Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

    Curen zorgt ervoor dat bladgroen en andere stoffen in je toppen verdwijnen en worden omgezet in suikers. Hierdoor gaat je wiet beter ruiken en smaken. Het zorgt er dus voor dat die gras geur eraf gaat die je krijgt.

    Curen doe je door je bijna gedroogde wiet in lucht dichten glazen potten te stoppen en ze om de zoveel tijd een paar uur open te houden. Dit doe je ongeveer 2 maanden en dan zal je Wiet heerlijk ruiken.

    Comment


      Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

      Oorspronkelijk geplaatst door Origineel View Post
      Curen zorgt ervoor dat bladgroen en andere stoffen in je toppen verdwijnen en worden omgezet in suikers. Hierdoor gaat je wiet beter ruiken en smaken. Het zorgt er dus voor dat die gras geur eraf gaat die je krijgt.

      Curen doe je door je bijna gedroogde wiet in lucht dichten glazen potten te stoppen en ze om de zoveel tijd een paar uur open te houden. Dit doe je ongeveer 2 maanden en dan zal je Wiet heerlijk ruiken.
      Thnx voor de info!!!
      Wat een harde methode! Het zal mij alleen te lang duren 2 maanden

      edit:
      Nog een vraag blijf jij voeding geven als je je planten zo kaal hebt geknipt?
      Wil het misschien ook wel gaan doen maar mijne hoeven denk ik nog maar 2 weken maar hebben ook nog 2 weken toppen booster nodig..

      Comment


        Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

        1 week voordat je gaat oogsten moet je stoppen met voeding geven he, het liefst iets eerder en ipv voeding kan je suiker toevoegen, voor een zoetere smaak .

        Comment


          Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

          Oorspronkelijk geplaatst door MarcoPM View Post
          1 week voordat je gaat oogsten moet je stoppen met voeding geven he, het liefst iets eerder en ipv voeding kan je suiker toevoegen, voor een zoetere smaak .


          Inderdaad een week voor het oogsten stoppen met voeding en de aarde spoelen. Maar of suiker toevoegen helpt is volgens mij nog niet echt bewezen. Heb jij er zelf ervaring mee ?




          PS: Van de wiet in de 3 potten boven is na het schoonmaken ( Laaste blaadjes en fluffy wiet er uithalen) ongeveer nog de helft over.

          Comment


            Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

            Dat van suiker heb ik ook alleen maar horen (oke, lezen dan ), maar op zich lijkt het me niet zo raar.
            Zelf doe ik het nu ook bij 1 plant die opeens in alle toppen toprot krijgt, die kan ik helaas niet eens 1 week alleen maar water geven, dus heb ik maar steeds suikerwater gemaakt, misschien dat het inderdaad helpt.

            Comment


              Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

              Oorspronkelijk geplaatst door Origineel View Post
              Inderdaad een week voor het oogsten stoppen met voeding en de aarde spoelen. Maar of suiker toevoegen helpt is volgens mij nog niet echt bewezen. Heb jij er zelf ervaring mee ?




              PS: Van de wiet in de 3 potten boven is na het schoonmaken ( Laaste blaadjes en fluffy wiet er uithalen) ongeveer nog de helft over.

              Ook al je toppen booster gebruikt?
              ik de growshop zeiden ze tot het einde gebruiken???

              Comment

              Bezig...
              X