Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
idd haze o lator, Had ik ook al gedacht voor ik ze in de grond stak. Ik had al afgesproken met iemand om ze te gaan planten maar khad het juiste materiaal nog niet aangekocht, het werd dus donker en moest mij haasten, met een klein handschopje een een kleine snoei tang. kmoest met mijn schoenen die dichte braamstruiken open schoppen voor plaats te krijgen. Maar was dus al van plan van ze wat te gaan verplaatsen.
Ben overlaatst weer eens gaan kijken (kon mij echt niet houden) en ze staan er nog altijd en mooi met de blaadjes in de lucht
helaas heeft mijn compaan er 1 plat getrapt terwijl ik er bij stond. ik kreeg bijna een hart aanval. Gelukkig zijn het superskunkjes en komen ze er wel door.
Kan geen kwaad, ze stond er echt volledig op maar kon hem terug recht krijgen zonder ondersteuning, binnen een week zie gedaar niets meer van. het zijn echt stevige planten.
Vanaf nu ga ik proberen er een hele maand niet naar te gaan kijken zal lastig worden
Comment