende, kleinere blaadjes af. Je moet denken dat er een glas over de top werd geschoven, zoals een champagneglas. Alles wat errond uitsteekt knip je netjes af. Wel regelmatig je schaartje reinigen, want het is een plakkerig werkje! Met je knipafval van de kleine blaadjes kan je nog icehasj, wietboter of een cake mee maken!

              Comment


                #52
                Re: Double fun buiten planten

                thx, man, goed advies.. ik had al wat toppen "geknipt" en alles blaadjes gewoon in de tuin gegooid dus de rest moet nu wel goed gaan
                Smoke 'm if you got 'm

                Comment


                  #53
                  Re: Double fun buiten planten

                  Wauuu dat heb je mooi voor elkaar ik rook al jaren doubelfun ben benieuwd wat jij er van gaat vinden. Lekkerste is ie pas over 3 maanden hmmmmmmmm
                  laat je weten hoe je heb vind roken?

                  groetjes
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #54
                    Re: Double fun buiten planten

                    Dat blauwe rekje komt bij de wibra of zeeman vandaan. 1 euro ofzo.

                    Ik ben verder vrij onbekend met wiet, ben nog nooit echt stoned geweest . Al eerder heb ik een klein topje afgeknipt, gedroogd en daarna in een potje gedaan. Wat mij opviel was dat het eigenlijk geen wiet geur heeft meer kruidig. Mijn eigen gekweekte wiet ga ik nog wel uit testen maar weet nog niet precies hoe, roken doe nl ook niet dus moet daar wat op verzinnen. Ik heb zelf een "lamp vaporizer" gemaakt en daarin water gecurede wiet gedaan. Mijn ervaring is dat dat nogal smerig is, die wiet stinkt ook dus dat was niet zo'n succes. Echt stoned was ik er ook niet door geworden (denk ik) maar er was wel iets van een effect. Mijn gehoor was wat vaag en ik snapte niks meer van "studio voetbal" wat ik op dat moment aan het kijken was.

                    Ik denk dat ik iemand met wiet ervaring gewoon wat op laat roken en hun een oordeel laat geven. Moet alleen nog wel iemand vinden die het wil roken mijn broertje wilde het iig niet want wiet van buiten kan nooit lekker zijn.....

                    Comment


                      #55
                      Re: Double fun buiten planten

                      haha nou, als je helemaal niks meer snapt van studio voetbal is het wel goed raak toch .
                      wel een mooie plant met dikke toppen. jaloers

                      Comment

                      Bezig...
                      X