kweekverslag misty & grand prix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bearprolec
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 559

    #1

    kweekverslag misty & grand prix

    Korting op 420shop
    voor het buitenseizoen zennek ook begonnen met 2 plantjes. nl :

    misty , bij de meeste wel een gekend soortje

    grand prix : kruising van grapefruit en power plant

    foto's volgen nog. plantjes zen nu ongeveer 2 a 3 weken oud .

    groeien in potjes coco's int zonneke gewoon en gaan binnen in donker plaatsje s'avonds

    de kleinste is den misty de iets grotere dus den GP , nu bij deze laatste heb ik ook 2 fotokes toegevoegd van het blad van den GP heb zowat vlekjes aan punten is is licht groen van kleur het blad, zen niet alle bladeren slechts 2 die dit hebben

    Attached Files
    Last edited by bearprolec; 27 April 2009, 14:36.
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    Re: kweekverslag misty & grand prix

    leuk om een verslag van jou te zien bear,hier kijk ik al naar uit!

    grow ze he makker...

    grtzzz

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #3
      Re: kweekverslag misty & grand prix

      Joepz, veel succes maat.
      leth them grow leth them grow

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • caraskunk
        Retired
        • Jan 2009
        • 64

        #4
        Re: kweekverslag misty & grand prix

        uw blaadjes zien er mooi groen uit prachtig!
        hoeveel grammen denk je af te halen?
        groetjes caraskunk

        Comment

        • bearprolec
          Junior Grower
          MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 559

          #5
          Re: kweekverslag misty & grand prix

          eerlijk gezegd totaal geen idee ervan , eerste keer deze soortjes. ma laat ik het zo zeggen iedere g is nen extra g voor mij had dit normaal niet ingecalculeert zallek mor zeggen dus. ma naart schijnt zent geen slechte plantjes voor buiten.

          Comment

          • knockie
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2008
            • 262

            #6
            Re: kweekverslag misty & grand prix

            zeer mooie plantjes

            greetz

            Comment

            • westport
              Wicked Grower
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 3847

              #7
              Re: kweekverslag misty & grand prix

              Ga je ze nog verpotten bear?
              Welke zaadbank is die GP?
              Grtz
              Last edited by westport; 28 April 2009, 13:38.
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

              Comment

              • ijscoman1
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2008
                • 1768

                #8
                Re: kweekverslag misty & grand prix

                Zien er goed uit Bearprolec, veel succes met je buitenkweek!

                Greetzz

                Comment

                • bearprolec
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 559

                  #9
                  Re: kweekverslag misty & grand prix

                  @ westpôrt , denk niet meer te verpotten, binnen dit en twee weken een plaatske zoeken om ergens in de volle grond te duwen. heb ze trouwens niet van een zaadbank maar is van nen goede maat die zelf wat experimenteert met de genetica ma zal wel een lekkertje worden denk ik van smaak

                  en @ de rest merci voor de comments
                  Last edited by bearprolec; 29 April 2009, 02:00.

                  Comment

                  • Olliarts
                    Retired
                    • Jan 2009
                    • 222

                    #10
                    Re: kweekverslag misty & grand prix

                    Ja ja...er gaat binnen korste keren zalige geur komen uit "schoonste stad van belgie"...da zeg ik a

                    Comment

                    • weedeveryday
                      Retired
                      • Feb 2009
                      • 458

                      #11
                      Re: kweekverslag misty & grand prix

                      goed begonnen is half gewonnen bij u zal da wel helemaal gewonnen zijn.
                      grtz en watch the rabits

                      Comment

                      • bearprolec
                        Junior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 559

                        #12
                        Re: kweekverslag misty & grand prix

                        zo paar dagen later wel dan verwacht maar dan nu toch een foto update, vind op de moment alles goed lopen zoals het is, heb al goed plekje in gedachten en denk om ze in de loop van de week dan ook buiten in de volle grond te gaan zetten

                        grtz
                        Attached Files

                        Comment

                        • westport
                          Wicked Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Aug 2008
                          • 3847

                          #13
                          Re: kweekverslag misty & grand prix

                          Zien er mij verdomd gezonde plantjes uit, mooi groen, zelfs de zijvertakkingen die al op gang komen. Netjes


                          Grtz
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                          Comment

                          • killercore
                            Retired
                            • Apr 2009
                            • 300

                            #14
                            Re: kweekverslag misty & grand prix

                            mooie plantjes en zien er zeer gezond uit ook ^^

                            Comment

                            • Wierie Wierie
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2008
                              • 848

                              #15
                              Re: kweekverslag misty & grand prix

                              Zo die groeien hard
                              NLX outdoor kweek 2011
                              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                              Comment

                              Bezig...