men super skunk plantjes!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tostoned
    Retired
    • Jun 2009
    • 20

    #31
    Re: men super skunk plantjes!

    Wow gaaf ! Ben benieuwd, heb je daar wel genoeg zon ? omdat je praat over een dichte begroeing ?!?

    Comment

    • Wierie Wierie
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 848

      #32
      Re: men super skunk plantjes!

      Janleuriiii ik wil nieuwe fotos zien ik ben benieuwd
      NLX outdoor kweek 2011
      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

      Comment

      • janleuri
        Retired
        • Oct 2008
        • 1131

        #33
        Re: men super skunk plantjes!

        ja, ik moet met man en macht alle braam kapot slaan, echt een smeerlapperij. Met een stok maar blijven kloppen op die braam, stop ik even en zie ik dat mijn handen vol blaren staan.

        en wierie wierie, er zijn nieuwe fotos, zie het begin topic
        Last edited by janleuri; 30 June 2009, 14:31.

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #34
          Re: men super skunk plantjes!

          gigi typisch gerilia probleenm , veel succes

          Comment

          • janleuri
            Retired
            • Oct 2008
            • 1131

            #35
            Re: men super skunk plantjes!

            update! ze zijn terug vertrokken!

            update september: ze staan er nog altijd, bloeien mooi helaas hebben ze erg veel last gehad van de droogte en hebben ze zich niet zo goed kunnen ontwikkelen, zijtakken waren afgesterft. Maar ze bloeien mooi en het weer is lekker hopelijk krijgen we nog regen!
            Last edited by janleuri; 28 September 2009, 02:02.

            Comment

            • janleuri
              Retired
              • Oct 2008
              • 1131

              #36
              Re: men super skunk plantjes!

              Ben nu gaan kijken, kristallen zien wit, wel last van schimmels, toprot oogsten danmaar. voor mij is dit kweekje geslaagd aangezien ze niet geript zijn.

              fotos komen nog.

              Comment

              Bezig...