Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sjamaan

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • emiel_s
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 694

    #76
    Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

    zien er goed uit
    Schutto In tha house

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #77
      Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

      Sow zeemlap, die zijn mooi breed ontwikkeld. leuk tuintje heb je daar. Ga zo door.

      Grtz

      Comment

      • Zeemlapje
        Retired
        • Oct 2008
        • 165

        #78
        Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

        Even snel deze dumpen :p

        Comment

        • CannaVis
          Banned
          • Jul 2009
          • 845

          #79
          Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

          ziet er goed uit,mooie struiken

          check mijn verslagje ook eens

          ltr

          Comment

          • Zeemlapje
            Retired
            • Oct 2008
            • 165

            #80
            Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

            Zoals je ziet is m'n Purple Widow enorm geworden omdat ze redelijk vroeg (eind april) is ontkiemt. Ondanks al het trim werk is ze een grote dame geworden en is ze nu bezig met d'r laatste groeispurt. Ik zou de Purple Widow zeker aanraden aan een beginnende kweker!



            De White Rhino staat nog steeds in de groeifase en laat nog steeds geen geslacht zien, terwijl de Big Bang en Lemon Skunk allebij beginnen met bloeien. Dit komt denk ik door de Skunk achtergrond van bijde planten.
            Overigens is de stam van de Big Bang ongelovelijk sterk! Als je een plant zoekt die goed tegen veel wind kan is de Big Bang een aanrader.



            De Super Silver Haze en Hawaiian Snow groeien nog steeds en beginnen nu toch eindelijk weer het zonnetje goed te zien.



            Purple Widow top in de eerste weken van de bloei.

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #81
              Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

              Mooie foto's hoor en mooie planten
              God was never on your side..

              Comment

              • Wierie Wierie
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2008
                • 848

                #82
                Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                Wat een mooi struikgewas heb je daar.

                Jou purple widow staat al mooi in bloei zeg! Bij mij is het nog niet in zon ver stadium
                NLX outdoor kweek 2011
                Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                Comment

                • Zeemlapje
                  Retired
                  • Oct 2008
                  • 165

                  #83
                  Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                  Goedemorgen.

                  Hier een mooi Purple Widow topje met wat trichomes op de omringende bladeren.



                  Leuk eilandje van cannabis. De White Rhino is nog steeds aan het groeien en toont nog steeds geen geslacht.
                  Die gaat groot worden.



                  Overdag met zon:





                  Last edited by Zeemlapje; 23 August 2009, 13:06.

                  Comment

                  • Zeemlapje
                    Retired
                    • Oct 2008
                    • 165

                    #84
                    Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                    Zo, eventjes wat foto's dumpen.









                    Comment

                    • Xilvero
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 208

                      #85
                      Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                      Heerlijke foto´s

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #86
                        Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                        Ey kappen ik word gek , kwil da ook
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • Zeemlapje
                          Retired
                          • Oct 2008
                          • 165

                          #87
                          Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                          Vandaag Vital gekocht van Ecostyle, het schijnt toprot te voorkomen. Net de planten eventjes bespoten, laat die herfst maar komen hoor.

                          Comment

                          • dj_darkmen
                            Retired
                            • May 2009
                            • 20

                            #88
                            Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                            mooie planten ga zo door

                            Comment

                            • Zeemlapje
                              Retired
                              • Oct 2008
                              • 165

                              #89
                              Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                              Nightshot.



                              De White Rhino is overings een vrouwtje, ze is nu bezig met d'r voorbloei.

                              Comment

                              • organic
                                Psychonaut
                                • May 2009
                                • 739

                                #90
                                Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

                                Amai noemt gij dat voorbloei? Die dame lijkt me al heus aan het bloeien hoor Prachtig man!

                                Lijkt me toch al twee weken bloei, als het niet langer is! maarja is een foto van ver genomen in het donker met je flits erop.
                                Die flits is echter geen goed idee he Weet nu niet of dat al te schadelijk is, maar donker hoort donker te zijn he.

                                Comment

                                Bezig...