Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sjamaan

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Zeemlapje
    Retired
    • Oct 2008
    • 165

    #121
    Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

    Oorspronkelijk geplaatst door JamesBonte
    vergeet
    Een goede kweker vergeet zulke belangrijke dingen niet.
    Overigens is het zaakje prima en al redelijk droog van de buitenkant.



    En hier nog eentje om de trichomes te trichomes beter te zien.
    Last edited by Zeemlapje; 15 October 2009, 13:47.

    Comment

    • Wierie Wierie
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 848

      #122
      Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

      Aha wat een stegels........ik vind het altijd alleen een stuk lastiger om dan die dorre bladeren er nog af te halen. Ik doe dat liever voordat ze helemaal verschrompelt zijn
      NLX outdoor kweek 2011
      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

      Comment

      • Zeemlapje
        Retired
        • Oct 2008
        • 165

        #123
        Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

        White Rhino.

        Ze heeft veel last van toprot omdat ik niet vaak m'n dames heb verzorgd. Nu alles weg geknipt is valt het wel mee. Denk dat ik d'r nog door de regen laat gaan aankomende dagen. Want vooral in de laatste dagen van de bloei zal ze vol met harskliertjes komen te zitten.

        Ruikt naar toast met leverkaas naar mijn mening.





        Big Bang.

        Deze dame heeft nu helemaal geen last van toprot en begint zelfs hier en daar paars te worden!

        Ruikt heel zoet, echt yoghurt snoepjes zoet.







        Lemon Skunk.

        Ook deze dame heeft geen last meer van toprot en begint hier en daar een beetje paars te worden.

        Ruikt lekker naar citroen met een ander fris en fruitig geurtje er bij.





        Comment

        • Mr_3ppozz
          Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2009
          • 659

          #124
          Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

          ziet der heerlijk uit man dat wordt genieten

          \\o
          o//
          \o/
          sigpic
          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

          Comment

          • bearprolec
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 559

            #125
            Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja

            mooie fotos hoop dat het goed komt allemaal grtz

            Comment

            • Zeemlapje
              Retired
              • Oct 2008
              • 165

              #126
              Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sjamaan

              White Rhino maar geoogst, vandaag scheen de zon nog lekker en ik heb d'r ruim 10 dagen met gespleten stam laten doorbloeien. Ondanks dat ze nog ruim tot het einde van deze week er in kon zitten voor wat extra hars productie heb ik d'r geoogst omdat het weer de laatste week al helemaal niet zo mee zit en ze is redelijk gevoelig voor rot. Ik denk dat door het splitten er toch nog wel wat aardig hars op is gekomen.



              Comment

              • devils haze
                Banned
                • Aug 2009
                • 965

                #127
                Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sjamaan

                defitge top

                mooi werk

                Comment

                • Oblivion
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2009
                  • 245

                  #128
                  Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sjamaan

                  Nice work! Je BB lijkt wat op m'n AMS, die is ook zo paars geworden.
                  Veel genot!

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #129
                    Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sjamaan

                    Das nou deftig oogsten op deze manier worden de sappen van de bladeren en steel lekekr om gezet in suikers geef je wietje lekker de tijd om te drogen en hou het goed in de gaten voor evt schimmel knap gedaan hoor
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • Zeemlapje
                      Retired
                      • Oct 2008
                      • 165

                      #130
                      Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sjamaan

                      Het meeste schimmel dat er nu op komt zat er al maar was (nog) niet goed zichtbaar, volgend jaar zeker iets van een kas bouwen.

                      Comment

                      • basehaze
                        Retired
                        • Nov 2009
                        • 5

                        #131
                        Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sjamaan

                        Mooie foto's ziet er goed uit, laat maar eens weten of die lemon smaakt

                        Comment

                        • Gasten

                          #132
                          Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sjamaan

                          BB yogurt snoepje zoet

                          Onthouden voor volgend jaar, ziet er smakelijk uit allemaal.

                          Comment

                          Bezig...