Alaskan Ice Buiten kweek 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • organic
    Psychonaut
    • May 2009
    • 739

    #16
    Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

    aaah een volle gronder
    Gezegend zijt uw bestaan.

    Het zal bij uw plant letterlijk in goede aarde vallen !

    Comment

    • reub
      Ultra Stoner
      • Nov 2008
      • 114

      #17
      Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

      hahahah ja thx man

      Grtzzz

      Comment

      • reub
        Ultra Stoner
        • Nov 2008
        • 114

        #18
        Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

        hee paar dagen geleden heb ik de plant in de volle grond gezet
        alleen wat vage gele spots en gaatjes op de 2 nieuwste blaadjes(3+4e foto)

        Grtzzz
        Attached Files

        Comment

        • luukz
          Retired
          • Jun 2009
          • 53

          #19
          Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

          ja klopt lijkt er wel op. kunne mensen mij ook mischien helpen. want ik heb zelfde probleem dat denk ik altans.. ik heb fotos staan.

          Comment

          • IWANtweed
            Chronic Stoner
            • Jun 2009
            • 151

            #20
            Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

            Ze zien er gezond uit hoor. Weet helaas niet waarom die plekjes op het blad zitten, maar het zal vast niet moeilijk te verhelpen zijn.

            Waarom heb je eigenlijk die AA flesjes bij de plant gezet?

            Comment

            • reub
              Ultra Stoner
              • Nov 2008
              • 114

              #21
              Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

              ja dat is een 'home-made' irrigatie systeem..
              Grtzz

              Comment

              • Xilvero
                Retired
                • Jun 2009
                • 208

                #22
                Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

                Ziet er goed uit!

                Succes met je kweek, ik volg je!

                ~Xilvero

                Comment

                • reub
                  Ultra Stoner
                  • Nov 2008
                  • 114

                  #23
                  Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

                  hee mensen ik heb weer ff een update ben net 10 dagen weg geweest en de plant is veel groter geworden!
                  alleen denk ik dat het een hermafrodiet maar ik weet het niet zeker...
                  en kan ik nog steeds dezelfde hoeveelheid wiet eraf halen als normaal dus als de plant alleen een vrouwtje was geweest want ik zie vooral vrouwelijke kenmerken en ik heb maar 2 x een mannelijk kenwerp gezien..

                  Grtz
                  Attached Files

                  Comment

                  • prorider
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 163

                    #24
                    Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

                    hey,
                    wel een mooie plant,kan je eens een foto trekken van de mannelijke kenmerken dan want ik zie niks eigenlijk

                    greetz
                    you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                    Comment

                    • reub
                      Ultra Stoner
                      • Nov 2008
                      • 114

                      #25
                      Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

                      ja dat probeer ik maar t lukt niet echt...
                      Grtz

                      Comment

                      • organic
                        Psychonaut
                        • May 2009
                        • 739

                        #26
                        Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

                        Je moet die tulp aanvinken op je fototoestel, dat is voor foto's van dicht scherp te trekken.
                        Zowiezo vind ik dat ze er gezond bij staat en mooi oogt

                        Comment

                        • reub
                          Ultra Stoner
                          • Nov 2008
                          • 114

                          #27
                          Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

                          hee mensen weer ff een update ik laat ff wat blad beschadigingen zien en de haartjes (ik zie trouwens geen mannelijke kenwerpen meer ik heb er maar eentje gezien en die heb ik weggehaald... is dat erg??)wat wel raar is dat het lijkt of een paar vrouwelijke okselhaartjes bruin worden en afsterven...
                          voor de rest gaat het prima met de plant:d

                          Grtz
                          Attached Files

                          Comment

                          Bezig...