Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mijn eerste kweek...

    Update 19-Mei-2009

    #12009-05-19-1-Lowrider.JPG #22009-05-19-2-Moham.JPG #32009-05-19-3-BigBang.JPG

    #1-Lowrider #2-Moham #3-Big Bang
    "Medicinaal kweker en gebruiker"

    Comment


      #17
      Re: Mijn eerste kweek...

      t`zijn mooie boelekes. Gaat goed Somewhere!
      "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

      Medigebruiker

      Comment


        #18
        Re: Mijn eerste kweek...

        Ziet er goed uit mooie plantjes
        God was never on your side..

        Comment


          #19
          Re: Mijn eerste kweek...

          LOWRYDER
          Lowryder is a mix of Northern Lights with a ruderal. The ruderal genes make it possible that a light cycle of 12/12 is not needed for the plant to start blooming. In a way, it starts to bloom right after germination, even if the plant is in the light for 24 hours a day. Furthermore, the Lowryder will stay quite small (30 - 50 cm.) and will be ready for harvesting 9 weeks after the seeds are put in the ground.
          Because of its characteristics the plant is extremely well suited for:
          - guerrilla farming (growing in public places that are hidden for the unsuspecting eye). The plant mixes very well with the natural vegetation because it stays very small.
          - garden farming (growing in your own garden). The big advantage of Lowryder is that you have the freedom to make it bloom when the sun is at its strongest, let's say July or August. For this you have to plant in May or June (Lowryder will always be ready for harvesting 9 weeks after planting). Whereas other plants will bloom in October and November, while the sun is very weak and the weather is rainy and cold, causing undeveloped and rotten buds.
          - balcony farming (growing on your own balcony). In Holland people are free to have 5 plants for their own use if they grow without special aids (no lamps or watering system). Lowryders are especially suited for this purpose and can be harvested several times a year.
          - window farming (growing in the window of your living room or bedroom). Lowryders stay extremely small and can be harvested 5 times a year behind the window.




          SPECIFICS LOWRYDER
          Indoors/outdoors: Especially suited for outdoors. But also nice for indoors (in the window).
          Growing: 0 weeks.
          Blooming: 9 weeks.
          Height: 30 - 50 cm.
          Yield: 5 - 15 grams per plant.
          Harvest: Several times a year.
          Climate: For all climates.
          THC: 10 - 15%.
          "Medicinaal kweker en gebruiker"

          Comment


            #20
            Re: Mijn eerste kweek...

            ziet er allemaal nice uit

            Comment


              #21
              Re: Mijn eerste kweek...

              Update 22-mei-2009

              #12009-05-22-1.JPG #22009-05-22-2.JPG #32009-05-22-3.JPG 2009-05-22-4.JPG

              Dit zijn mijn 3 lowryders. Aangezien het geen gefeminiseerd zaad is moet ik de mannetjes er nog uithalen. Volgens de gegevens bloeien ze vanaf het begin. Kan ik het nu al zien...?

              Greeds Chris
              "Medicinaal kweker en gebruiker"

              Comment


                #22
                Re: Mijn eerste kweek...

                Je kan het zien vanaf de 3de week...maar de een plant is sneller dan de andere.
                She gives me the Blues ...

                Comment


                  #23
                  Re: Mijn eerste kweek...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Freebird View Post
                  Je kan het zien vanaf de 3de week...maar de een plant is sneller dan de andere.
                  Ze staan nu een maand...
                  "Medicinaal kweker en gebruiker"

                  Comment


                    #24
                    Re: Mijn eerste kweek...

                    Update...30-Mei-2009

                    Mijn 3 Lowryders
                    2009-05-30-4-Lowryder.JPG #12009-05-30-1-Lowryder.JPG #22009-05-30-2-Lowryder.JPG #32009-05-30-3-Lowryder.JPG

                    Big Bang2009-05-30-5-BigBang.JPG Moham 2009-05-30-6-Moham.JPG

                    De Dames, en misschien nog een man tussen de Lowryders...

                    Greeds Chris
                    "Medicinaal kweker en gebruiker"

                    Comment


                      #25
                      Re: Mijn eerste kweek...

                      Big Bang Klapt in elkaar.

                      Sinds gisteren laat hij alle bladeren slap hangen.
                      Dit is degene die tijdens de storm van de week geknakt op grond lag.

                      2009-06-01.JPG

                      Wat kan hier aan de hand zijn...

                      Greeds Chris
                      "Medicinaal kweker en gebruiker"

                      Comment


                        #26
                        Re: Mijn eerste kweek...

                        Aangezien hij geknakt was lijkt mij dat de vaten geen stoffen meer kunnen transporteren.

                        Comment


                          #27
                          Re: Mijn eerste kweek...

                          hmm.. ziet er niet echt goed uit..
                          maar het kan misschien nog goedkomen, plantje heeft mischien gewoon ff tijd nodig om te recupereren.
                          ik zou er voor zorgen dat een hoge luchtvochtigheid is zodat je plantje toch nog wat vocht kan opnemen via de bladeren want zoals CasB zei is het misschien door de knak dat niet alles kan getransporteerd worden.

                          kan je misschien een foto laten zien van waar hij juist geknakt is? dit kan misschien helpen...

                          veel succes grtz okke

                          Comment


                            #28
                            Re: Mijn eerste kweek...

                            RIP :p
                            nieuw zaaien

                            Comment


                              #29
                              Re: Mijn eerste kweek...

                              Heb hem voorzichtig uitgegraven, zat een hele slechte plek. Was eigenlijk bijna niets meer. Het is goed gegaan totdat het warm werd en toen kon hij waarschijnlijk niet genoeg vocht meer transporteren. Heb hem vanmiddag afgeknipt en in het water gezet, hij is nu na een paar uur al weer een heel stuk terug. Misschien maakt hij nog wortels aan? En anders is het jammer, beetje experimenteren.

                              Greeds Chris
                              "Medicinaal kweker en gebruiker"

                              Comment


                                #30
                                Re: Mijn eerste kweek...

                                ik zou dan wel wat stekpoeder/gel gaan kopen want vanzelf gaan die wortels er niet aankomen...

                                grtz okke

                                Comment

                                Bezig...
                                X