mijn plantjes vanaf april

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • D0RDT
    Wicked Stoner
    • May 2009
    • 215

    #16
    Re: mijn plantjes vanaf april

    De draadjes die bij de toppen gaan groeien duiden wel op een vrouwelijke plant alleen hoop ik niet dat de plantjes deze al actief gaan aanmaken. misschien krijgen ze niet genoeg licht? of het is een beetje voorbloei. Dat heb ik met mijn NLX plantje ook gehad. Deze is nu weer goed bezig met groeien ipv. toppen aanmaken

    Comment

    • swifferino
      Retired
      • May 2009
      • 47

      #17
      Re: mijn plantjes vanaf april

      oke voorbloeien ??? beetje vaag dit is mijn tweede kweek maar denk niet dat het veel word

      Comment

      • swifferino
        Retired
        • May 2009
        • 47

        #18
        Re: mijn plantjes vanaf april

        nou het gaat nog steeds goed maar volgens mij zie ik bij 1 plant al een topje komen (hoop het niet) maar ik ga morguh wel even een foto van maken

        Comment

        • Derooie2
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2009
          • 107

          #19
          Re: mijn plantjes vanaf april

          Ik denk dat dit gewoon een vertakking is die uit de bladoksel komt. Maak je niet druk

          Groete

          Comment

          • Oblivion
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2009
            • 245

            #20
            Re: mijn plantjes vanaf april

            Mooi. Maar welke soort is het? Heb je volgens mij nog nergens vermeld, of wel?

            Comment

            • swifferino
              Retired
              • May 2009
              • 47

              #21
              Re: mijn plantjes vanaf april

              hollands hope

              Comment

              • swifferino
                Retired
                • May 2009
                • 47

                #22
                Re: mijn plantjes vanaf april


                nou het gaat de goeie kant op volgens mij zijn ze niet meer aan het bloeien

                Comment

                • markster
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2151

                  #23
                  Re: mijn plantjes vanaf april

                  dat worden al mooie struikjes!ga je ze verduisteren of word t puur natuur?

                  Comment

                  • Kim
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2008
                    • 395

                    #24
                    Re: mijn plantjes vanaf april

                    Heb ik ook gehad Swiff, dat van dat bloeien. Volgens Bobo te vroeg naar buiten waardoor ze te veel licht kregen. Maar komt in elk geval gewoon van zelf goed.
                    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                    Medigebruiker

                    Comment

                    • Rubbnn
                      Retired
                      • May 2009
                      • 1

                      #25
                      Re: mijn plantjes vanaf april

                      van waar heb jij je zaadjes eigenlijk? ben van plan om er mij zo vlug mogelijk aan te schaffen. ik wil mijn eerste kweek dan eens proberen..

                      Comment

                      • swifferino
                        Retired
                        • May 2009
                        • 47

                        #26
                        Re: mijn plantjes vanaf april

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rubbnn
                        van waar heb jij je zaadjes eigenlijk? ben van plan om er mij zo vlug mogelijk aan te schaffen. ik wil mijn eerste kweek dan eens proberen..
                        ik heb de zaadjes van een kennis gehad en het is echt leuk maak vooral foto's van hoe je ze van kleins af aan kan zien groeien !!!

                        Comment

                        • swifferino
                          Retired
                          • May 2009
                          • 47

                          #27
                          Re: mijn plantjes vanaf april

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kim
                          Heb ik ook gehad Swiff, dat van dat bloeien. Volgens Bobo te vroeg naar buiten waardoor ze te veel licht kregen. Maar komt in elk geval gewoon van zelf goed.
                          ja ik denk dat dat het is nou ze gaan lekker groeien hoor

                          Comment

                          • swifferino
                            Retired
                            • May 2009
                            • 47

                            #28
                            Re: mijn plantjes vanaf april

                            als je goed kijkt heb ik bij de laatste foto de stokken gemarkeerd dat is 3 dagen geleden hier heb ik een foto waar je de markeerstickers niet meer ziet !!! dus het gaat de goeie kant op !!!

                            Comment

                            • swifferino
                              Retired
                              • May 2009
                              • 47

                              #29
                              Re: mijn plantjes vanaf april

                              en hier een nieuwe foto waar ik opnieuw gemarkeerd heb !!! dan kan je goed bijhouden hoelang het duurd voordat de plantjes 5 cm gegroeid zijn !!! ik hou zelf ook een schema bij thuis ben gewoon erg nieuwschierig hoe en wat de plant allemaal doet in de groei en bloei periode maarja hier de foto !!!

                              Comment

                              • swifferino
                                Retired
                                • May 2009
                                • 47

                                #30
                                Re: mijn plantjes vanaf april

                                Oorspronkelijk geplaatst door markster
                                dat worden al mooie struikjes!ga je ze verduisteren of word t puur natuur?
                                dit is puur natuur de stronken zijn erg dik dat komt omdat ik aan de kust woon dus je heb altijd wind !!! ik hoef in ieder geval niet bang t zijn dat de toppen te zwaar worden dat de stronken afbreekt het worden mooie en strakke planten helaas heb ik afgelopen dagen veel regen gehad dus het heeft nog geen zin om voedingstoffen bij te voegen ik wacht ff 3 dagen want als ik naar buiten kijk zie ik de zon weer volop schijnen als dit even doorgaat voeg ik weer biologische voedingstoffen bij !!!

                                Comment

                                Bezig...