Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag snowwhite

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: kweekverslag snowwhite

    Eens met bella die planten schreeuwen om zonlicht.

    Grtz.

    Comment


      #17
      Re: kweekverslag snowwhite

      We hebben dat zeil erop gedaan mede omdat er hier veel helikopters overvliegen en we willen geen ongenodigde gasten
      Maar ik weet niet of ze vanuit die helikopter ons huis zo goed zouden kunnen zien en ook echt bij ons aankloppen als ze zien dat we die planten hebben.
      Maar ik zal het erover hebben om die zeilen weg te halen want anders krijgen ze wel erg weinig licht inderdaad.
      Wie kan me iets vertellen over die helikopters want ik weet niet zo goed wat die kunnen doen. Zijn die meer voor de grote plantages en maisvelden leeg te houden of zoeken die ook echt bij elk huis of ze wietplanten hebben?
      Wij wonen wel achteraf in een dorpje.
      Ik hoop dat iemand kan helpen.
      Last edited by Laikos weed; 20 July 2009, 19:23.

      Comment


        #18
        Re: kweekverslag snowwhite

        Misschien denken die helikopter figuren wel : Wat zouden die daar verborgen houden onder dat zeiltje?

        Grtz.

        Comment


          #19
          Re: kweekverslag snowwhite

          Ziet er goed uit, ga zo door!

          Comment


            #20
            Re: kweekverslag snowwhite

            In NL zoekt men toch niet meer achter kweken voor eigen gebruik? Of had ik dat verkeerd?

            Comment


              #21
              Re: kweekverslag snowwhite

              Als ze al met helikopters zoeken, dan doen ze dat infrarood, oftewel ze komen alleen op grote temperatuursverschillen af (denk aan lampen).
              Zet ze inderdaad lekker buiten, ze zijn erg smal en hebben weinig bladeren.. Succes!

              Comment


                #22
                Re: kweekverslag snowwhite

                Moeten ze echt meer licht krijgen of gaat dit zo ook nog want ik woon achteraf op een bedrijf en hier komen elke dag wel een paar helikopters over. En ik wil het gewoon niet riskeren dat er ineens iemand aan de deur staat. Maar ik weet niet of ze voor 5 plantjes wel komen.
                Ik wil straks wel een lekkere oogst hebben

                Comment


                  #23
                  Re: kweekverslag snowwhite

                  Geloof me die gasten gaan echt niet voor 5 buiten planten bij je ana bellen hoor
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #24
                    Re: kweekverslag snowwhite

                    ik ga nu mijn plantjes overzetten naar een plek waar ze meer zon krijgen, moet ik ze dan eerst zetten waar niet zoveel zon komt om ze te laten wennen want ik ben bang dat ze gaan stressen.
                    Ik zal zo een update maken als ze er staan
                    groetjes

                    Comment


                      #25
                      Re: kweekverslag snowwhite

                      De zon is nu bijlange niet meer zo sterk dan in juni juli, edoch zou toch eerst ff voorzichtig zijn en de middagzon mijden.

                      Grtz

                      Comment


                        #26
                        Re: kweekverslag snowwhite

                        zo ik heb mijn plantjes net overgezet naar een wat zonnigere plek, ik hoop echt dat ze niet gaan stressen want anders heb ik helemaal niks meer

                        Maar de komende dagen gaat het regenen en ze hebben tot nu toe altijd onder een zeil gestaan dus nog nooit een regenbui gehad... kunnen ze daar nu wel tegen? Ik kan ze wel binnen zetten als het een dag gaat regenen, maar ik moet werken dus kan niet voor het regenen ze binnenzetten als ik op het werk ben

                        ik zal morgen een update geven waar ze eerst hebben gestaan en waar ze nu staan, (t is nu te donker)

                        Comment


                          #27
                          Re: kweekverslag snowwhite

                          mijn plantjes hebben heel wat geleden van de wind de afgelopen dagen, en de grootste is afgebroken en er is nog eentje afgebroken, 2 van de 5 waren mannetjes die heb ik er tussenuit gehaald. Ze zien dr nu echt slecht uit maar ik probeer het nog en hoop dat ze volgende week nog kunnen groeien lekker in de zon!
                          Ik hoop op nog een beetje beterschap maar ik vrees het ergste helaas, ik had ze veel eerder buiten zonder beschutting moeten zetten want nu kunnen ze nergens meer tegen en zijn ze veels te klein/dun/slap.
                          Wie kan nog wat tips geven zodat ze nog wat gaan groeien en t hopelijk overleven?

                          de eerste 3 foto's zijn van de plaats waar ze eerst stonden de laatste 3 foto's zijn waar ze nu staan. (ze staan momenteel binnen omdat het vandaag hard waaide)
                          Ik zal nog foto's maken als ze weer buiten staan op de plek waar ze redelijk beschut zijn tegen regen/wind
                          Attached Files

                          Comment


                            #28
                            Re: kweekverslag snowwhite

                            Hi laikos,
                            Het klinkt een beetje cru,maar goede leer voor de volgende keer,
                            Ik zie in dit verslag erg veel goede informatie en tips waar niets mee gedaan is....
                            En nu zit je dus met de gebakken peren.

                            Enige wat je kan doen is redden wat er te redden valt,en de volgende kweek wat beter voorbereiden.

                            En tips?

                            Gewoon doorgaan!

                            Grts
                            Daniella
                            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                            Misty's ABC

                            Comment


                              #29
                              Re: kweekverslag snowwhite

                              Ja ik weet dat ik niet echt naar jullie tips heb geluisterd maar dat kwam het meeste door de jongen waarmee ik samenwerk...
                              Hij wou niet luisteren en ze zijn pas veels te laat overgezet naar meer licht..
                              Volgend jaar ga ik het heel anders aanpakken. Dan zet ik ze direct in de volle zon en zet ze in een klein kastje ofzo.

                              hier een update: er zijn nog 2 vrouwtjes over de rest was allemaal mannetje of kapot gegaan(en mannetje)...
                              Ze hebben vandaag lekker in de zon gestaan en zien dr weer iets wat beter uit. Ze krijgen al lekker mooi toppen,
                              en ik hoop dat ze deze week nog lekker groeien/bloeien
                              zal ik nog bloeivoeding kopen voor deze paar weken dat ze nog staan ( ik denk nog zo'n 3/4 weken ofzo?)

                              paar fototjes:
                              Attached Files

                              Comment


                                #30
                                Re: kweekverslag snowwhite

                                Tja flink gestrekt door het gebrek aan bruikbaar licht. Echter wel in bloei je zal er als verder alles goed gaat dus wel wat vanafhalen. Zullen wel fluffie topjes worden vrees ik. Naja van alle vouten leerd men, volgende keer maak je vele vouten niet meer. Veel succes verder

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X