Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag misty & grand prix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: kweekverslag misty & grand prix

    EERST EN VOORAL ALLEMAAL MERCI AL VOOR DE LEUKE REACTIES EN DE GOEDE RAAD

    nu is er weer nen fotoupdate eerste 4 fotos zen den grand prix de rest dus men misty. ze blijven lekker groeien vind ik. ga knoflook mengsel maken zoals westpot zei en die slakken korrels lijken me ook goed idee. voor coeding ga ik het toch houden gewoon bij men supermix van bionova en ze klrijgen nog af en toe een beurt met cropspray van plagron.

    fotos:
    Attached Files

    Comment


      #62
      Re: kweekverslag misty & grand prix

      wow bear die zien er echt wel super uit!!
      goe bezig gast!!

      grtjs blackjack

      Comment


        #63
        Re: kweekverslag misty & grand prix

        Dat zijn echte snoeppoesjes man.
        Lekker lekker. Gaat zeker goedkomen, die voelen hun goed en gaan zoals het hoort.

        Comment


          #64
          Re: kweekverslag misty & grand prix

          ziet er goed uit bear http://www.youtube.com/watch?v=1kg43sc-v1E

          Comment


            #65
            Re: kweekverslag misty & grand prix

            Hey Bearprolec,

            ze zijn echt straaalend.
            Het schoolvoorbeeld.
            Succes!

            greetz,
            zion

            Comment


              #66
              Re: kweekverslag misty & grand prix

              hey , weer een foto update van vandaag na een heerlijk tropische stortbui!!

              ik denk dat men sexy ladies het niet erg vonden zo te zien en vind ze mooi groen kleurtje hebben
              . alleen af en toe wat beestjes die ook es graag wat bladgroen eten.

              dringend slakkenkorrels en dat knoflook ding van westport gaan toepassen. iemand anders nog leuke ideen voor preventie ook miss . hoe meer bio hoe liever dat ik het heb.

              foto's 1 tm 4 zijn de misty

              de rest erachter dus den grand prix

              grtz
              Attached Files

              Comment


                #67
                Re: kweekverslag misty & grand prix

                ja man!
                die planten zien er echt perfect uit! niets op aan te merken!

                succes en doe zo voort!!

                voor bio dingen kan je misschien zo'n aftreksel maken van brandnetels, knoflook... je moet de search button maar is gebruiken en dan vind je die topic wel.

                grtz okke

                Comment


                  #68
                  Re: kweekverslag misty & grand prix

                  Ja ze wegjagen met knoflook, tabak, rode peperzaadjes, heernmoes, brandnetel gier etc is heel goed ter preventie.

                  Ik spuit mijn planten bijna iedere avond preventief af.

                  En niet alleen de planten, maar de gehele omgeving. Ook bijstaande struiken etc behandel ik. Want hoe minder beesten in de omgeving, hoe minder kans da ze bij u op bezoek komen.

                  Als we al echt gaan spreken van een plaag, dan kan je best met chemie gaan bestrijden. Hoewel er heel veel biologisch en ecologisch verantwoorde producten bestaan dezer dagen.

                  Verder dan dat, uw dames staan er heel fier bij. Mooi groen en gezond.
                  Ze zijn daar in goede handen.

                  Comment


                    #69
                    Re: kweekverslag misty & grand prix

                    Goedkope oplossing is een kip! Bel naar de aveve en je kan hem de dag erna ophalen voor + - 5 euro. Er is niks veiliger dan een plant in een kippenhok! De kip eet alle beestjes op voor ze de plant halen

                    Comment


                      #70
                      Re: kweekverslag misty & grand prix

                      wauw ! mooooie planten hoor !

                      vooral de symmetrie en kleur van deze plant is fantastisch:

                      Comment


                        #71
                        Re: kweekverslag misty & grand prix

                        Dat kun je wel stellen ja!
                        Erg mooie planten, goed bezig Bearprolec!
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #72
                          Re: kweekverslag misty & grand prix

                          jepz grumbit,

                          diene grand prix staat er lekker bij naar men zin, heeft ook men first choice spot gekregen en ze lijkt me daar dankbaar voor. al is het ook een deel van de structuur van de plant zelf ook. zij zoekt zo naar licht niet normaal, alle zijtakken strak naar boven, terwijl men misty telkens een schild maakt naar het licht toe. beide doen ze het op hun eigen manier en vind ik fascinerend om te zien hoe iedere dame werkelijk zen eigen karakter heeft en hun speciefieke fysieke eigenschappen.

                          ik ga nu binnekort van twee zijvertakkingen bij elk dak heb laten groeien , daar waar ik meeste weg diefde , zowel bij grand prix en de misty er stekken van wegdieven en onder tl of spaarlamp zetten voor behoud van de genetica en voor de toekomst. wat exact nog geen idee maar het zal nooit verloren zijn he.

                          thx for the reply's, i love it

                          grtz

                          Comment


                            #73
                            Re: kweekverslag misty & grand prix

                            Wat stekken ervan zou zeker de moeite waard zijn, mss leuk om ook van een andere mooie man / vrouw ook stekken te nemen, om die stekken vervolgens te gaan kruizen
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #74
                              Re: kweekverslag misty & grand prix

                              jaman das wel goe g en die bladeren staan schuin omhoog dat is een heel goed teken. als de zomer het zo goed doet zoals nu zullen we een heel goeie kweek hebben.
                              grtz dont drink and drive just smoke and fly

                              Comment


                                #75
                                Re: kweekverslag misty & grand prix

                                indd., het is de laatste dagen al schitterend kweekweer geweest. Nu nog hopen dat dit een aantal maanden mag duren

                                Comment

                                Bezig...
                                X