mijn plantjes vanaf april
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
-
Re: mijn plantjes vanaf april
en deze is van begin mei ik zal jullie elke maand een foto geven misschien doe ik het wel van alle 4 maar deze is het mooiste
graag hoor ik tips en hints ze staan alle dagen buiten door weer en wind en ze blijven mooi en groen
Comment
-
Re: mijn plantjes vanaf april
tip gebruik aub
een edit knop ofzo ipv van 3keer na elkaar zelf iets te schrijven.
want zo wordt dit beetje onoverzichtelijk he, veel succes met je plantjes trouwensComment
-
Comment
-
Re: mijn plantjes vanaf april
graag gedaan makker, ben es benieuwd naar je foto's binnenkort moest je hulp willen kan je best van al je planten ook foto's plaatsen pak miss ook op zen minst 1 keer in de week of om de 2 weken maar een maand is een groot evolutieverschil ze, hoe meer je kan vergelijken hoe beter he, je doet ermee wat je zelf wil natuurlijk
ma succes ermee!
grtzComment
-
-
Re: mijn plantjes vanaf april


de eerste foto is het zelfde plantje als voorgaande foto's de rest zijn andere planten die ga ik van nu af aan bij houden elke week dus
Comment
-
-
-
Comment
-
Re: mijn plantjes vanaf april
Als je geslachtskenmerken ziet, dan weet je dat ze aan hun bloei begonnen zijn.
Hoe lang staan ze al? Want op die foto's zie ik geen bloeiverschijnselen.
Er komen witte haartjes uit de oksels als het vrouwtjes zijn en balletjes als het mannetjes zijn.
Het zal nog even duren voor ze in bloei gaan hoor :p
PeaceComment
-
Re: mijn plantjes vanaf april
ja die haartjes zie ik al en ze ruiken al aardig sterk zomaar uit het niets
Comment
-
Re: mijn plantjes vanaf april
Maak eens een foto van wat dichter bij......ik kan geen bloeikenmerken ontdekken op je plant hoor...Comment
-
Re: mijn plantjes vanaf april
mijn fotocamera is een beetje slecht maar der komen soort van bruine blaadjes bovenop in de top zeg maar er zitten aardig grote haartjes op en de geur wordt steeds sterker ? als dit de kenmerken zijn hoe voorkom ik dit
Comment


op 14 maar waren ze ontkiemt deze foto is van 15 april



Comment