Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Mijn eerste kweek...

    Aardige plant voor een eerste keer
    De luizen zou ik persoonlijk wel verdelgen...

    Ik wist trouwens niet dat je een Moham Ram staan had
    Extra attention is zodus given :p

    Comment


      #47
      Re: Mijn eerste kweek...

      De opbrengst van de lowryders viel tegen en smaakte niet lekker. Ik heb het nu wat langer laten rusten en dat is de smaak zeker ten goede gekomen. Een lekker wietje is het niet maar is nu wel te doen. De ergste grassmaak is in ieder geval weg. Zoals je kunt zien op de foto zijn het geen buds maar hele losse toppen.

      2009-07-22-2.JPG

      Greeds Chris...
      "Medicinaal kweker en gebruiker"

      Comment


        #48
        Re: Mijn eerste kweek...

        En het effect?
        Jammer dat de smaak tegenvalt...
        Verder dan dat, ge hebt nog ander lekkers staan ... die lowryder is maar een voorproefje he

        Comment


          #49
          Re: Mijn eerste kweek...

          Het effect is er wel, word er lekker loom van. Ik gebruik het voor het slapen gaan, anders lig ik uren wakker. Moet wel wat meer gebruiken als white widow...

          Greeds Chris...
          "Medicinaal kweker en gebruiker"

          Comment


            #50
            Re: Mijn eerste kweek...

            War jammer ik heb mijn Lr nu in potten(potje) gedaan 1 week dicht houden 3 dagen open zo 3 keer en ik vind hem heerlijk ruiken en smaken ook wel beetje koffie idee zwaar kruidig lekker en ik word er echt mega ontspannen van en slaap als een roosje

            De oogst viel ook tegen weinig
            Last edited by belladonna; 24 July 2009, 14:06.
            God was never on your side..

            Comment


              #51
              Re: Mijn eerste kweek...

              Blad problemen....

              Heb sinds een week dat mijn oudere bladen lichter worden. Heb al wat onderzoek gedaan en volgens de geleerden kan het liggen aan een magnesium tekort, te koud, of een teveel aan water. Nu is het zo dat ik de voeding heb geminderd omdat teveel voeding luis aantrekt, en daar had ik last van. We hebben veel regen gehad en die spoelt de voeding uit mijn grond. Ga weer meer voeding geven, zat op 30% ga nu naar 60% van wat ze mogen hebben. De poten afgedekt met plastic zodat er geen overtollig water meer in de pot kan vallen.

              2009-07-25-1.jpg 2009-07-25-2.jpg

              Als iemand nog andere of aanvullende info heeft, hou ik me aanbevolen.

              Greeds Chris...
              "Medicinaal kweker en gebruiker"

              Comment


                #52
                Re: Mijn eerste kweek...

                Ehm het zou ook zomaar kunnen zijn dat je oudere bladeren gewoon op zijn en er afvallen zonder reden.
                Een plant verwerkt zo zijn af val stoffen dus als het alleen maar en paar oudere bladeren zijn zou ik me niet druk maken.

                Pas je op met overvoeden
                God was never on your side..

                Comment


                  #53
                  Re: Mijn eerste kweek...

                  Vervolg bladproblemen.

                  De problemen breiden zich uit. Het aantal gele bladeren valt mee maar het aantal bladeren met bruine aantasting bedraagt zeker 40% van de planten. Het doet zich alleen voor op de Mohams, de Big bang heeft nergens last van.
                  De nieuwe bladeren hebben nergens last van het zijn de oudere, maar niet alleen onderin ook bovenin de plant.

                  2009-07-27-1.JPG 2009-07-27-2.JPG 2009-07-27-3.JPG 2009-07-27-4.JPG 2009-07-27-5.JPG

                  Greeds Chris...
                  "Medicinaal kweker en gebruiker"

                  Comment


                    #54
                    Re: Mijn eerste kweek...

                    Ik denk dat de sporenelementen van uw medium opgebruikt zijn
                    Ook klein potteke in mijn mening ... als je wat supervit en power-zyme bij de handen hebt.... dat zou het weer op gang moeten krijgen.

                    Succes

                    Comment


                      #55
                      Re: Mijn eerste kweek...

                      Deze voeding geef ik...

                      Bio Nova Supermix Aarde





                      "Medicinaal kweker en gebruiker"

                      Comment


                        #56
                        die tekorten gehad met de Hesi voedinglijn.
                        Zeg niet dat uw product slecht is, maar ik begin stillaan meer en meer te beseffen dat ik een goede aanwinst heb met Supervit en Power-Zyme van Hesi.

                        Edit: Elke plant is echter anders eh.. Maar Sweet Seeds staat gekend om zijn voedingvreterkes.
                        Last edited by organic; 28 July 2009, 20:08.

                        Comment


                          #57
                          Re: Mijn eerste kweek...

                          Ik ben in voeding omlaag gegaan omdat ik veel last van luis had. Een goed doorvoede plant zou daar last van hebben, omdat luis door veel CO2 zou worden aangetrokken?? Ik gaf nog maar 1 keer per week voeding, ben dus nu weer om de dag dus 3/4 keer per week gaan voeden. Dan geef ik 2 liter met 5ml per liter voeding (dat is de dosis). De potten vond ik behoorlijk zijn 20 liter, wist niet dat het van die bomen zouden worden. De Big Bang heeft echter nergens last van, het zijn alleen de 2 Mohams. Heb nu ook plastic over de pot gedaan zodat met regen de voeding niet wegspoelt en dat ik de hoeveelheid water bepaal.

                          Greeds Chris...
                          "Medicinaal kweker en gebruiker"

                          Comment


                            #58
                            Re: Mijn eerste kweek...

                            Ow voeding afbouwen bij luizen? Volledig nieuw voor me
                            En is dat een 20L pot? Lijkt op de foto toch anders, maar is mss doordat je plant er zo groot uitschiet

                            Comment


                              #59
                              Re: Mijn eerste kweek...

                              Whaha die tuinkabouters
                              NLX outdoor kweek 2011
                              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                              Comment


                                #60
                                Re: Mijn eerste kweek...

                                Update 20-Aug-2009

                                Net terug van vakantie. Zijn niet zo hard maar wel lekker doorgegroeid. Mijn moeder heeft ze goed verzorgd. Zijn nu rond de 2 meter, big bang is de grootste. Maatlat staat erbij. Potten zijn 20 liter, ter vergelijking.

                                2009-08-20-1.JPG 2009-08-20-2.JPG 2009-08-20-3.JPG

                                Greeds Chris
                                Last edited by Somewhere; 20 August 2009, 17:21.
                                "Medicinaal kweker en gebruiker"

                                Comment

                                Bezig...
                                X