Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag snowwhite

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: kweekverslag snowwhite

    Weet je als ik zo jou draadje lees dan denk ik dat je genoeg tips hebt gehad om een goede oogst te krijgen maar je wilde niet echt luisteren.
    En nu zit je met lange dunne sprieten

    Suc6
    God was never on your side..

    Comment


      #32
      Re: kweekverslag snowwhite

      Hoi,
      Ik heb nog een aantal vraagjes...
      Ik wil ze vandaag of morgen gaan oogsten, is dit een goed moment of kan ik beter nog een weekje wachten?
      Met het aankomende weer (temp omlaag, veel regen) kan ik ze dan niet beter zo snel mogelijk oogsten?
      Is er nog een mogelijkheid (vlijgen ofzoiets) om mijn plantjes wat voller te laten worden of beter?
      sorry voor de onduidelijke foto's (sommige)
      greetz,

      update:
      Ik heb mijn plantjes onder de shop gezet, waar ze tot ong 2 uur echt zon krijgen en daarna ook nog licht als t niet regent, ze staan in ieder geval droog!
      Attached Files
      Last edited by Laikos weed; 30 September 2009, 19:49. Reden: nieuwe foto's

      Comment


        #33
        Re: kweekverslag snowwhite

        wat wil je oogsten dan ? er zit geen eens iets aan, als je dit gaat oogsten en drogen hou je geen ene donder over, ja moet er rekening mee houden dat je toppen 2,5 keer zo klein worden tijdens het drogen en laat ze nog een paar weken staan zou ik zeggen, het seizoen eindigd laat dit jaar wel zou ik nog iets van een bloeibooster kopen voor de dikker worden van de toppen, zorgt voor veel meer oogst

        Comment


          #34
          Re: kweekverslag snowwhite

          ja inderdaad . uw plantjes zijn glijk nog maar juist begonnen met bloeien. als je ze nu zou oogsten zou op hetzelfde neerkomen als gwn wegdoen dan xD;
          Zekers nog een paar weken wachten. dan zullen ze zelf dubbel zo dik zijn.

          plantje ziet er mooi uit

          Greetz
          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

          sigpic

          Comment


            #35
            Re: kweekverslag snowwhite

            geloof mij maar wel medekweker,die gasten zullen jou 5plantjes weg komen halen als ze het in de gaten hebben,en je hebt de verkeerde,vergeet niet wat jullie allemaal doen hier bijna, GEDOGEN= IS GEEN 5 PLANTEN MOGEN HEBBEN,gedogen is alleen dat je geen boete etc krijgt als je afstand doet,maar schijnbaar snappen heel veel dat van jullie nog steeds niet,verder succes kweker op een mooie oogst voor jou, PS absoluut nog niet gaan oogsten...

            Comment


              #36
              Re: kweekverslag snowwhite

              ik heb nu een probleem want bij de ene plant heeft ze een superzoete geur die niet echt op wietgeur lijkt (de grootste plant) en de andere heeft wel echt een wietgeur, wat is er met die eerste aan de hand? Ik kan niet echt uitleggen hoe het ruikt maar t is echt een hele zoete geur. Ik heb nu 1 tak perongeluk afgebroken dus die heb ik er maar afgehaald, en ik heb nu ook nog eens last van schimmel op die plant. Ik heb er al met melkwater overheen gesproeid maar nog geen resultaat gezien.
              Heel erg jammer ik denk dat ik nog maar 1 plant overhoud
              hieronder wat foto's
              Attached Files

              Comment


                #37
                Re: kweekverslag snowwhite

                Ik raad je aan om eens grondig binnen dit forum eens zaken na te trekken, dat je weet hoe je ziektes moet voorkomen en genezen... hoe je je planten het best kunt verwennen
                je planten zien er wel beter uit dan op het begin maar als ik jou was zou ik volgend jaar eerst eventjes genoeg info opzoeken voor je weer zoveel blunders begaat ...
                Je moet echt ook eens een beetje logisch nadenken voor je iets vraagt, want ik denk dat de meeste mensen moe zijn van al je lastige vragen die zo simpel op te zoeken zijn...

                -Je hebt last van meeldauw, spuit dat "melkwater" elke dag er over..
                ik zie niet goed of die witte sporen op je stam en toppen trichomen zijn of meeldauw... als dat meeldauw is heb je het echt erg zitten.. dan vrees ik zelf dat door de weed zelf schadelijk voor je zou zijn als je het oprookt.. tenzij je het watercured ...

                -Lees ook eens een topic wnr te oogsten, voor je hier elke week over vragen zou stellen!
                je planten zullen nog minimum 3weken moeten!

                -En die zoete geur is positief, teken dat je een gezonde plant hebt en die goede kwaliteit weed gaat opleveren...


                Als je een nog een goede oogst wil hebben raad ik je gewoon nog aan je planten droog te houden en zolang mogelijk laten staan.. toprot eventueel wegknippen als dat voorkomt, zet ze onder dat zeil als het regent en als het mooi weer is (als het dus niet regent) zet je ze in de openlucht

                En ja, als je echt denkt dat je moet oogsten omdat je anders niets zou hebben..
                dan zou je dit het beste doen, beter beetje oogst van minder kwaliteit dan geen oogst!

                succes nog, en hopelijk gaan je volgende foto's er mooier uitzien
                greets!
                l
                hier vind je zowat alles op al je vragen: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...jst-t6612.html

                maar hou het dit jaar gewoon nog eventjes simpel!
                Last edited by misty; 12 October 2009, 20:14.

                Comment

                Bezig...
                X